חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דודי שמש לדור מפונק

מאת: לי דקלבית חכם05/02/20121167 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל פעם שאנו באים להתרחץ במים חמים או לשטוף כלים במים חמים – אנו עושים זאת בטבעיות וכמשהו מובן מאליו – הולכים, פותחים את הברז ומכוונים אותו על האזור שמוציא את המים החמים – והמים כבר זורמים כמובנים מאליהם.

האם זה באמת עובד כך תמיד? האם זה מובן מאליו המציאות הזו של דודי שמש שמחממים לנו את המים בכל זמן ובכל עת? ומה קורה שאין מים חמים בדיוק בזמן שאנו באים להשתמש בהם?

העולם המודרני על כל ההתפתחויות הטכנולוגיות – גידלו אותנו להיות אנשים מפונקים שרוצים הכל כאן, עכשיו ביד ומיד התרגלנו לחיות חיים בהם כל מה שאנו רוצים נגיש, איננו רגילים להתאמץ על משהו באופן מיוחד על מנת להשיגו.

איזה בני אדם אנו בעקבות התפתחות הטכנולוגיה?

הימצאותם של דודי שמש בחיינו נראית – לנו כל כך ברורה ומובנת מאליה – ממש כמו שמובן לנו שהמים זורמים בברזים – ולכאורה כך זה היה מאז ומעולם – ואין חדש תחת השמש ואשר על כן, במדיה וישנה תקלה ודודי השמש אינם פועלים כפי שחשבנו שהם אמורים לפעול – אזי סבלנותנו פוקעת מיד ברגע בו מתגלית התקלה.

כאשר אנו נתקלים במצב שהמים לא זורמים כפי שאנו רוצים – אנו עלולים למצוא עצמינו מתפוצצים במהירות – תוך ניסיון למצוא פתרונות מידיים לבעיה שהתגלתה, אנו נרצה שהתקלה תחלוף מיד בפעם הבאה שנפעיל את ברז המים {הווה אומר עוד דקה – שתיים לכל היותר} ובאם ז לא קורה – והתקלה נשארת בעינה – המים החמים לא זורמים לנו בברז – למרות מזג האוויר הנאה שהיה לנו באותו היום ולמרות שלא נעשה כל שימוש במים החמים בכל אותו הזמן – אנו נפנה מיד לספק דודי השמש בדרישה שישלחו מישהו במיידי שייתקן לנו את התקלה ללא שהיות.

הטכנולוגיה הביאה אותנו למקום טוב?

האם נכון להתנהג כך בצורה שאינה מכבדת בן אנוש? האם באמת אנו שמים עצמינו למרמס בידיה של הטכנולוגיה שחמסה מאיתנו את הרצון להתאמץ על משהו בחיים האלה. האם לא איבדנו צלם אנוש עקב החיים "הקלים" יותר שיש לנו בעקבות התפתחות העולם הטכנולוגי על שלל המצאותיו?
כל ההמצאות וכל הפיתוחים באו במטרה לעשות לנו חיים נוחים, קלים ונעימים יותר – ואנו, במקום לנצל זאת היטב ולהיהפך לאנשים סובלניים יותר ואת חיינו לחיים רגועים יותר {שהרי יש מי שעושה את העבודה בשבילינו} – לא אחת נתבייש לגלות – שההפך הגמור הוא זה שקורה.

 



תגיות המאמר: דודי שמש, אמקור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בשורות טובות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לי דקל

מאת: לי דקלתעשייה07/09/14931 צפיות
התקופה שאנו חיים בה כיום, ללא ספק תיזכר בהיסטוריה בתור תקופת המהפך הדיגיטלי. זוהי תקופה שבה אנשים רבים בעולם עוברים להשתמש בכלים ובמכשירים דיגיטליים...

מאת: לי דקלבניין ואחזקה - כללי17/01/13981 צפיות
רצפת פרקט כמו כל רצפה אחרת דורשת התקנה מקצועית ונכונה, אפשר להתקין אותה כמעט בכל מקום בבית, ואם התהליך נעשה נכון – אזי היא מחזיקה יפה ומאריכה ימים רבים עם תחזוק נכון.

מאת: לי דקלדיאטה ותזונה20/08/121086 צפיות
כשאנו שומעים את המילה הדברות או הדברה ישר עוברות במוחנו אסוסיאציות לא חיוביות, ישר אנו רואים בדמיוננו תיקנים, ג'וקים מסוגים שונים ושאר מרעין בשין, אך זה ממש לא כך! על כך תקראו בכתבה שלפניכם

מאת: לי דקלתחבורה ורכב - כללי05/01/121290 צפיות
המלגזה, היא כלי שימושי עד מאד אך כאמור, בשל היותה קטנה יחסית והשימוש המאסיבי שנעשה בה – דורש מבעליה לתחזק אותה באופן קבוע. המלגזה באה בכמה גרסאות הפעלה שונות אשר כולן באות במטרה להקל על המפעילים שלה

מאת: לי דקלמדעי החברה - כללי18/12/111471 צפיות
בישראל של שנות האלפיים המתקדמות אין כמעט דבר אשר נפשך חשקה בו שאינו בר השגה – גם אם ישנם כמה דברים יקרים יותר, אם יש לך קצת כסף ורצון מספיק בשביל להשיג את מה שאתה רואה – זה כבר מספיק בשביל להגשים חלומות.

מאת: לי דקלחברה ומדינה - כללי13/12/111281 צפיות
אף פעם זה לא נעים לבוא להתארח אצל מישהו בלא להביא לו איזו מתנה – שי קטן, זה לא נעים לבוא אפילו לארוחה אחת בלא להביא משהו שמביע את הערכתך על הטרחה וההשקעה אשר כרוכים באירוח שלך.

מאת: לי דקלחברה ומדינה - כללי13/12/111217 צפיות
אף פעם זה לא נעים לבוא להתארח אצל מישהו בלא להביא לו איזו מתנה – שי קטן, זה לא נעים לבוא אפילו לארוחה אחת בלא להביא משהו שמביע את הערכתך על הטרחה וההשקעה אשר כרוכים באירוח שלך.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181691 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181546 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181421 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181487 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181650 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181495 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171627 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica