חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט משודרג נוסח שנות האלפיים

מאת: לי דקלמדעי החברה - כללי18/12/20111472 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בישראל של שנות האלפיים המתקדמות אין כמעט דבר אשר נפשך חשקה בו שאינו בר השגה – גם אם ישנם כמה דברים יקרים יותר, אם יש לך קצת כסף ורצון מספיק בשביל להשיג את מה שאתה רואה – זה כבר מספיק בשביל להגשים חלומות.

אנו נמצאים ונשאבים כל הזמן אל תוך עולם שמשפיע עלינו לרצות לצרוך, לצרוך ולצרוך – תמיד וכמה שיותר – יותר טוב! ובכל תחום שהוא בחיים.

גם הריהוט לא נשאר מאחור – גם אותו צריך לשדרג תמיד
אם נסתכל על תחום הריהוט לבית או למשרד – אזי נראה שגם כאן אין כל שינוי בכל הקשור לצריכה מתמדת, לכאורה האדם הפשוט יחושב שעם מערכת ריהוט אחת אפשר גם אפשר לחיות שנים על גבי שנים ואף להיות מרוצים – מרוצים מאד ללא כל הרגשת צורך מיוחדת של שינוי וחידוש מתמיד.

אנו כולנו יודעים שריהוט העשוי מחומרים טובים יכול להחזיק מעמד שנים רבות במצב ומראה מעולים ורעננים, אך אנו כאמור חיים בעולם בו יוצרים לנו צרכים אחרים ממה שבאמת אנו צריכים, יוצרים לנו צרכים שאינם בהכרח טובים לנו ומיטיבים עם מצב רוחנו, צרכים שיוצרים לנו אשליה – שאם אני אשיג את זה – אזי יהיה לי טוב עם זה.

אשליית השדרוג
אנו חיים באשליה שאם נשדרג את כל הריהוט בביתנו, אם נשדרג פה את הספות, שם את ארון חדר השינה. והשולחן במטבח – אזי הכל יהיה אחרת. חיינו יהיו מאושרים יותר, אנו נרגיש טוב יותר, מעמדנו החברתי יהיה עדכני ושפיר יותר. ועוד כהנה וכהנה. אך כמה עצוב שכך הם פני הדברים שכן כל בר דעת מבין שכל אלה הם דברים חיצוניים וממש לא מהותיים. כל בר דעת מבין שאושר מדומה זה לא מחזיק מעמד זמן רב – ואכזבה מרה עד מאד ממתינה בסופו של דבר  מיד לאחר כל קניה וקניה.

מערכות ריהוט נוצצות ומאובזרות קיימות בשלל גוונים, עיצובים וסגנונות – כל אחד יכול למצוא את סגנונו וטעמו האישי במבחר הקיים – אך חשוב מאד שנזכור שאכן, הכל קיים אך אנו אדונים לעצמנו ורצונותינו בידינו שלנו ולא בידי אף אחד אחר – בואו לא ניתן לפרסומאים שונים להשתלט לנו על החיים ועל שפיותם.

 



תגיות המאמר: ריהוט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בשורות טובות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לי דקל

מאת: לי דקלתעשייה07/09/14932 צפיות
התקופה שאנו חיים בה כיום, ללא ספק תיזכר בהיסטוריה בתור תקופת המהפך הדיגיטלי. זוהי תקופה שבה אנשים רבים בעולם עוברים להשתמש בכלים ובמכשירים דיגיטליים...

מאת: לי דקלבניין ואחזקה - כללי17/01/13985 צפיות
רצפת פרקט כמו כל רצפה אחרת דורשת התקנה מקצועית ונכונה, אפשר להתקין אותה כמעט בכל מקום בבית, ואם התהליך נעשה נכון – אזי היא מחזיקה יפה ומאריכה ימים רבים עם תחזוק נכון.

מאת: לי דקלדיאטה ותזונה20/08/121087 צפיות
כשאנו שומעים את המילה הדברות או הדברה ישר עוברות במוחנו אסוסיאציות לא חיוביות, ישר אנו רואים בדמיוננו תיקנים, ג'וקים מסוגים שונים ושאר מרעין בשין, אך זה ממש לא כך! על כך תקראו בכתבה שלפניכם

מאת: לי דקלבית חכם05/02/121170 צפיות
הימצאותם של דודי שמש בחיינו נראית – לנו כל כך ברורה ומובנת מאליה – ממש כמו שמובן לנו שהמים זורמים בברזים – ולכאורה כך זה היה מאז ומעולם – ואין חדש תחת השמש ואשר על כן, במדיה וישנה תקלה ודודי השמש אינם פועלים כפי שחשבנו שהם אמורים לפעול – אזי סבלנותנו פוקעת מיד ברגע בו מתגלית התקלה.

מאת: לי דקלתחבורה ורכב - כללי05/01/121290 צפיות
המלגזה, היא כלי שימושי עד מאד אך כאמור, בשל היותה קטנה יחסית והשימוש המאסיבי שנעשה בה – דורש מבעליה לתחזק אותה באופן קבוע. המלגזה באה בכמה גרסאות הפעלה שונות אשר כולן באות במטרה להקל על המפעילים שלה

מאת: לי דקלחברה ומדינה - כללי13/12/111285 צפיות
אף פעם זה לא נעים לבוא להתארח אצל מישהו בלא להביא לו איזו מתנה – שי קטן, זה לא נעים לבוא אפילו לארוחה אחת בלא להביא משהו שמביע את הערכתך על הטרחה וההשקעה אשר כרוכים באירוח שלך.

מאת: לי דקלחברה ומדינה - כללי13/12/111221 צפיות
אף פעם זה לא נעים לבוא להתארח אצל מישהו בלא להביא לו איזו מתנה – שי קטן, זה לא נעים לבוא אפילו לארוחה אחת בלא להביא משהו שמביע את הערכתך על הטרחה וההשקעה אשר כרוכים באירוח שלך.

מאמרים נוספים בנושא מדעי החברה - כללי

מאת: אדיר בנימינימדעי החברה - כללי25/06/231425 צפיות
עושר אינטלקטואלי, רוחני, ידע בלתי מוחשי, לא בא לידי ביטוי בשום דבר בעל ערך חומרני.

מאת: מאיר סוויסה מדעי החברה - כללי07/01/162697 צפיות
הובלות בנהריה כולנו זקוקים לחברת הובלות בנהריהמקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת הובלות בנהריה מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

מאת: אבינועםמדעי החברה - כללי17/06/149086 צפיות
גשמים בחום הקיץ היום ירחפו המים כרדודים יראו עיניים את המים נוטפים במרחבי ציון הקדושה . השירה אהובה לבני עמך ישראל היום על נהרותייך ציון היקרה שירת המים על תפיח על שדותייך ציון אור במלאות שרייך היפים שיר הארץ המאירים אפיים על שדותייך כמים ישיבו הצללים והמנגינות של בני הארץ ישורו רוח נדיבה ויפה לחבוק וחבור את כולם באהבה של דור המור היום כל השירים אשלנו הם אהובים אותנו יחד בדרכים מהלכים עם השבילים אל שדותיך ירבו השירים לארץ של מבואה ויקרה מהשירים של בני ציון תבוא ברכתה שב

מאת: משב מחקר יישומי בע"ממדעי החברה - כללי03/05/132805 צפיות
במאמרים הקודמים התייחסנו לגיבוש מטרות והגדרת תחומים ולחיבור נכון של שאלות (פריטים) במאמר זה נתייחס למבנה הכלי (השאלון).

מאת: אבינועםמדעי החברה - כללי31/01/132265 צפיות
אני רוצה להקדיש את מחרוזת שחיברתי "עד הדרך" לכבודו של איש יקר נאמן ללב עם ישראל חוזה המדינה תאודור בנימין זאב הרצל "עד הדרך" לעד הדרך בך ציון -לאיש חזון היה חלום עת אשובה על נרי, אשירה עלייך ציון שבי השירה בין שבילי הדרך איתך מולדת -עלי עטרת לאיש הדרך

מאת: מאירה וייסמדעי החברה - כללי25/12/128987 צפיות
מצגים של "אומנות" ו- "מדע" באבחון רפואי יכולים להיחשב כמערכות משלימות ודיסקורסיביות המשמשות רופאים על מנת לתת לגיטימימציה למניפולוציה שהם עושים באמצעות הכח המקצועי שלהם. מאמר זה בוחן את התיעוד הרפואי כהקשר ליחסי הגומלין של שני מצגים אלו.

מאת: יאיר זמדעי החברה - כללי11/10/129479 צפיות
ההבדל בין מקדונלד'ס למסעדת גורמה אינו מסתכם רק באוכל עצמו - תאורה ומוזיקה שונות, ואולי גם מערכת הגברה מאיכות שונה - כל אלו יוצרים אווירה מסוג אחר. אם האווירה במקום מעודדת את הסועדים לאכול מהר יותר, היא עלולה לגרום להם לאכול יותר מדי - ו"מצד שני", אווירה נינוחה תגרום להם לשהות זמן רב ויתכן שהם יזמינו קינוח לא מתוכנן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica