חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך למצוא מהר ובקלות קייטרינג למוסדות?

מאת: בלה שמואלקייטרינג26/12/2011741 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום החתונה הולך וקרב? מחפשים לחגוג בדרך שונה? היום, לא מעט אירועים נראים כאילו נערכו בתבנית זהה; אותם להיטים קבועים, מוס סלמון ויש ריקודים. זה לא הזמן לחולל שינוי?

מסיבת בת מצווה בפורמט אחר היא חויה טובה שתיחקק בזיכרון...

חושבים על לארגן מסיבה קצת אחרת? כמובן, וזה גם לא מסובך היום! רוב האורחים כבר נכחו בחתונות כאלה ולכן הם משתעממים תוך דקות מהחתונה שלכם. אם אתם באמת רוצים ליצור משהו מרהיב לחלוטין, ודאי שצריך להיות פתוחים לרעיונות חדשים. כן,זה יצריך מכם זמן, ולמרות זאת התוצאות המדהימות יצדיקו את כל המאמץ והזמן. מעוניינים בקצת עצות וטיפים בנושא קייטרינג למהדרין? מזל שאתם פה!

אין ספק שהחלק החשוב ביותר הוא האוכל!

אורחים שבעים לחלוטין, הם לרוב אורחים נינוחים, בדיוק בגלל זה אסור בתכלית האיסור לשכוח את החלק של האוכל. עם אוכל ראוי, יש לכם היכולת לשדרג כל אירוע באופן ניכר. כמעט כולם מכירים את האוכל הרגיל - פיצה בלי גבינה ומשקאות זולים. לא נמאס לכם כבר? עם אוכל טעים באמת, תוכלו בקלות לחגוג קצת אחרת.

בכל אירוע טוב שיהיו מזכרות לאורחים!

חייבים להלהיב את כל האורחים עם מתקני ענק? כל בידור משובח מתאים למבוגרים וילדים כאחד. אם תתנו למוזמניםלהנות מכמה הפעלות ייחודיות, אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע ישתנה מן הקצה אל הקצה ושהאורחים יהנו מאוד. למה להרים עוד מסיבת הפתעה משעממת? זה המקום להיות יצירתיים! חייבים לקרוא עוד על שירותי הסעדה מיוחדים?

אולי אתם צריכים חתונת קונספט?

כיום, אופציה נוחה ומהירה לחגוג מסיבה ייחודית, זה בעזרת קונספט מקורי. אפשר לבחור נושא כלשהו, וכך בוחרים את הרקע, המשחקים ושאר הפרטים. אין דבר שהוא בלתי אפשרי, גם אתם תצליחו להפיק את אירוע חלומותיכם. למה אתם מחכים? הגיע הזמן ללמוד על קייטרינג למוסדות!

מעונייינים למצוא ארגון אירועים מעניינים? מחפשים בדחיפות דרכים נוספות להפוך אפילו אירוע לא מעניין לחוויה בלתי נשכחת? תיכנסו לאתר ותהנו מהשפע שעומד לרשותכם. תמהרו!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121657 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121772 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121372 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121970 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121454 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121710 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121577 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192885 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182298 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181705 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181628 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181452 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica