חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברות - לא רק בהקשר הידוע

מאת: לי דקלדיאטה ותזונה20/08/20121087 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאנו שומעים את המילה הדברות או הדברה ישר עוברות במוחנו אסוסיאציות לא חיוביות, ישר אנו רואים בדמיוננו תיקנים, ג'וקים מסוגים שונים ושאר מרעין בשין, אך זה ממש לא כך!

הדברה לשימושים שונים

ישנם סוגים שונים הדברות בתחום ההדברות, ישנם סוגי הדברות שאומנם מופנים לטובת המלחמה בשרצים שונים אשר מסתובבים לנו במבנים ומפריעים לאיכות החיים ואנו עושים כל מאמץ על מנת להרחיקם, אך ישנם סוגי הדברות שעליהם אנו פחות שומעים – ואלו הדברות וריסוסים שנעשים בענף החקלאות, הדברה שנעשית מדי תקופה וזאת על מנת להרחיק מזיקים מין הפירות והירקות עוד טרם בואם ולחסלם כשהם כבר שם.

לקריאה נוספת על שרותי הדברות לחץ כאן>>>

הדברה בענף החקלאות – טוב או רע?!

דיונים רבים מלל רב ונהרות של דיו נשפכו בעניין הסוגיה האם ריסוס בענף החקלאות זה טוב לנו כבני אדם או מזיק? ישנם הטוענים שכשאנו רוכשים ירק או פרי בחנות הירקות – אנו בעצם רוצים לרכוש חתיכת בריאות אמיתית, ובעצם מה שקורה זה שאנו קונים פרי וירק שעבר ריסוס כימי שאומנם שמר על הפרי מפני מזיקים – אך לנו כבני אדם שאוכלים את אותו מוצר בסופו של תהליך – הריסוס לא בריא כלל ולעיתים אף יכול להזיק באם הריסוס היה לא מבוקר ונעשה במינונים לא נכונים.

לעומת זאת, ישנם הטוענים שהריסוס שנעשה בענף החקלאות – הוא ריסוס מיוחד ונעשה שם שימוש בחומרי הדברה אורגניים שאינם מזיקים לבני האדם מחד ומונעים התקרבות מזיקים מאידך. כך שאנו מבטיחים לעצמינו אכילת פירות וירקות נקיים מחרקים ושמורים אשר מוסיפים לנו בריאות ללא כל נזק.

דעות חלקות לכאן ולכאן
ישנן דעות לכאן ולכאן בנושא ההדברה – ישנם שמצודדים בעד וישנם שהם דווקא נגד – אלו שטענים נגד השיטה משתדלים לרכוש אך ורק פירות וירקות אורגניים – כאלה שגודלו בשיטה הישנה – ללא כל ריסוס או הדברה מזיקה – תענוג יקר שלא כל אחד יכול להרשות זאת לעצמו בעדין הנוכחי בו המחירים של כל מוצרי היסוד רק הולכים ומאמירים, הולכים ומתייקרים, עידן בו האדם הממוצע אינו יכול תמיד להרשות לעצמו לרכוש מוצרים בסיסיים לא כל שכן מוצרי "תענוגות" אידיאולוגיים שכאלה.

לסיכום
ההדברה הומצאה על מנת לשפר את איכות חיינו כאן בעולם – אך חשוב שלא נאבד את שיקול הדעת והמחשבה – חשוב שנשים לב מה אנו נושמים ומכניסים לפה – כי העתיד שלנו בידינו.

 



תגיות המאמר: שרותי הדברות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בשורות טובות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לי דקל

מאת: לי דקלתעשייה07/09/14932 צפיות
התקופה שאנו חיים בה כיום, ללא ספק תיזכר בהיסטוריה בתור תקופת המהפך הדיגיטלי. זוהי תקופה שבה אנשים רבים בעולם עוברים להשתמש בכלים ובמכשירים דיגיטליים...

מאת: לי דקלבניין ואחזקה - כללי17/01/13985 צפיות
רצפת פרקט כמו כל רצפה אחרת דורשת התקנה מקצועית ונכונה, אפשר להתקין אותה כמעט בכל מקום בבית, ואם התהליך נעשה נכון – אזי היא מחזיקה יפה ומאריכה ימים רבים עם תחזוק נכון.

מאת: לי דקלבית חכם05/02/121170 צפיות
הימצאותם של דודי שמש בחיינו נראית – לנו כל כך ברורה ומובנת מאליה – ממש כמו שמובן לנו שהמים זורמים בברזים – ולכאורה כך זה היה מאז ומעולם – ואין חדש תחת השמש ואשר על כן, במדיה וישנה תקלה ודודי השמש אינם פועלים כפי שחשבנו שהם אמורים לפעול – אזי סבלנותנו פוקעת מיד ברגע בו מתגלית התקלה.

מאת: לי דקלתחבורה ורכב - כללי05/01/121290 צפיות
המלגזה, היא כלי שימושי עד מאד אך כאמור, בשל היותה קטנה יחסית והשימוש המאסיבי שנעשה בה – דורש מבעליה לתחזק אותה באופן קבוע. המלגזה באה בכמה גרסאות הפעלה שונות אשר כולן באות במטרה להקל על המפעילים שלה

מאת: לי דקלמדעי החברה - כללי18/12/111473 צפיות
בישראל של שנות האלפיים המתקדמות אין כמעט דבר אשר נפשך חשקה בו שאינו בר השגה – גם אם ישנם כמה דברים יקרים יותר, אם יש לך קצת כסף ורצון מספיק בשביל להשיג את מה שאתה רואה – זה כבר מספיק בשביל להגשים חלומות.

מאת: לי דקלחברה ומדינה - כללי13/12/111285 צפיות
אף פעם זה לא נעים לבוא להתארח אצל מישהו בלא להביא לו איזו מתנה – שי קטן, זה לא נעים לבוא אפילו לארוחה אחת בלא להביא משהו שמביע את הערכתך על הטרחה וההשקעה אשר כרוכים באירוח שלך.

מאת: לי דקלחברה ומדינה - כללי13/12/111221 צפיות
אף פעם זה לא נעים לבוא להתארח אצל מישהו בלא להביא לו איזו מתנה – שי קטן, זה לא נעים לבוא אפילו לארוחה אחת בלא להביא משהו שמביע את הערכתך על הטרחה וההשקעה אשר כרוכים באירוח שלך.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189695 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181494 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica