חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליקויי בניה בדירה יד שנייה

מאת: גיל ברוןשיפוצים16/11/20111146 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין אם קונים דירה חדשה לחלוטין, אשר אף אחד לא גר בה מעולם ובין אם קונים או אפילו שוכרים דירה יד שניה, יד שלישית או יד רביעית יכולים להופיע בה ליקויי בנייה ותקלות שונות. יכולים להופיע ליקויים בכל אחד מחלקי הדירה הכוללים את מערכת האינסטלציה של הדירה וכמו כן את ממערכת החשמל של הדירה.

ליקויים שונים במערכת החשמל יכולים להיות סכנת נפשות של ממש ולסכן את יושבי הבית ולכן חשוב מאוד לאתר אותם טרם קניית הדירה. ישנם ליקויים אשר יכולים לשבש את חייהם של היושבים בבית כמו למשל ליקויים שונים במערכת האינסטצליה. ליקויים נוספים כגון מעקות בטיחות רופפים יכולים גם הם לסכן חיים.

ישנם ליקויים אשר לא מהווים סכנת חיים של ממש אבל הם יכולים להיות בהחלט לא נעימים. למשל, ליקויים שונים שנובעים כתוצאה משימוש בחומרי בניה מאיכות ירודה. מרצפות שקועות, חורים בקירות ועוד מגוון ליקויים הם כאמור אינם מסכני חיים אך הם בהחלט מהווים מפגע אסתטי בתוך הבית ופוגעים במראה שלו.

ליקויי בניה יכולים להופיע בדירות יד שנייה כשם שהם יכולים להופיע בדירות חדשות לגמרי. לרוב ניתן לראות ליקויים בדירות יד שניה אשר התפתחו כתוצאה מהזנחת הליקוי ואי טיפול בו כהלכה. למשל, אם לא מטפלים בבעיה של רטיבות בקירות הבעיה אינה נפתרת מעצמה. הקונים חייבים לאתר את הליקויים טרם קניית הבית.

כיצד ניתן לאתר ליקויי בניה בדירות יד שנייה ובדירות חדשות?

הדרך הטובה ביותר לאתר ליקויי בניה בדירות יד שניה או בדירות חדשות לחלוטין הוא על ידי ביצוע בדק בית מקצועי ומקיף ככל האפשר. מי שאמור לבצע בדק בית, אשר ידוע גם בשם ביקורת מבנים, הוא מהנדס מומחה. מהנדס זה בודק ביסודיות את כל החלקים השונים בבית ויכול לקבוע לפי הנסיון שלו היכן קיימים ליקויים בבית.

תוכלו למצוא מהנדסים אשר מבצעים בדק בית ברשת האינטרנט. ישנם מהנדסים אשר משתמשים בשיטות שונים של קידום אתרים ועל ידי מקדם אתרים מגיעים למקומות הגבוהים ברשימת מנועי החיפוש הגדולים והפופולאריים. מה שמהנדס מקצועי רואה מרבית האנשים אינם יכולים לראות ולכן אין לוותר על בדק בית.

החשיבות של איתור ליקויי בניה טרם קניית דירה

חשוב מאוד לאתר ליקויי בניה לפני קניית הדירה. עדיף לגלות את כל הליקויים מהר ככל האפשר ולא לגלות אותם לאחר הקנייה. לפני הקנייה חשוב להבין כמה כסף ייעלה לתקן את הליקויים ולחשב האם שווה לתקן את הליקויים ולקנות את הדירה או לא לתקן את הליקויים ולקנות דירה אחרת.

איתור ליקויי בניה בשלב מוקדם ככל האפשר יכול למנוע עוגמת נפש גדולה לאנשים אשר עומדים לקנות את הדירה. בדק בית או ביקורת מבנים הוא דבר שפשוט אי אפשר לוותר עליו לפני קניית דירה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותבי מאמרים לפורטל אלטרנטיבה     - רפואה סינית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל ברון

מאת: גיל ברוןאופנה29/06/131186 צפיות
רשתות אופנה זרות הן לא משהו חדש בישראל. בשנים האחרונות רשתות האופנה הזרות החלו לפרוץ יותר ויותר בישראל, ורבים מעדיפים לשדרג את הארון באופנה של רשתות זרות. אחת הסיבות לכך היא כמובן המחירים, הרשתות הזרות מציגות אופנה במחירים מוזלים יחסית, וכמובן באיכות. הרשתות הזרות מציגות את האופנה העכשווית במחירים מוזלים ואלו חלק מהסיבות שהישראלים נמשכים לרשתות הזרות. זארה היא אחת מהרשתות הללו, ומציגה מגוון רחב של אופנה עכשווית איכותית. לזארה מגוון רחב של סניפים הפזורים ברחבי הארץ, במגוון רחב של קניונים, ביניהם גם זארה בדיזינגוף סנטר.

מאת: גיל ברוןביגוד והנעלה28/03/13870 צפיות
העולם הולך ונהיה צפוף יותר אנשים, פחות שטחים, יותר זיהום פחות אוויר. אווירת התחרות שהיתה תמיד עניין חיובי וייצרה עניין ומקוריות הפכה מטריגר חיובי לרמיסה אינטנסיבית שרק החזק (מאד מאד) שורד. חברות ענק בולעות את כל הייזמים הצעירים ומי שבכל זאת מצליח לשרוד בדרך כלל בסוף חובר לחברת ענק או נהיה בעצמו אחד כזה.

מאת: גיל ברוןפרסום באינטרנט23/04/121122 צפיות
שתלים דנטאלים מהווים פתרון מצויין למי שאיבד שיניים כתוצאה ממחלות חניכיים, תאונות שונות, חבלות כתוצאה של תאורה לקוייה או מנפילה מאופניים או כתוצאה ממכה בשעת משחק ספורט. בעזרת המחשב ניתן כיום לתכנן את המיקום המתאים ביותר להכנסת שתלים בפה ועל ידי כך לבצע עבודה מושלמת. כלומר, אתם תוכלו לדעת מבעוד מועד, ובעיקר לראות סימולציה של מראה הפה שלכם, כפי שייראה לאחר ביצוע ההשתלה של השיניים החסרות בפיכם.

מאת: גיל ברוןרכב23/04/121059 צפיות
מחירי הרכבים בישראל גבוהים ביותר לעומת מחירי הרכבים בארצות מערביות אחרות בשל המיסוי הכבד. על כן, רכישת רכב הופכת להיות נטל כלכלי כבד לישראלי הממוצע. במצב כזה ניתן להבין את עליית קרנה של שיטת הטרייד אין לצורך רכישת רכבים חדשים על פני הישנים. ועכשיו - בשורות טובות לחובבי הטויוטה: אם ברצונכם להשתדרג לטויוטה חדשה מדגם מוביל, הדבר אפשרי באמצעות טרייד אין טויוטה, המאפשר לכם להחליף את הטויוטה הישנה שלכם, תמורת חדשה ותוספת ההפרש במחיר בלבד.

מאת: גיל ברוןשיווק באינטרנט17/01/121047 צפיות
כיום, כדי לתחזק אתר מצליח, כל אחד מכיר את התנאים הבסיסיים שעליו לקיים - צריך לבחור חברת אחסון אתרים, יש למצוא דומיין מוצלח וקליט, וחשוב גם לבחור חברה מקצועית שתעזור לו בקידום האתר. חשוב להבין, שיש נושא נוסף שיש לתת עליו את הדעת - נוכחות באינטרנט. מהי נוכחות באינטרנט? מה ההבדל בין עסק נוכח ללא נוכח? האם בכלל אפשר לכמת או למדוד את הנוכחות של אדם או חברה בתוך האינטרנט? על כל השאלות הללו נענה לכם כעת.

מאת: גיל ברוןמוסדות לימוד18/12/112004 צפיות
אקטואריה היא תחום מדעי אשר משתייך לאחת מבין אלפי הנגזרות שיש לעולם המתמטיקה. מדע האקטואריה עומד על טיבם של מצבי אי ודאות שונים ובכך עוזר להיערך לקראתם בהתאם. לימודים אקדמאיים לאקטואריה הינם לימודים מרתקים אשר טומנים בחובם ידע מתמטי וסטטיסטי ייחודי כמו גם שימושי ביותר במגוון תחומי החיים. איש המקצוע בתחום נקרא אקטואר ובשורות הבאות תלמדו מעט יותר אודות לימודי האקטואריה ואפשרויות התעסוקה השונות של מקצוע ייחודי זה.

מאת: גיל ברוןנשים - כללי25/10/111711 צפיות
תחום הקעקועים הוא ללא ספק תחום אשר עובר תהפוכות ושלבים שונים ללא הרף, כאשר ככל שעובר הזמן כך מפתחים יותר ויותר אנשים טעמים ייחודיים ומעניינים בקעקועים, וכיום ניתן לראות על גופם של אנשים שונים קעקועים מעניינים ופורצי דרך, כאלו אשר בעבר כלל לא היינו מסוגלים לדמיינם.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232635 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223301 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211348 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica