חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקשורת מאז ועד היום

מאת: liatootתקשורת המונים14/04/20129466 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תקשורת בין בני אדם היא בעלת חשיבות עליונה, משחר האנושות הבין האדם את החשיבות הרבה של התקשרות בין אנשים ועל כן המציא ושכלל  דרכי תקשורת שונות, והכל במטרה להעביר ולקבל מידע האחד מרעהו.
דרכים לתקשורת  בין אישית,  פותחו מאז האדם הקדמון ועד ימינו אנו – החל משימוש בשופרות, דרך מדורות עשן, טלפונים או ווקי טוקי.

תקשורת בעת העתיקה

התקשרות בין אנשים בעת העתיקה הייתה בעייתית ומורכבת מאוד, בני האדם היו מתגוררים במקומות מרוחקים זה ומזה ולצורך העברת המידע האחד לשני הם היו נאלצים לעבור מרחקים ארוכים. לצורך כך מונו "רצים" אשר היו משננים את המסר או נושאים אותו על גבי קלף ומעבירים אותו בריצה אל עבר היעד, האוזניים בקצה השני.

תקשורת בעת ההיא, ארכה זמן רב ולא התאימה לכל מצב, כך למשל במצב בו יש להודיע על מלחמת אוייב, אסון טבע מתקרב וכדומה, הודעה מאוחרת איננה רלוונטית שכן לזמן התגובה חשיבות מכרעת. 

תקשורת בעידן המודרני

לאחר שנים של שימוש ברצים ושליחים לצורך נשיאת מידע, החליף האדם את הרצים והשליחים ביונות דואר, אלו היו נושאות מידע מחובר לרגלייהם ועפות אל מקום היעד. בהמשך פיתח האדם את אמצעי התקשורת המוצפנים, המורס והטלגרף, שיטות תקשורת שאפשרו העברת מידע למרחקים ארוכים יותר ללא תלות ביצור חי, אדם או יונה.

תקשורת במאה העשרים

במאה העשרים התפתחה הטכנולוגיה בצורה משמעותית בכל תחומי החיים ומתוך שכך גם אמצעי התקשורת בין בני האדם השתדרגו. הטלגרף הוחלף בפקס מהיר בעל יכולת להעביר מידע רב יותר בצורה מהירה יותר. יחד עם הפקס הגיעו הטלפון הראשון ומערכות הקשר, ווקי טוקי בשפת העם. מערכות הקשר נפוצות עד היום בקרב עובדים בתעשייה, נהגי מונית ובעלי תפקידים אחרים, הזקוקים לתקשורת אישית רציפה עם אנשים הנמצאים במרחק מהם.


כיום במאה העשרים ואחת, הודות לטלפונים הניידים והאנטרנט, אנו יכולים להעביר מסרים קצרים וארוכים בזמן שיא, בקלות, ביעילות ובצורה זולה הרבה יותר מבעבר. מהפכת המידע והתקשורת בין בני אדם עוברת זעזועים ותהפוכות יום יומיים, אינטרנט וטלפונים משוכללים נמצאים בכל מקום ומשתלטים על חיינו, בכל רגע נתון עומד לצאת טלפון נייד חכם חדש ומתקדם יותר  ואין כל ספק כי מערכת התקשורת בין בני אדם עוד תתפתח ותגדל.


 



תגיות המאמר: תקשורת, טלפון, ווקי טוקי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

liatoot

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת liatoot

מאת: liatootניקיון20/02/121577 צפיות
הזמנת חברת ניקין שתבצע פוליש במרצפות הדירה, כרגע הדירה נראית נפלא והמרצפות מבריקות כמו שהן לא הבריקו אף פעם, אך איך שומרים על מראה הריצוף? איך שומרים על הרצפה היפה, כך שתבריק לאורך שנים ארוכות על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: liatootניקיון19/02/121149 צפיות
מה בין המלצות מבני המשפחה וחיפוש עצמאי לבין בחירת נותן שירותי ניקיון, על זאת ועוד במאמר הבא., קריאה מהנה ומחכימה

מאת: liatootבניין ואחזקה - כללי10/01/121277 צפיות
תקלות בדודי שמש מתרחשות לרוב. אם אתם זקוקים לתיקון תקלה לביצוע איתור נזילה או משהו אחר שקשור לעולם דודי השמש, עלייכם להזמין שירותי חברת תיקון דודים מקצועית ואמינה איך בוחרים חברה שכזאת, על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: liatootבריאות גיל הזהב02/01/121248 צפיות
בני הגיל השלישי מן הראוי שינתן להם הכבוד הראוי להם, ילדים ונכדים להורים מבוגרים, כדאי שיתנו את הדעת על טיבו של בית דיור מוכן ועל היתרונות הרבים ותחושת ההודיה שיש בהרשמת ההורים לבית דיור מוגן.

מאת: liatootהשמה02/01/121415 צפיות
מאמר זה מיועד לעובדות חדשות בחברת השמה, עובדות שזה עתה זו להן הפעם הראשונה בה הן מועסקות בחברת השמה. במאמר תוכלי לקרוא מספר טיפים ועצות שישדרגו את מעמדך בחברה ויוכלו לאפשר לך לנוח על זרי הדפנה

מאת: liatootבניין ואחזקה - כללי25/12/111721 צפיות
הכל אודות בניית בריכה פרטית בחצר הבית, חסכון בכסף בזמן והרבה כיף והנאה.

מאת: liatootאבטלה15/12/111061 צפיות
מאמר העוסק בתהליך חיפוש עבודה וביתרונות של הפניה אל חברת השמה. קריאה מהנ.

מאמרים נוספים בנושא תקשורת המונים

מאת: yuval ozתקשורת המונים28/04/132541 צפיות
מהי בעצם מרכזיה וכיצד יכולה להועיל לעסק שלך?

מאת: דניאל seoתקשורת המונים04/10/128380 צפיות
במיוחד כשהילדים גדלים ואתם רוצים כבר לקנות בית משלכם, כדאי לזכור שמשכנתא זה לא משחק ילדים. חשוב מאוד לדעת המון דברים לפני שלוקחים משכנתא והדרך הכי טובה לדעת אותם זה על ידי ייעוץ עם אנשים שמבינים בכך. כמו כן, יש כל כך הרבה פרטים שאנשים מהשורה פשוט לא מתעסקים איתם.

מאת: יקותיאלי עודדתקשורת המונים11/09/129592 צפיות
הספרות 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 מוכרות לרוב אוכלוסיית העולם, ללא הבדל ארץ ושפה. עובדה זו מאפשרת לפתח שיטת תקשורת נוחה ופשוטה בין זרים, הדוברים שפות שונות וכותבים בכתבים שונים, למרות שאיש אינו יודע את שפת רעהו. בשיטת התקשורת המוצעת יינתנו מספרים למילים שמושיות, היינו מספר אישי לכל מילה. כל מספר יתאים למילה אחת בלבד, מילה בעלת אותו מובן, בכל שפה. אנשים זרים ירשמו ויחליפו ביניהם פתקים ובהם קבוצות של מספרי מילים ובאמצעות רשימות מתאימות - "מפתחות" שהוכנו מראש, יוכלו להבין איש את רעהו.

מאת: שירה כהןתקשורת המונים24/05/129635 צפיות
סיכום מאמר; עלייתו של ציבור הקוראים

מאת: שחףתקשורת המונים31/08/108987 צפיות
אמצעי התקשורת מקיפים אותנו ומשפיעים על סדר היום הציבורי. לימודי תקשורת ועיתונאות מקנים ידע תיאורטי מקיף לצד התנסות מעשית נרחבת, ומאפשרים להשתלב בתחום התקשורת במגוון תפקידים מרתקים.

מאת: אברהם בלוךתקשורת המונים10/10/099766 צפיות
מאפיין תרבות שהוא אחד מהבולטים בעיניי הוא השפה. כל פיריודה והמילים המאפיינות אותה, כל זרם באומנות ומילותיו הייחודיות לו – כל עם או חברה ומושגיה ומונחיה. בעשורים האחרונים אנחנו חוזים בהתפתחותו של סלנג בגוון חדש לחלוטין – סלנג כתוב המופיע באינטרנט.

מאת: אברהם בלוךתקשורת המונים03/10/0911155 צפיות
סלנג בימינו - הדור של ימינו כראי הסלנג.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica