חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בהילינג לשיפור רמת ההמוגלובין בדם

מאת: ציון דודהילינג24/12/20118870 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם טיפול בהילינג יכול לשפר את רמת ההמוגלובין בדם?

מספר מחקרים שבוצעו בתחום מבהירים את התשובה לשאלה זו.

בשנת 1971, ד"ר אוטליה בנגסטן ביצעה ניסוי אשר מטרתו הייתה לבדוק את השפעת ההילינג על רמות ההמוגלובין בדם. בניסוי זה השתתפו גם הילר בשם מר אסטבני, ואישה בעלת ראיה על חושית בשם דורה קונץ. אל הניסוי הצטרפה גם ד"ר דולורס קריגר, לימים פרופ' לסיעוד באוניברסיטת ניו יורק.

המחקר בוצע על קבוצת חולים גדולה. החולים אשר סבלו ממחלות שונות, חולקו לשתי קבוצות. קבוצת הניסוי הייתה בת 19 חולים וקבוצת הבקרה הייתה בת 9 חולים.

קבוצת הניסוי קיבלה טיפול ע"י ההילר מר אסטבני, ובנוסף קיבלו החולים בקבוצה זו גלילי כותנה אשר "הוטענו מגנטית" בידי ההילר. קבוצת הבקרה לא קיבלה טיפול כלל.

ד"ר קריגר מדדה את רמת ההמוגלובין של כל החולים לפני ואחרי סדרת הטיפולים וגילתה גידול משמעותי ברמות ההמוגלובין בקבוצת הניסוי.

על מנת להתמודד עם הביקורת על הניסוי הזה, ביצעה  ד"ר קריגר בשנת 1973 את הניסוי בשנית. הפעם עם מספר חולים גדול יותר. בקבוצת הניסוי השתתפו 46 חולים ואילו בקבוצת הבקרה השתתפו 33 חולים. הבקרה בניסוי זה היית קפדנית יותר ותוצאו הניסוי היו דומות לניסוי הקודם.

אצל החולים נתגלתה עלייה משמעותית ברמות ההמוגלובין, לאחר שטופלו בהנחת ידיים על ידי ההילר מר אסטבני. היכולת של אנרגיית הריפוי לשפר את רמת ההמוגלובין הייתה כה חזקה, עד ששיפור כזה אובחן גם אצל חולי סרטן אשר קיבלו טיפול כימותרפי המדכא מח עצמות וגורם לאנמיה.

בשני המחקרים, בנוסף לשיפור ברמת ההמוגלובין, גרמה אנרגיית הריפוי לשינויים ביו-אנרגטיים ופיזיולוגים. מרבית החולים שקיבלו טיפול מההילר דיווחו על שיפור בתסמיני מחלתם או על היעלמותם. כל החולים נהנו משיפור משמעותי במצבם.

במחקר נוסף בדקה ד"ר קריגר את יכולתן של אחיות מוסמכות בבתי חולים ובמוסדות בריאות, אשר עברו הכשרה בטיפול בהילינג, להעלות את רמת ההמוגלובין בחולים. במחקר השתתפו 64 חולים ו-32 אחיות. קבוצת הבקרה מנתה 32 חולים אשר טופלו בידי 16 אחיות. קבוצת הניסוי מנתה גם היא 32 חולים ואלה טופלו בידי 16 אחיות אשר הוכשרו והוסמכו לטיפול בהילינג.

בקבוצה אשר טופלה בהילינג, חלה עליה ניכרת ברמת ההמוגלובין. הניתוח הסטטיסטי במחקר האחרון הראה כי הסיכוי שהתוצאה מקרית, עמד על 1:1,000.  ד"ר קריגר הצליחה להוכיח עלייה משמעותית ברמת ההמוגלובין בחולים אשר טופלו בהילינג. טיפולי הילינג, המסווגים גם כרפואת תדרים, מהווים כיום מרכיב מרכזי ברפואה המשלימה.

בבתי החולים בארץ כבר הפנימו את התועלת ועוצמת הריפוי של ההילינג, בטיפול במגוון רחב של מחלות ופציעות.  יש מחלקות המאפשרות למטפלים ברפואה אלטרנטיבית לבצע טיפולי הילינג לחולים המאושפזים בתחומן.

ציון דוד

הילינג בתדרי התחברות מחדש.

צור קשר

מקורות: רפואת תדרים ד"ר ריצ'ארד גרבר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ציון דוד

הילינג בתדרי התחברות מחדש

http://healing333.wordpress.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ציון דוד

מאת: ציון דודרפואה משלימה29/01/121335 צפיות
כאשר המטופל שוכב ועוצם את עיניו, אנרגיית הטיפול מקיפה אותו ובתוך זמן קצר הוא חש אותה. מטופלים מדווחים על חוויות אישיות מדהימות. תחושות גופניות, טעמים, ריחות ועוד. מאמר זה מפרט את התגובות הנפוצות ומנסה לתת הסבר לתופעות אלה.

מאמרים נוספים בנושא הילינג

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144683 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: דניאלה מןהילינג25/06/144317 צפיות
"הרגשתי לכודה, פאניקה, פחד משתק, חשבתי שלעולם לא אנצל, שיגמר לי האוויר, שלא אצליח לצאת!!!" כך תיארה המטופלת מרתה (שם בדוי) את התחושות שחשה כאשר נאלצה להשתמש במעלית. על ידי טיפול של שיחזור וריפוי טראומות מגלגולים קודמים, הצליחה מרתה להרגיש חופשיה שוב ולהשתמש במעליות בעל עת וללא שום פחד.

מאת: אור חיה דבורה חזןהילינג30/12/138447 צפיות
הילינג בלועזית הוא ריפוי. ריפוי באנרגיות , תדרים, אנרגיית החיים. זוהי בעצם שיטת ריפוי באמצעותה אנו מכניסים אור לגוף, לנפש, לרוח ולנשמה על ידי הזרמת אנרגיה אלוקית באמצעות הידיים במגע, מעל הגוף, או מרחוק. במצבים של חוסר איזון כגון :חרדה, דיכאון, כאב פיזי, עייפות או כל מצב אחר של מחלה או חוסר אז בעצם מבחינה אנרגטית ,יש חושך באותו איבר או רובד. שהוא חולה ועל ידי הזרמת אנרגית "אור החיים" לכל הנקודות בגוף, אנו מכניסים אור למקומות החשוכים ומסייעים לרפואתם.

מאת: אייל פייגיןהילינג16/03/131879 צפיות
ההבדלים בין הילינג לתטא הילינג. מאמר זה מסביר בקצרה על השיטות הללו ומדגיש את ההבלים בין שיטת תטא הילינג לבין שיטות הילינג אחרות. הילינג - תטא הילינג.

מאת: מיכלהילינג08/01/129058 צפיות
רפואה קוונטית היא רפואה פורצת גבולות, שבניגוד לרפואה הקונבנציונלית, היא לא מסתמכת על מה שהחומר נותן לנו, אלא גם הרוח. על רפואה הזו מבוססים תטא הילינג ריפוי ספונטני- שחרור הגוף והנפש ממחסומים אנרגטיים.

מאת: מיכלהילינג02/01/128543 צפיות
בעזרת תטא הילינג יכול אדם לרפא את עצמו ואת הסובבים אותו, והכל בזכות הסרת חסמים פיזיים ורגשיים וחיבור למשאבים ולאנרגיות שהעולם מציע לנו. הנה הסבר קצר על השיטה ועל לימודי תטא הילינג שפתוחים לכל המעוניין.

מאת: מיכלהילינג25/12/118527 צפיות
תטא הילינג – שיטת ריפוי עליה מתבססת רפואה קוונטית – עוזרת לרפא את הגוף והנפש בלי תרופות ומרשמים. בעזרת ריפוי ספונטני וטיפולים על תדר תטא, אפשר לטפל בשורש הבעיה (האדם עצמו) ובתסמינים שלה (המחלות).

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica