חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פריזט חסון מחדשת את פניה של הוד השרון

מאת: פריזט חסוןבית חכם12/01/2012924 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על פי נתוני הלמ"ס, במחצית הראשונה של שנת 2011 חלה עלייה של כ- 112% במכירת דירות חדשות בהוד השרון. בכל רחבי העיר נמכרו 272 יחידות דיור מתחילת השנה, לעומת 128 יחידות דיור בלבד בתקופה המקבילה אשתקד. מדובר בנתון הגבוה ביותר בהוד השרון מזה שלוש שנים, לפחות בתחום מכירת דירות חדשות, וכל זאת למרות המחאה שהחלה בקיץ האחרון.

בשנת 2011, חברת הבניה פריזט חסון לבדה אכלסה בהוד השרון 150 יחידות דיור, כאשר למעשה משמעות נתון זה היא ששיגרת החיים נמשכת כהרגלה, גם אם קיימת האטה לתקופת מה.

 

איזור השרון מושך אליו רבים המחפשים דירות חדשות ומעוניינים בשילוב בין איכות חיים טובה לחינוך איכותי לילדים בסביבה עירונית וכפרית כאחד. מיקומה של הוד השרון וקרבתה לצירי התנועה המרכזיים מקנים לה יתרון עצום ביחס לסביבתה. חברת הבניה פריזט חסון, הבונה באיזור השרון ובהוד השרון מזה כ-50 שנה, הינה חברה משפחתית וביתית שבעליה מוותיקי המקום, דבר המקנה ידע והתמצאות בבחירת מיקום קרקעות אידיאלי לפרויקטים חדשים ולהקמת דירות בהוד השרון.

 

חברת פריזט חסון משווקת בימים אלו את 'פרויקט נגה' במערב הוד השרון, שבמסגרתו הוקמו שני בניינים בני עשר קומות בלבד, עם מגוון דירות חדשות ולופטים בעלי חלל כפול, בסגנון תל אביבי. הפרויקט ממוקם במרחק הליכה מבתי הספר, הקניון, הספורטק, הספורטן, בתי קפה ופארקים ובמרחק נסיעה של 3 ק"מ מצומת ירקון.

 

פרויקט חדש נוסף בצפון הוד השרון הוא בית הבד הממוקם בשדרת רמתיים המתחדשת וסמטת בית הבד, פרויקט ייחודי המשלב עסקים ומגורים יוקרתיים. תמהיל הדירות החדשות הינו 3-4 חדרים, דופלקסים ופנטהאוזים מפוארים. תכנון הבניין מאפשר פרטיות לדיירים באמצעות כניסה, מעליות וחניון נפרדים.

בקרוב ייצא לשיווק פרויקט חדש, שכולל כרגע עשרות דירות בבניה בהוד השרון: 'גמלא 35' ברחוב יהושוע בן גמלא, פינת בית הבד. הבניין יהיה בן 12 קומות עם דירות של 4-5 חדרים, כולל מרפסות שמש גדולות, דופלקסים ופנטהאוזים מעוצבים.

 

חברת פריזט חסון זכתה פעמיים בפרס הישראלי למצוינות בבניה, בשנים 2004 ו-2008. זוהי חברה בעלת שם ומוניטין שהולכים לפניה, אשר ידועה בהקפדתה על איכות הבניה ועמידה בתקנים, בשמירה על גימור מוקפד ומעל לכל, יחס משפחתי וחם ומדיניות הדלת הפתוחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניה איכותית בשרון עם פריזט-חסון, חברת הנדל"ן הקבלנית באיזור השרון מובילה פרוייקטים מגוונים של בניה עם דגש על תכנון מוקפד, יצירתיות וחדשנות באזור השרון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פריזט חסון

מאת: פריזט חסוןאדריכלות10/04/12961 צפיות
רכישת דירה הינה תהליך מורכב שיש לבצעו בכובד ראש. גם ההחלטה על מפרט הדירה ועל המראה הפנימי שלה מצריכה הבנה ומחשבה נוספת. חברת פריזט חסון באה והופכת את השלב הזה לפשוט יותר, בעזרת בונוס נפלא: מחלקות שינויי דיירים ושירות דיירים.

מאת: פריזט חסוןאדריכלות10/04/12876 צפיות
כך עולה מתוצאות סקר מקיף שערכה במשך חצי שנה חברת הנדל"ן פריזט חסון, אשר עיקר פעילותה מתרכזת בעיר

מאת: פריזט חסוןאדריכלות11/03/12854 צפיות
מחפשים את הפרויקט החדש שיתאים בדיוק לצרכים שלכם? יש לנו בשורות נפלאות עבורכם: היום הרבה יותר קל למצוא פרויקטים חדשים בעולם הנדל"ן שמציעים את כל הבונוסים עליהם חלמתם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתחיל ליהנות

מאת: פריזט חסוןאדריכלות17/02/121022 צפיות
בשנים האחרונות אומץ בארץ המונח 'בוטיק', לתחום הנדל"ן. הטרנד הפך למגמה ותחום עיצוב הבניינים המשותפים עבר שינוי מהותי מדירות סטנדרט, לדירות ייחודיות בעלות מאפיינים יוצאי דופן בתחום הבניה.

מאת: פריזט חסוןבניין ואחזקה - כללי15/12/11931 צפיות
משמעות המילה 'לופט' היא אוויר, ואכן - דירות לופט מאופיינות בחלל פתוח ורחב. הלופטים בפרויקט נגה מחולקים כך שבקומת הכניסה נמצאים חדרי השינה וכן אזורי האירוח, עשויים חלל כפול המקרין תחושת מרחב והתמזגות עם הנוף, באמצעות קיר המסך השקוף

מאת: פריזט חסוןאדריכלות15/11/111011 צפיות
נגה ממוקם על שדרת רמתיים המתחדשת - העורק הראשי של הוד השרון, ומציע נגישות נוחה למוסדות הספורט והלימוד, מרכזי קניות, תרבות ובילוי, וכן יציאה קלה ומהירה לכביש 5 ו-6 ולתחנת הרכבת ירקון. הקרבה הזו מאפשרת לילדים ובני הנוער הגעה באופן עצמאי ולהורים חיסכון בזמן

מאת: פריזט חסוןבית חכם04/08/11989 צפיות
בהתאם למגמה הירוקה השוטפת את העולם, הוציא מכון התקנים הישראלי כבר ב-2005 תו תקן ירוק שמטרתו להציב סטנדרטים סביבתיים בענף הבנייה והנדל"ן. עמידה בתו התקן הזה מעידה הן על איכות המבנה והן על ההקפדה של החברה המקימה את הפרויקט להימנע מזיהום ופגיעה בטבע במהלך הבנייה.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica