חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים מתנות מיוחדות

היום קל מאד למצוא כל מה שרוצים. לא חסרים אתרים באינטרנט שיש בהם את כל סוגי הקניות, יד ראשונה עד משומש במצב טוב. אז איך קונים מתנות מיוחדות בעידן הזה?


פעם אם הייתם צריכים לקבל מתנות מיוחדות – זה היה כי מישהו "נסע לאמריקה" והביא לכם מחשבון או "טבלת שוקולד". היום קל להגיע לחו"ל ואפשר להביא מה שנקרא מתנות מיוחדות – בקלות. כל אחד נסע לטיול בר-מצווה לארצות הברית וקנה מה שהוא רוצה בNYC. אבל בפועל, אין לנו "הכל". אנחנו עדיין רוצים מתנות מיוחדות ואף אחד לא אמר שזה חייב להיות חפץ, כי חפצים באמת קל להשיג באינטרנט.


בדרך כלל לאנשים שיש להם הכל – מאוטו ועד דירה, אין זמן לדברים הקטנים. דווקא אלו הופכות להיות מתנות מיוחדות. בדרך כלל לאנשים שיש הכל – גם אם יש להם זמן – הם יעדיפו להשקיע אותו במישהו / משהו אחר, והם פעמים רבות פוסחים על עצמם. אז למיליונר אין 20 שקל בכיס לסיגריות. המתנה המקורית באמת היא זו שמראה על אכפתיות והקשבה. אם חבר אומר "הלוואי שהיה לי כך וכך", אתם צריכים לקנות את זה! יקר? קנו כמה אנשים ביחד. אל תקנו מתנה מאולצת ליום הולדת, כי אם מתנה מקורית.


איך בוחרים מתנות מקוריות?


קודם כל צריך לעשות אבחנה כללית בין מתנות לאישה ובין מתנות לגבר. לא משנה בני כמה הם, גם אמא ואבא הם גבר ואישה, עדיין הם ירצו דברים שונים זה מזו. כדאי להיות מצוידים במספר רעיונות לאחר שהקשבתם זמן רב למה הם פולטים שבא להם והלוואי שהיה להם. חשוב לדעת עבור מי קונים את המתנה, מה הוא / היא אוהב/ת, מה הדברים שהוא אוהב ותחביביו/ תחביביה של מקבלי המתנה וכמובן מה התקציב שלנו לקניית המתנה. שוב, אם זה יקר, קנו זאת כמה אנשים: כמה ילדים להורה, כמה אחים לאח, כמה חברים / חברות למכר. אל תקנו את המתנה ברגע האחרון: לעיתים מתנות מקוריות דורשות הכנה מוקדמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152723 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153918 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152776 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151887 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154209 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142521 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215142 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204660 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201168 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201460 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201422 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173098 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173402 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica