חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלגזות – סיפור לא זול בכלל

מאת: לי דקלתחבורה ורכב - כללי05/01/20121290 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המלגזה – היא כלי קטן עד מאד אשר משמש את האדם ככלי עזר למשא משאות כבדים, לתעשייה השונה, פריקה וטעינה. ועקב היותן של המלגזות כלי קטן אשר עובדים איתו רבות {במקומות שמשתמשים איתו} קורה לא אחת שהמלגזות מתקלקלות וצריך תיקון ותחזוקה אחת לכמה זמן.

המלגזה לשימושים שונים
המלגזה, היא כלי שימושי עד מאד אך כאמור, בשל היותה קטנה יחסית והשימוש המאסיבי שנעשה בה – דורש מבעליה לתחזק אותה באופן קבוע. המלגזה באה בכמה גרסאות הפעלה שונות אשר כולן באות במטרה להקל על המפעילים שלה – ישנן מלגזות חשמליות, ישנן מלגזות המופעלות בצורה ידנית ועוד – כל אלו דורשים תיקון ותחזוק מתמיד.

הכלי נשחק תוך כדי עבודה
לעיתים, תוך כדי עבודה המלגזות נשחקות – שזה דבר טבעי ונדרשים תחזוקים מקומיים והחלפת אביזרים ספציפיים במלגזה, אך לעיתים גם קורה שלא נעשה שימוש מבוקר ונכון במלגזה – מה שהביא לקלקולה ולהריסתה – מה שלא תמיד אפשר לתקן ולסדר ולהביא למצב שימושי כבתחילה.

כיום, עם התפתחת תחום המלגזות – מוצר שלא מייצרים פה בישראל הבינו אט אט האנשים שחייבים לקום ולבנות מוסכי מורשים של היצרניות הגדולות אשר יספקו ללקוחות חלקי חילוף ושאר שירותי תיקון מלגזות.

חשוב לבצע בדיקות תקופתיות להבטיח תקינות המלגזה
חשוב לבצע אחת לתקופה טסט למלגזה – וזאת על מנת להבטיח את שלום הנוהג בה וכן, על מנת שלמוש על כללי הבטיחות לטווח הארוך והקצר של חיי המלגזה. מה גם, שהמלגזות אינן מותר זול – ולא תמיד כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש מלגזה אחת כל שכן אם הוא צריך כמה וכמה מלגזות לשירותיו. מה שמגביר את הצורך לשמר כל מלגזה שתהייה במצב מצוין – על מנת שיכולו ליהנות משירותיה כמה שנים טובות לפחות ו /או  למכור אותה בתור יד שניה – במצב טוב, תקין וראוי לשימוש.


 



תגיות המאמר: מלגזות, מלגזות חשמליות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בשורות טובות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לי דקל

מאת: לי דקלתעשייה07/09/14932 צפיות
התקופה שאנו חיים בה כיום, ללא ספק תיזכר בהיסטוריה בתור תקופת המהפך הדיגיטלי. זוהי תקופה שבה אנשים רבים בעולם עוברים להשתמש בכלים ובמכשירים דיגיטליים...

מאת: לי דקלבניין ואחזקה - כללי17/01/13985 צפיות
רצפת פרקט כמו כל רצפה אחרת דורשת התקנה מקצועית ונכונה, אפשר להתקין אותה כמעט בכל מקום בבית, ואם התהליך נעשה נכון – אזי היא מחזיקה יפה ומאריכה ימים רבים עם תחזוק נכון.

מאת: לי דקלדיאטה ותזונה20/08/121088 צפיות
כשאנו שומעים את המילה הדברות או הדברה ישר עוברות במוחנו אסוסיאציות לא חיוביות, ישר אנו רואים בדמיוננו תיקנים, ג'וקים מסוגים שונים ושאר מרעין בשין, אך זה ממש לא כך! על כך תקראו בכתבה שלפניכם

מאת: לי דקלבית חכם05/02/121170 צפיות
הימצאותם של דודי שמש בחיינו נראית – לנו כל כך ברורה ומובנת מאליה – ממש כמו שמובן לנו שהמים זורמים בברזים – ולכאורה כך זה היה מאז ומעולם – ואין חדש תחת השמש ואשר על כן, במדיה וישנה תקלה ודודי השמש אינם פועלים כפי שחשבנו שהם אמורים לפעול – אזי סבלנותנו פוקעת מיד ברגע בו מתגלית התקלה.

מאת: לי דקלמדעי החברה - כללי18/12/111473 צפיות
בישראל של שנות האלפיים המתקדמות אין כמעט דבר אשר נפשך חשקה בו שאינו בר השגה – גם אם ישנם כמה דברים יקרים יותר, אם יש לך קצת כסף ורצון מספיק בשביל להשיג את מה שאתה רואה – זה כבר מספיק בשביל להגשים חלומות.

מאת: לי דקלחברה ומדינה - כללי13/12/111285 צפיות
אף פעם זה לא נעים לבוא להתארח אצל מישהו בלא להביא לו איזו מתנה – שי קטן, זה לא נעים לבוא אפילו לארוחה אחת בלא להביא משהו שמביע את הערכתך על הטרחה וההשקעה אשר כרוכים באירוח שלך.

מאת: לי דקלחברה ומדינה - כללי13/12/111221 צפיות
אף פעם זה לא נעים לבוא להתארח אצל מישהו בלא להביא לו איזו מתנה – שי קטן, זה לא נעים לבוא אפילו לארוחה אחת בלא להביא משהו שמביע את הערכתך על הטרחה וההשקעה אשר כרוכים באירוח שלך.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213585 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204177 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205097 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica