חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד המחשב מסייע להרכבת שתלים דנטאליים?

מאת: גיל ברוןפרסום באינטרנט23/04/20121122 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שתלים דנטאלים מהווים פתרון מצויין למי שאיבד שיניים כתוצאה ממחלות חניכיים, תאונות שונות, חבלות כתוצאה של תאורה לקוייה או מנפילה מאופניים או כתוצאה ממכה בשעת משחק ספורט. בעזרת המחשב ניתן כיום לתכנן את המיקום המתאים ביותר להכנסת שתלים בפה ועל ידי כך לבצע עבודה מושלמת. כלומר, אתם תוכלו לדעת מבעוד מועד, ובעיקר לראות סימולציה של מראה הפה שלכם, כפי שייראה לאחר ביצוע ההשתלה של השיניים החסרות בפיכם.

מהפכת ההיי-טק מגיעה למרפאת השיניים

גם למרפאות השיניים הגיעה מהפכת היי-טק, וכמו תאורה טובה, המאפשרת ראייה טובה הם הפכו כל רופא וכל סייעת למומחים בהפעלת מחשבים. המחשוב מאפשר תיכנון נכון להשתלת שיניים. גם יישור שיניים וכתרים נעשים כיום באופן ממוחשב – גם הייצור וגם החיבור. שתלי שיניים הם מין בורג זעיר עשוי טיטניום (מתכת חזקה שאינה מחלידה ואינה נרקבת) המוחדר לעצם הלסת המהווה מעין שורש מלאכותי שעליו ניתן לבנות כתרים, גשרים ושיניים תותבות יציבות בעלות מראה חדש, ישר ולבן יותר.

בהכנת שתלים יש חשיבות לצורת הכנת שטח המגע עם העצם. המחשוב מאפשר תכנון מדויק של מיקום השתל. ככל שהמיקום יהיה מדויק יותר כך השתל יתפקד טוב יותר וכמו בארבעת העשורים האחרונים ששתלים היוו מקור לנחת גדולה למליוני מושתלים ממשיכה הטכנולוגיה לעזור לרפואה במשימה חשובה זו. אחת הבעיות בהכנת מיקום לשתל היא אובדן עצם במקום הרצוי. גם שדה ראייה לא מספיק טוב של אזור ההשתלה מקשה על התמקמות נכונה וכיוצא באלה. על אלה יכול המחשב להתגבר ולתת לרופא תמונה מדויקת של כל המרכיבים כדי להחליט על המיקום האידיאלי לשתל.

יתרון שתלים דנטאליים

השלמת שיניים חסרות נעשית כיום בעזרת שתלים דנטאלים וגם הקמת גשרים והשתלת שיניים תותבות. יתרון השתלים הם שהם מתפקדים כחלק קבוע בלסת - על פני שיניים תותבות נשלפות שאינן נוחות ונותנות הרגשה של גוף זר בפה. אין ספק שהשימוש בשתלים הפך בעשורים האחרונים ליתרון ענק גם לרפואת השיניים ובמיוחד למטופלים שאינם חשים עוד מושפלים ומכוערים כתוצאה משיניים לא אסתטיות.

אם גם אתם מרגישים שהפתרון של שתלים דנטאליים מתאים גם לכם, ומעוניינים לעבור את הניתוח, הרי שכעת עליכם למצוא את הרופא המתאים שיבצע אצלכם את תהליך ההשתלה שהוא הליך כירורגי לכל דבר. חשוב מאד במקרה זה שלא להתפשר, ולבחור אך ורק רופא מומחה ומיומן בתחום, לאחר שקיבלתם המלצות חמות עליו.


 



תגיות המאמר: תאורה, שתלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותבי מאמרים לפורטל אלטרנטיבה     - רפואה סינית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל ברון

מאת: גיל ברוןאופנה29/06/131186 צפיות
רשתות אופנה זרות הן לא משהו חדש בישראל. בשנים האחרונות רשתות האופנה הזרות החלו לפרוץ יותר ויותר בישראל, ורבים מעדיפים לשדרג את הארון באופנה של רשתות זרות. אחת הסיבות לכך היא כמובן המחירים, הרשתות הזרות מציגות אופנה במחירים מוזלים יחסית, וכמובן באיכות. הרשתות הזרות מציגות את האופנה העכשווית במחירים מוזלים ואלו חלק מהסיבות שהישראלים נמשכים לרשתות הזרות. זארה היא אחת מהרשתות הללו, ומציגה מגוון רחב של אופנה עכשווית איכותית. לזארה מגוון רחב של סניפים הפזורים ברחבי הארץ, במגוון רחב של קניונים, ביניהם גם זארה בדיזינגוף סנטר.

מאת: גיל ברוןביגוד והנעלה28/03/13870 צפיות
העולם הולך ונהיה צפוף יותר אנשים, פחות שטחים, יותר זיהום פחות אוויר. אווירת התחרות שהיתה תמיד עניין חיובי וייצרה עניין ומקוריות הפכה מטריגר חיובי לרמיסה אינטנסיבית שרק החזק (מאד מאד) שורד. חברות ענק בולעות את כל הייזמים הצעירים ומי שבכל זאת מצליח לשרוד בדרך כלל בסוף חובר לחברת ענק או נהיה בעצמו אחד כזה.

מאת: גיל ברוןרכב23/04/121059 צפיות
מחירי הרכבים בישראל גבוהים ביותר לעומת מחירי הרכבים בארצות מערביות אחרות בשל המיסוי הכבד. על כן, רכישת רכב הופכת להיות נטל כלכלי כבד לישראלי הממוצע. במצב כזה ניתן להבין את עליית קרנה של שיטת הטרייד אין לצורך רכישת רכבים חדשים על פני הישנים. ועכשיו - בשורות טובות לחובבי הטויוטה: אם ברצונכם להשתדרג לטויוטה חדשה מדגם מוביל, הדבר אפשרי באמצעות טרייד אין טויוטה, המאפשר לכם להחליף את הטויוטה הישנה שלכם, תמורת חדשה ותוספת ההפרש במחיר בלבד.

מאת: גיל ברוןשיווק באינטרנט17/01/121047 צפיות
כיום, כדי לתחזק אתר מצליח, כל אחד מכיר את התנאים הבסיסיים שעליו לקיים - צריך לבחור חברת אחסון אתרים, יש למצוא דומיין מוצלח וקליט, וחשוב גם לבחור חברה מקצועית שתעזור לו בקידום האתר. חשוב להבין, שיש נושא נוסף שיש לתת עליו את הדעת - נוכחות באינטרנט. מהי נוכחות באינטרנט? מה ההבדל בין עסק נוכח ללא נוכח? האם בכלל אפשר לכמת או למדוד את הנוכחות של אדם או חברה בתוך האינטרנט? על כל השאלות הללו נענה לכם כעת.

מאת: גיל ברוןמוסדות לימוד18/12/112004 צפיות
אקטואריה היא תחום מדעי אשר משתייך לאחת מבין אלפי הנגזרות שיש לעולם המתמטיקה. מדע האקטואריה עומד על טיבם של מצבי אי ודאות שונים ובכך עוזר להיערך לקראתם בהתאם. לימודים אקדמאיים לאקטואריה הינם לימודים מרתקים אשר טומנים בחובם ידע מתמטי וסטטיסטי ייחודי כמו גם שימושי ביותר במגוון תחומי החיים. איש המקצוע בתחום נקרא אקטואר ובשורות הבאות תלמדו מעט יותר אודות לימודי האקטואריה ואפשרויות התעסוקה השונות של מקצוע ייחודי זה.

מאת: גיל ברוןשיפוצים16/11/111147 צפיות
בין אם קונים דירה חדשה לחלוטין, אשר אף אחד לא גר בה מעולם ובין אם קונים או אפילו שוכרים דירה יד שניה, יד שלישית או יד רביעית יכולים להופיע בה ליקויי בנייה ותקלות שונות. יכולים להופיע ליקויים בכל אחד מחלקי הדירה הכוללים את מערכת האינסטלציה של הדירה וכמו כן את ממערכת החשמל של הדירה.

מאת: גיל ברוןנשים - כללי25/10/111711 צפיות
תחום הקעקועים הוא ללא ספק תחום אשר עובר תהפוכות ושלבים שונים ללא הרף, כאשר ככל שעובר הזמן כך מפתחים יותר ויותר אנשים טעמים ייחודיים ומעניינים בקעקועים, וכיום ניתן לראות על גופם של אנשים שונים קעקועים מעניינים ופורצי דרך, כאלו אשר בעבר כלל לא היינו מסוגלים לדמיינם.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213478 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172777 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172698 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162273 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162841 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162744 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica