חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת קעקועים - איך מסירים קעקועים ביעילות?

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי26/12/2011973 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת קעקועים - איך מסירים קעקועים ביעילות?

כמו לכל דבר בחיים יש שני צדדים למטבע כאשר מבצעים קעקוע: מצד אחד מדובר באמנות גוף, עשירה בצבעים ולעיתים אף בעלת משמעות רגשית עמוקה. מנגד, קעקוע נתפס פעמים רבות כאקט של רוח נעורים או שגעון חולף שעוד עלול לגרום לנו לרגשות של חרטה לאחר מכן. תהיה הסיבה אשר תהיה לעשיית הקעקוע, ככל שאנחנו מתבגרים הופך הקעקוע לנטע זר בגופנו, שאינו מתאים עוד למציאות חיינו. ואז עולה השאלה כיצד ניתן להפטר ממנו ביעילות וללא צלקות?

שיטה ראשונה להסרת קעקועים- ניתוח

הסרת קעקועים יכולה להתבצע בדרכים מגוונות, אחת מהן היא באמצעות ניתוח, בו הקעקוע מוסר מהעור באמצעות כריתה. כמובן שהליך זה כרוך בהרדמה, תפרים וסיכון לזיהום - כפי שמקובל בכל ניתוח. לכן, מרבית מומחי העור ממליצים לבצע הליך זה רק במקרה של קעקוע קטן יחסית ובמקום מוצנע שבו לא יראו את הצלקת שנותרה.

שיטה שנייה- לייזר

הלייזר, המשמש כבר כמה שנים טובות למגוון טיפולים קוסמטיים ודרמטולוגיים, יכול לסייע גם בהסרת קעקועים. הלייזר גורם לפירוק הקשר בין הפיגמנטים התת עוריים המצויים בקעקוע ומזרז את הפרדתם מחלבוני העור. החיסרון המרכזי של טיפול בלייזר הוא שלא תמיד ניתן להסיר כל צבע. הצבעים שהלייזר טוב בהתמודדות עימם הם כחול, ירוק כהה, שחור ואפור. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון הסרת קעקועים בלייזר כרוך במספר טיפולים חוזרים, במהלכם נצרב העור שוב ושוב. במהלך הטיפולים יש להקפיד על ניקיון העור ולהימנע מחשיפה לשמש. יתכן גם שיישארו כתמים לבנים כתוצאה מהתהליך או שהקעקוע יוסר אבל רק במרכזו, וקווי המסגרת שלו עדיין יישארו גלויים לעין.

שיטה שלישית- שיוף העור

זוהי שיטה בה העור עובר שיוף עדין באמצעות מקדחה המצוידת בנייר לטש עדין. שיטה זו מיושנת יחסית ועלול להשאיר מזכרת בדמות של צלקת. כאשר מתבגרים והקמטים מתחילים להגיע, הסרת קעקוע בשיטה זו עלולה גם להשפיע על טיפול בקמטים ולפגוע ביעילותו. כך למשל הזרקות בוטוקס עלולות לאבד מיעילותן משום שתהליך השיוף משפיע על כל מרכיבי העור - ביניהם גם הבוטוקוס המוזרק לשכבה תת עורית ועלול להתפרק בשל פעולת השיוף שנחשבת ל אגרסיבי יותר ביחס לטיפולים אחרים.

הסרת קעקוע היא ללא ספק החלטה משמעותית הטומנת בחובה גם לא מעט כאב ראש. לא תמיד התוצאות משביעות רצון ולעיתים אף יכולות להישאר צלקות כתוצאה מהטיפול. לכן, מומלץ לפנות למומחה ברפואת עור ואסתטיקה לשם מציאת השיטה היעילה ביותר עבורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר' אלמן- רשת מרפאות אתסטיקה ויופי. טיפולים בפיקוח רפואי של מומחית ברפואת עור. מגוון טיפולים:

הסרת קעקועים, הזעת יתר, טיפול בצלקות, הסרת שיער ועוד.

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' אלמן

מאת: דר' אלמןטיפול בעור03/05/131133 צפיות
בדומה לקמטים המצטברים על העור, גם כתמים ופיגמנטציה הן תופעות נפוצות שאפשר לטפל בהן בקלות וליצור מראה חלק, נעים ובריא. איך נוצרים כתמים על הפנים ואיך אפשר לטפל בהם בצורה יעילה באמצעות שיטות מתקדמות?

מאת: דר' אלמןטיפול בעור27/03/131018 צפיות
עובדה ידועה היא שלאחר טיפולי פילינג, אסור להיחשף לשמש. לכן, אין זמן יותר מתאים לביצוע טיפול זה מאשר סיום החורף ובוא האביב. ביצוע טיפול פילינג כעת יאפשר לעור הפנים להבריא לחלוטין עד להגעתם של ימי הקיץ הלוהטים. מה חשוב לדעת כאשר מבצעים טיפולי פילינג? התשובות בשורות הבאות.

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי18/02/131161 צפיות
זיעה מרובה גורמת למבוכה ולחוסר נעימות רבה – בכל פעם שנוצרים עיגולי זעה או שרוצים ללחות יד מיוזעת. מדובר בתופעה שכיחה למדי, שמטרידה אחד מתוך עשרה אנשים באוכלוסייה ולכן מעסיקה אותנו רבות. אם נוסיף לכך את החום הארץ ישראלי, ואת הזיעה שמגיעה ממילא במצבי התרגשות – נקבל מטרד של ממש. איך אפשר לטפל בו ביעילות מרבית?

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי10/02/131192 צפיות
שמירה על הרגלי תזונה נכונים ופעילות גופנית יכולים לשפר את רמת האנרגיה והחיוניות של גופינו. לא פחות חשוב לשלב שיגרת טיפוח וטיפולי פנים להשגת מראה צעיר ורענן בדרכים שונות. על כך נספר בהרחבה בשורות הבאות.

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי08/01/13930 צפיות
האינטרנט מוצף במוצרים שמבטיחים עור חלק יותר ותרגילים שנועדו לאמן את שרירי הפנים. מחפשים טיפולים בקמטים שבאמת עובדים? בשורות הבאות תמצאו מידע על שיטות מוכחות להצערת עור הפנים.

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי01/01/131054 צפיות
כיום ישנם טיפולי פנים ואנטי אייג'ינג אשר מאפשרים לך להיראות במיטבך – לקראת אירוע חשוב או "סתם" כדי להרגיש קורנת ביום יום. בשורות הבאות ריכזנו עבורך את הטיפולים המובילים.

מאת: דר' אלמןטיפול בעור01/01/131661 צפיות
האם ידעת כי ישנם טיפולים אסתטיים אשר יכולים להיות שותפים להצלחתך ולשמר את עור פנייך זוהר ורענן למשך זמן? זה הזמן לערוך הכרות עם השותפים הטבעיים של אשת הקריירה המטופחת והמצליחה.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184248 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172307 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172300 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica