חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לופטים ייחודיים בפרויקט נגה של חברת הבנייה פריזט-חסון

רקע

משמעות המילה 'לופט' היא אוויר, ואכן - דירות לופט מאופיינות בחלל פתוח ורחב.

תחילת השימוש בחללים אלו נבע מצורך של אמנים בחללי עבודה ומגורים רחבים ליצירה, ומפני שהפרוטה לא הייתה מצויה בכיסם. בהתאם, הם הסבו מבנים תעשייתיים שעבר זמנם, לחלל המותאם לצרכיהם. כיום המושג 'לופט' משמש לתיאור דירות בעלות חללים כפולים המאפשרים עיצוב ייחודי ומרשים במיוחד.

בפרויקטים חדשים נבנים לופטים מעוצבים, בשאיפה לקלוע לטעמו של הלקוח הפוטנציאלי המחפש 'דירת חלומות'. היזמים לקחו את הלופט המסורתי והפכו אותו למוצר ייחודי בגרסה לקהל רחב ומגוון יותר.

הלופט האורבאני קטן בשטחו מהלופט התעשייתי. הוא מורכב מחלל מרכזי גדול בעל תקרה גבוהה, כאשר אחד מקירותיו הינו קיר מסך מזכוכית המאפשר כניסה מלאה של אור ומבט על הנוף מכל מקום בחלל. לרוב, נמצא בחלל מדרגות המובילות לקומה נוספת, שבה יש יחידת דיור נפרדת למגורים/ אירוח וכדומה, וכן יציאה למרפסת גג גדולה.

הלופטים היוקרתיים בפרויקט נגה - בניין בוטיק הממוקם במערב הוד השרון

הלופטים בפרויקט נגה מחולקים כך שבקומת הכניסה נמצאים חדרי השינה וכן אזורי האירוח, עשויים חלל כפול המקרין תחושת מרחב והתמזגות עם הנוף, באמצעות קיר המסך השקוף. בקומה השנייה מתוכננת סוויטת מגורים נפרדת ויציאה למרפסת הגג. שטח דירת לופט 5 חד' הוא 160 מ"ר וכ- 70 מ"ר מרפסות (מרפסת אחת ממוקמת בקומת האירוח והמרפסת הנוספת, הגדולה, בקומה העליונה). בפרויקט מתוכננים גם לופטים של 4 חדרים.

פריזט חסון השקיעה מחשבה רבה בתכנון כל הפרטים הקטנים כך שחוויית המגורים בכל הדירות בפרויקט ובדירות הלופט בפרט, תספק נוחות והנאה לאורך זמן, הן מבחינה עיצובית והן מבחינת הקפדה על בחירת חומרים מעולים וביצוע לפי תקני הבנייה המחמירים ביותר.

על פרויקט נגה

פרויקט 'נגה' מתוכנן כצמד בניינים מודרניים אורבניים במערב העיר, על שדרת רמתיים המתחדשת של הוד השרון. חברת פריזט חסון הציבה רף חדש של איכות מגורים בהוד השרון, הן מבחינת בחירת מיקום הפרויקטים - באיזורים מבוקשים בעיר - והן מבחינת תכנון מגוון דירות בוטיק מעוצבות ולופטים ייחודיים בפרויקטים, כך שיתאימו לצרכי האוכלוסיה השונים.

'נגה' מציע חווית מגורים עירונית מודרנית לדיירים האוהבים את קצב העיר, מבקשים לגור במרחק הליכה מבתי הספר, מרכזי התרבות והספורט (כגון: ספורטק, ספורטן, קניון מרגלית, פארקים ומקומות בילוי של העיר), ומעוניינים בדירה מרווחת ומעוצבת ברוח ישראלית חדשנית. הקרבה והזמינות לצרכי המשפחה מאפשרים לילדים ובני הנוער הגעה אליהם באופן עצמאי, ולהורים -  ארגון יעיל ונוח של סדר היום, חסכון בזמן ו'אנרגיה', בתוספת שקט נפשי בעבודה, לרווחת המשפחה כולה.

הפרויקט מתאים לאוהבים שילוב בין העיר והכפר ולמעוניינים לעבור מבית פרטי גדול לדירה מפנקת -משפחות בהן הילדים עזבו את הבית, למשל, או משפחות עם ילדים שחשובה להם זמינות ונוחות, קרבה לבתי הספר והגנים ותחושה אורבנית מתחת לבית. לא מעט מרוכשי הדירות מגיעים מחוץ להוד השרון, בין אם הם מצמצמי דיור המבקשים להתגורר בסמיכות לילדים ולנכדים ובין אם הם ממשפחות עם ילדים צעירים המבקשים להתגורר באזור איכותי המשלב תחושה של כפר ועיר.

מכירת הבניין הראשון נמצאת לקראת סיומה ובימים אלה החל השיווק של הבניין השני והאחרון בפרויקט, אשר מוצעות בו למכירה דירות מרווחות בגדלים ואפיונים שונים.

שני בנייני המגורים בפרויקט הם בני 10 קומות עם 40 יח"ד בכל אחד - בהן דירות גדולות של 4 - 5 חדרים, 5 + ממ"ד וכאמור - דירות לופט מרהיבות המשקיפות אל הסביבה. בכל בניין לובי מעוצב, חדר לרווחת הדיירים וחדר אופניים. עקרונות הבניה הירוקה המנחים את תהליך הבניה מאפשרים חסכון באנרגיה באמצעות שימוש בחומרים מבודדים באיכות גבוהה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניה איכותית בשרון עם פריזט-חסון, חברת הנדל"ן הקבלנית באיזור השרון מובילה פרוייקטים מגוונים של בניה עם דגש על תכנון מוקפד, יצירתיות וחדשנות באזור השרון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פריזט חסון

מאת: פריזט חסוןאדריכלות10/04/12961 צפיות
רכישת דירה הינה תהליך מורכב שיש לבצעו בכובד ראש. גם ההחלטה על מפרט הדירה ועל המראה הפנימי שלה מצריכה הבנה ומחשבה נוספת. חברת פריזט חסון באה והופכת את השלב הזה לפשוט יותר, בעזרת בונוס נפלא: מחלקות שינויי דיירים ושירות דיירים.

מאת: פריזט חסוןאדריכלות10/04/12877 צפיות
כך עולה מתוצאות סקר מקיף שערכה במשך חצי שנה חברת הנדל"ן פריזט חסון, אשר עיקר פעילותה מתרכזת בעיר

מאת: פריזט חסוןאדריכלות11/03/12854 צפיות
מחפשים את הפרויקט החדש שיתאים בדיוק לצרכים שלכם? יש לנו בשורות נפלאות עבורכם: היום הרבה יותר קל למצוא פרויקטים חדשים בעולם הנדל"ן שמציעים את כל הבונוסים עליהם חלמתם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתחיל ליהנות

מאת: פריזט חסוןאדריכלות17/02/121023 צפיות
בשנים האחרונות אומץ בארץ המונח 'בוטיק', לתחום הנדל"ן. הטרנד הפך למגמה ותחום עיצוב הבניינים המשותפים עבר שינוי מהותי מדירות סטנדרט, לדירות ייחודיות בעלות מאפיינים יוצאי דופן בתחום הבניה.

מאת: פריזט חסוןבית חכם12/01/12925 צפיות
על פי נתוני הלמ"ס, בכל רחבי הוד השרון נמכרו 272 יחידות דיור מתחילת השנה, לעומת 128 יחידות דיור בלבד בתקופה המקבילה אשתקד. מדובר בנתון הגבוה ביותר בהוד השרון מזה שלוש שנים, לפחות בתחום מכירת דירות חדשות. בשנת 2011, חברת הבניה פריזט חסון לבדה אכלסה בהוד השרון 150 יחידות דיור

מאת: פריזט חסוןאדריכלות15/11/111011 צפיות
נגה ממוקם על שדרת רמתיים המתחדשת - העורק הראשי של הוד השרון, ומציע נגישות נוחה למוסדות הספורט והלימוד, מרכזי קניות, תרבות ובילוי, וכן יציאה קלה ומהירה לכביש 5 ו-6 ולתחנת הרכבת ירקון. הקרבה הזו מאפשרת לילדים ובני הנוער הגעה באופן עצמאי ולהורים חיסכון בזמן

מאת: פריזט חסוןבית חכם04/08/11993 צפיות
בהתאם למגמה הירוקה השוטפת את העולם, הוציא מכון התקנים הישראלי כבר ב-2005 תו תקן ירוק שמטרתו להציב סטנדרטים סביבתיים בענף הבנייה והנדל"ן. עמידה בתו התקן הזה מעידה הן על איכות המבנה והן על ההקפדה של החברה המקימה את הפרויקט להימנע מזיהום ופגיעה בטבע במהלך הבנייה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222812 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223122 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211375 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211593 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211567 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211756 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica