חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לשדרג את הטויוטה במחירים הכי טובים

מאת: גיל ברוןרכב23/04/20121056 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחירי הרכבים בישראל גבוהים ביותר לעומת מחירי הרכבים בארצות מערביות אחרות בשל המיסוי הכבד. על כן, רכישת רכב הופכת להיות נטל כלכלי כבד לישראלי הממוצע. במצב כזה ניתן להבין את עליית קרנה של שיטת הטרייד אין לצורך רכישת רכבים חדשים על פני הישנים. ועכשיו - בשורות טובות לחובבי הטויוטה: אם ברצונכם להשתדרג לטויוטה חדשה מדגם מוביל, הדבר אפשרי באמצעות טרייד אין טויוטה, המאפשר לכם להחליף את הטויוטה הישנה שלכם, תמורת חדשה ותוספת ההפרש במחיר בלבד. אופציה זו מקלה משמעותית בכל הקשור בהוצאה כבדה של שדרוג לרכב חדיש יותר.

חשוב לציין כי, לטויוטה דגמים מרובים, וזהו רכב שימושי נוח וחסכוני, אשר היצרן היפני שם דגש על כל הפרטים הקטנים שלו, החל ממערכת בטיחות ובקרת יציבה וכלה בפנסי תאורה משוכללים, תא מטען מרווח וסביבת נהג נוחה ובטוחה.

טרייד אין טויוטה - החלום בהישג יד

היתרון שבטרייד אין טויוטה עבור אלו שזהו רכבם המועדף, הוא כי קיימת האפשרות להחליף רכב ישן בחדש, מבלי להתעסק עם מכירת הרכב באופן עצמאי ובזבוז זמן ואנרגיה על פרסומו, משא ומתן מתיש עם הקונים הפוטנציאליים, לקיחת הרכב לבדיקה, ורק לאחר מכן להתפנות למציאת רכב חדש. בסוכנויות טרייד אין טויוטה מובטח לבעלי דגמי טויוטה הישנים כי הרכב יילקח בכל מצב, גם אם ישנה בעית פחחות, מנוע או תאורה, ובמקומו תוכלו ליהנות מרכב חדש, בתנאי תשלום נוחים, ומבלי להצטרך להמתין לרכב חדש מאחר ותקבלו את הרכב החדש מייד. לקיחת רכב באמצעות טרייד אין טויוטה משמעותה היא טיפול במוסכים מורשים עם אחריות יצרן, ובחירה של כל דגם החביב עליכם חדש משוכלל ומאובזר מתוך מגוון דגמי טויטה המוצעים כיום בארץ.

פתרון אידיאלי

רבים נוטים יותר ויותר לוותר על ההתעסקות שבמכירת רכבם הישן באופן עצמאי, ובמיוחד אם ברצונם להמשיך ולנהוג ברכב של היצרן החביב עליהם, כמו למשל טויוטה. באופן זה ההתנהלות של החלפת הרכב הישן בחדש היא מהירה וקלה, וקיימת התגמשות גם בנושא התשלומים, אותם ניתן לעתים לפרוס על פני חודשים. התשלום הוא ההפרש בין מחיר הרכב הישן לפי שווי שנקבע במחירון, לבין רכב חדש. טויוטה טרייד אין מתחשבת במצב הרכב, גם אם יש בו בעיית פחחות, בעיית תאורה ועוד, ובהתאם למצבו בכללי, נקבע המחיר. בגדול זהו פתרון אידיאלי למי שמחפש להחליף את רכבו במהירות וביעילות.

המאמר פורסם בחסות : מתמ טויוטה חיפה
http://www.toyota-mtm.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותבי מאמרים לפורטל אלטרנטיבה     - רפואה סינית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל ברון

מאת: גיל ברוןאופנה29/06/131182 צפיות
רשתות אופנה זרות הן לא משהו חדש בישראל. בשנים האחרונות רשתות האופנה הזרות החלו לפרוץ יותר ויותר בישראל, ורבים מעדיפים לשדרג את הארון באופנה של רשתות זרות. אחת הסיבות לכך היא כמובן המחירים, הרשתות הזרות מציגות אופנה במחירים מוזלים יחסית, וכמובן באיכות. הרשתות הזרות מציגות את האופנה העכשווית במחירים מוזלים ואלו חלק מהסיבות שהישראלים נמשכים לרשתות הזרות. זארה היא אחת מהרשתות הללו, ומציגה מגוון רחב של אופנה עכשווית איכותית. לזארה מגוון רחב של סניפים הפזורים ברחבי הארץ, במגוון רחב של קניונים, ביניהם גם זארה בדיזינגוף סנטר.

מאת: גיל ברוןביגוד והנעלה28/03/13867 צפיות
העולם הולך ונהיה צפוף יותר אנשים, פחות שטחים, יותר זיהום פחות אוויר. אווירת התחרות שהיתה תמיד עניין חיובי וייצרה עניין ומקוריות הפכה מטריגר חיובי לרמיסה אינטנסיבית שרק החזק (מאד מאד) שורד. חברות ענק בולעות את כל הייזמים הצעירים ומי שבכל זאת מצליח לשרוד בדרך כלל בסוף חובר לחברת ענק או נהיה בעצמו אחד כזה.

מאת: גיל ברוןפרסום באינטרנט23/04/121119 צפיות
שתלים דנטאלים מהווים פתרון מצויין למי שאיבד שיניים כתוצאה ממחלות חניכיים, תאונות שונות, חבלות כתוצאה של תאורה לקוייה או מנפילה מאופניים או כתוצאה ממכה בשעת משחק ספורט. בעזרת המחשב ניתן כיום לתכנן את המיקום המתאים ביותר להכנסת שתלים בפה ועל ידי כך לבצע עבודה מושלמת. כלומר, אתם תוכלו לדעת מבעוד מועד, ובעיקר לראות סימולציה של מראה הפה שלכם, כפי שייראה לאחר ביצוע ההשתלה של השיניים החסרות בפיכם.

מאת: גיל ברוןשיווק באינטרנט17/01/121043 צפיות
כיום, כדי לתחזק אתר מצליח, כל אחד מכיר את התנאים הבסיסיים שעליו לקיים - צריך לבחור חברת אחסון אתרים, יש למצוא דומיין מוצלח וקליט, וחשוב גם לבחור חברה מקצועית שתעזור לו בקידום האתר. חשוב להבין, שיש נושא נוסף שיש לתת עליו את הדעת - נוכחות באינטרנט. מהי נוכחות באינטרנט? מה ההבדל בין עסק נוכח ללא נוכח? האם בכלל אפשר לכמת או למדוד את הנוכחות של אדם או חברה בתוך האינטרנט? על כל השאלות הללו נענה לכם כעת.

מאת: גיל ברוןמוסדות לימוד18/12/111999 צפיות
אקטואריה היא תחום מדעי אשר משתייך לאחת מבין אלפי הנגזרות שיש לעולם המתמטיקה. מדע האקטואריה עומד על טיבם של מצבי אי ודאות שונים ובכך עוזר להיערך לקראתם בהתאם. לימודים אקדמאיים לאקטואריה הינם לימודים מרתקים אשר טומנים בחובם ידע מתמטי וסטטיסטי ייחודי כמו גם שימושי ביותר במגוון תחומי החיים. איש המקצוע בתחום נקרא אקטואר ובשורות הבאות תלמדו מעט יותר אודות לימודי האקטואריה ואפשרויות התעסוקה השונות של מקצוע ייחודי זה.

מאת: גיל ברוןשיפוצים16/11/111143 צפיות
בין אם קונים דירה חדשה לחלוטין, אשר אף אחד לא גר בה מעולם ובין אם קונים או אפילו שוכרים דירה יד שניה, יד שלישית או יד רביעית יכולים להופיע בה ליקויי בנייה ותקלות שונות. יכולים להופיע ליקויים בכל אחד מחלקי הדירה הכוללים את מערכת האינסטלציה של הדירה וכמו כן את ממערכת החשמל של הדירה.

מאת: גיל ברוןנשים - כללי25/10/111706 צפיות
תחום הקעקועים הוא ללא ספק תחום אשר עובר תהפוכות ושלבים שונים ללא הרף, כאשר ככל שעובר הזמן כך מפתחים יותר ויותר אנשים טעמים ייחודיים ומעניינים בקעקועים, וכיום ניתן לראות על גופם של אנשים שונים קעקועים מעניינים ופורצי דרך, כאלו אשר בעבר כלל לא היינו מסוגלים לדמיינם.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica