חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היכן כדאי לרכוש מתקן מים ביתי

מאת: ריקו עובדיהבית חכם21/12/2011735 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להנות ממים בבית

יש ילד שלא שמע שכדאי לשתות מים כל יום? ללא מים על הכוכב שלנו, לא היינו מתפתחים, וגם עכשיו כולם ללא יוצא מן הכלל חייבים לצרוך מים על בסיס קבוע. השאלה היא מה נמצא במים שיש בביתכם, אם הם מתאימים לכם ואיך אתם בכלל מספקים מים לבית.

איך אתם נוהגים לשתות?

לכל משפחה בישראל יש פתרון שונה לצורך לשתות מים; חלק מהבתים שותים ישר מהברז, יש אנשים שמסננים מים בעצמם ויש אפילו כאלה שרוכשים כל שבוע בקבוקים של מים מינראליים. לכל השיטות האלו יש חסרונות בצידן ואף אחת לא באמת בריאה. מה ניתן לעשות במקום?

מים לבית - קולר מים

הפתרון המוצלח ביותר שקיים כיום הוא מתקן מים. על מנת לדעת בבטחון מלא שהמים שלנו לא מכילים דברים שעלולים להזיק לנו, רצוי להתקין מיני בר מים רציני. לא כל ברי המים יטהרו חד תאיים למיניהם ולא כולם יהיו מסוגלים לסנן מתכות רעות, בדיוק בגלל זה רצוי לבדוק את הפרמטר הזה בזמן הרכישה של המתקן.

רוצים לשמוע יותר לגבי מתקן מים ביתי?

ברי מים חדישים מאפשרים לכם לא רק לצרוך מים טעימים יותר, אלא גם להנות מבונוסים נוספים. היום אפשר בקלות לווסת את מי השתייה לכל טמפ', לשפוך כמות מדויקת ולהחליט על הצבע של בר המים. כך אפשר להפחית את השימוש במים ובסופו של דבר לחסוך לא מעט.

באמצעות התקנת מתקן מים, אפשר לדעת בוודאות שבכל זמן יהיו מי שתייה איכותיים. צריכים מים לקפה? טוב מאוד, תוכלו לשתות מים נקיים מתי שיתחשק לכם ובלי הגבלה. הרעיון מוצא חן בעיניכם?

בר מים ביתי זאת שיטה ממש פשוטה לחסוך מאמץ וכסף, עם זאת לפני שרוכשים בר רצוי להכיר את האופציות. בשביל עוד אינפורמציה לגבי מים לבית, אפשר לבקר באתר האינטרנט. מוכנים?
 



תגיות המאמר: מתקן מים ביתי, קולר מים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריקו

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה

מאת: ריקו עובדיהעסקים - כללי14/02/121328 צפיות
ניהול וניתוח מידע בקלות. תן לטכנולוגיה לקדם אותך. מהו המרכיב הדחוף ביותר בניהול עסק: שירות מצוין? ייתכן. יח"צנות?

מאת: ריקו עובדיהלימודים אקדמאיים14/02/121548 צפיות
אם אתה עדיין לא בטוח מה ללמוד, אז לפני הבחירה ,חשוב שתזכור שבאתגר בחירת המקצוע האפשרי הנושא החשוב הוא להיות תמיד עם שני רגליים על הקרקע

מאת: ריקו עובדיההריון ולידה14/02/121448 צפיות
זאת עובדה ידועה שהבאת תינוק לעולם זה לא עסק זול, אז אם ברצונכם לצלוח את זה בהצלחה, בלי לפשוט את הרגל, יש צורך להבין מה חובה שיהיה בבית ועל איזה מוצרי תינוקות

מאת: ריקו עובדיהמשפחה וזוגיות - כללי14/02/121451 צפיות
מתים להרים מסיבה קצת יותר מקורית? ברור שכן, מזל שעכשיו זה אפשרי! האורחים כבר מזמן רגילים לפורמט הקבוע שלארועים מסוג זה וסביר להניח שיימאס להם תוך מס' דקות מהאירוע שלכם.

מאת: ריקו עובדיהקורסים וסדנאות14/02/121307 צפיות
ככל שיותר זמן עובר אחרי סיום התיכון - כך יהיה לכם יותר קשה להתחיל להתרגל למסגרת שוב. מסיבה זו, שווה שתפתחו בתהליך כמה שיותר מוקדם.

מאת: ריקו עובדיהבניין ואחזקה - כללי14/02/121339 צפיות
לא מוצאים דקה לארוז? כיום קיימות בתחום חברות שיכולות לתת שירותי אריזה לפני ההובלה. צוות מנוסה של אורזים יגיע למשרד ימים ספורים לפני יום העברת העסק כדי לארגן הציוד שלכם.

מאת: ריקו עובדיהזוגיות ואהבה14/02/121400 צפיות
ככה מרגשים את בת הזוג. רוצה לגרום לעיניים שלה להידלק? אני מתכוון לספר את הסיפור על מתנה שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר חודשים

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181565 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181496 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181663 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171635 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica