חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודים אקדמאיים לאקטואריה

מאת: גיל ברוןמוסדות לימוד18/12/20111998 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אקטואריה היא תחום מדעי אשר משתייך לאחת מבין אלפי הנגזרות שיש לעולם המתמטיקה. מדע האקטואריה עומד על טיבם של מצבי אי ודאות שונים ובכך עוזר להיערך לקראתם בהתאם. לימודים אקדמאיים לאקטואריה הינם לימודים מרתקים אשר טומנים בחובם ידע מתמטי וסטטיסטי ייחודי כמו גם שימושי ביותר במגוון תחומי החיים. איש המקצוע בתחום נקרא אקטואר ובשורות הבאות תלמדו מעט יותר אודות לימודי האקטואריה ואפשרויות התעסוקה השונות של מקצוע ייחודי זה.

מיהו האקטואר?

בעוד מספר אנשי מקצוע עוסקים בניהול סיכונים, אקטוארים הם אנשי המקצוע אשר יודעים כיצד לחשב שסיכון מסוים יתרחש. האקטואר פועל במספר מישורים הקשורים כולם לאספקטים כלכליים – ביטוח, קרנות (פנסיה, ביטוח, השתלמות), בנקאות, פיננסים, השקעות ובריאות. תוך שימוש במודלים מתמטיים שונים האקטואר מחשב את הסיכוי להתרחשות המאורעות שונים ועל פי מוצא פיו נקבעים סדרי עולם כגון עלותו של ביטוח מסוים, אחוז כיסוי שירותי בריאות, התנהלות של קרנות ואפיקי השקעה ועוד. לימודים אקדמאיים לאקטואריה מכשירים אנשי מקצוע אלה כך שיתפסו עמדות מפתח במשק הישראלי ויובילו כל ארגון בו הם מועסקים להצלחה.

לימודי אקטואריה – מסלול אקדמאי לתואר שני

התואר השני בלימודי אקטואריה פתוח לבעלי תואר ראשון בתחומי המתמטיקה והכלכלה השונים על כל ענפיה (ראיית חשבון, מימון וכו') ונמשך כשנתיים. בעלי תואר ראשון מתחומים קרובים נדרשים לעבור שנת השלמה טרם התחלתם את התואר השני.

לימודי אקטואריה – מה לומדים?

לימודים אקדמאיים לאקטואריה כוללים את הרחבת והעמקת הידע הקיים של בעלי תואר ראשון בתחום חישוב הסיכונים וזאת ע"י מגוון רחב של קורסים מעולם הסטטיסטיקה, המתמטיקה, כלכלה, מימון ועוד קורסים רבים בחישוב סיכונים בתחומים כלכליים שונים ומגוונים.

לימודי אקטואריה – אפשרויות התעסוקה

בוגרי לימודים אקדמאיים לתואר שני באקטואריה יכולים לראות את עצמם כמתאימים לתפוס עמדות מפתח מובילות בחברות פרטיות וציבוריות (בנקים, חברות ביטוח, משרדי ממשלה, משרדים לראיית חשבון ועוד), ובכלל יכולים לפתוח לעצמם דלתות כמעט בכל מקום, הרי כל חברה או עסק בהקמה או בהרצה אשר מעוניינים לדעת את סיכוייהם "לשרוד" לאורך זמן זקוקים להערכה של אקטואר. בין אם מדובר על עסק אשר מדפיס אלבומי תמונות מעוצבים ומעוניין לדעת כמה מחיר לגבות על אלבום תמונות דיגיטאלי בודד, ומהם סיכויי ההישרדות שלו לאורך זמן אל מול כניסת מתחרים חדשים לתחום, ובין אם מדובר על חברת הייטק הרוצה לדעת כיצד להיערך אל מול כניסת טכנולוגיות חדישות ושאר אירועים לא צפויים. אופצייה נוספת אשר נפתחת בפני מי שמסיים לימודים אקדמאיים באקטואריה היא כמובן פתיחתו של עסק עצמאי לשירותי ייעוץ כלכלי וחישוב סיכונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותבי מאמרים לפורטל אלטרנטיבה     - רפואה סינית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל ברון

מאת: גיל ברוןאופנה29/06/131182 צפיות
רשתות אופנה זרות הן לא משהו חדש בישראל. בשנים האחרונות רשתות האופנה הזרות החלו לפרוץ יותר ויותר בישראל, ורבים מעדיפים לשדרג את הארון באופנה של רשתות זרות. אחת הסיבות לכך היא כמובן המחירים, הרשתות הזרות מציגות אופנה במחירים מוזלים יחסית, וכמובן באיכות. הרשתות הזרות מציגות את האופנה העכשווית במחירים מוזלים ואלו חלק מהסיבות שהישראלים נמשכים לרשתות הזרות. זארה היא אחת מהרשתות הללו, ומציגה מגוון רחב של אופנה עכשווית איכותית. לזארה מגוון רחב של סניפים הפזורים ברחבי הארץ, במגוון רחב של קניונים, ביניהם גם זארה בדיזינגוף סנטר.

מאת: גיל ברוןביגוד והנעלה28/03/13867 צפיות
העולם הולך ונהיה צפוף יותר אנשים, פחות שטחים, יותר זיהום פחות אוויר. אווירת התחרות שהיתה תמיד עניין חיובי וייצרה עניין ומקוריות הפכה מטריגר חיובי לרמיסה אינטנסיבית שרק החזק (מאד מאד) שורד. חברות ענק בולעות את כל הייזמים הצעירים ומי שבכל זאת מצליח לשרוד בדרך כלל בסוף חובר לחברת ענק או נהיה בעצמו אחד כזה.

מאת: גיל ברוןפרסום באינטרנט23/04/121119 צפיות
שתלים דנטאלים מהווים פתרון מצויין למי שאיבד שיניים כתוצאה ממחלות חניכיים, תאונות שונות, חבלות כתוצאה של תאורה לקוייה או מנפילה מאופניים או כתוצאה ממכה בשעת משחק ספורט. בעזרת המחשב ניתן כיום לתכנן את המיקום המתאים ביותר להכנסת שתלים בפה ועל ידי כך לבצע עבודה מושלמת. כלומר, אתם תוכלו לדעת מבעוד מועד, ובעיקר לראות סימולציה של מראה הפה שלכם, כפי שייראה לאחר ביצוע ההשתלה של השיניים החסרות בפיכם.

מאת: גיל ברוןרכב23/04/121056 צפיות
מחירי הרכבים בישראל גבוהים ביותר לעומת מחירי הרכבים בארצות מערביות אחרות בשל המיסוי הכבד. על כן, רכישת רכב הופכת להיות נטל כלכלי כבד לישראלי הממוצע. במצב כזה ניתן להבין את עליית קרנה של שיטת הטרייד אין לצורך רכישת רכבים חדשים על פני הישנים. ועכשיו - בשורות טובות לחובבי הטויוטה: אם ברצונכם להשתדרג לטויוטה חדשה מדגם מוביל, הדבר אפשרי באמצעות טרייד אין טויוטה, המאפשר לכם להחליף את הטויוטה הישנה שלכם, תמורת חדשה ותוספת ההפרש במחיר בלבד.

מאת: גיל ברוןשיווק באינטרנט17/01/121043 צפיות
כיום, כדי לתחזק אתר מצליח, כל אחד מכיר את התנאים הבסיסיים שעליו לקיים - צריך לבחור חברת אחסון אתרים, יש למצוא דומיין מוצלח וקליט, וחשוב גם לבחור חברה מקצועית שתעזור לו בקידום האתר. חשוב להבין, שיש נושא נוסף שיש לתת עליו את הדעת - נוכחות באינטרנט. מהי נוכחות באינטרנט? מה ההבדל בין עסק נוכח ללא נוכח? האם בכלל אפשר לכמת או למדוד את הנוכחות של אדם או חברה בתוך האינטרנט? על כל השאלות הללו נענה לכם כעת.

מאת: גיל ברוןשיפוצים16/11/111143 צפיות
בין אם קונים דירה חדשה לחלוטין, אשר אף אחד לא גר בה מעולם ובין אם קונים או אפילו שוכרים דירה יד שניה, יד שלישית או יד רביעית יכולים להופיע בה ליקויי בנייה ותקלות שונות. יכולים להופיע ליקויים בכל אחד מחלקי הדירה הכוללים את מערכת האינסטלציה של הדירה וכמו כן את ממערכת החשמל של הדירה.

מאת: גיל ברוןנשים - כללי25/10/111706 צפיות
תחום הקעקועים הוא ללא ספק תחום אשר עובר תהפוכות ושלבים שונים ללא הרף, כאשר ככל שעובר הזמן כך מפתחים יותר ויותר אנשים טעמים ייחודיים ומעניינים בקעקועים, וכיום ניתן לראות על גופם של אנשים שונים קעקועים מעניינים ופורצי דרך, כאלו אשר בעבר כלל לא היינו מסוגלים לדמיינם.

מאמרים נוספים בנושא מוסדות לימוד

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182491 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182681 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182717 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאת: ליאורמוסדות לימוד01/04/182101 צפיות
בית ספר להנדסאים עם יחס אישי, הוא מקום שכדאי ללמוד בו. בבתי הספר להנדסאים, מוכשרים הנדסאי העתיד של ישראל. ההנדסאים תורמים לרמה הטכנולוגית הגבוהה, של ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד04/03/181759 צפיות
הנדסאים חרוצים, משתלבים בתפקידים שונים, בתעשייה המסורתית, ותעשיית הטכנולוגיה המתקדמת. ההנדסאים לומדים, במכללות טכנולוגיות (בתי ספר להנדסאים).

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181729 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: דוד דרומרמוסדות לימוד07/03/173028 צפיות
לבני נוער (בנים) גילאי 14-16 תושבי נתניה, חדרה, אור עקיבא, פרדס חנה, כרכור, קדימה והמושבים של המועצה האזורית עמק חפר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica