חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול באקנה

מאת: דר' אלמןקוסמטיקה26/12/20111067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפול באקנה- להפטר מפצעי הבגרות ולהחזיר את הביטחון העצמי

למי מאיתנו זה לא קרה, לפחות פעם אחת.... בבוקר בהיר אחד אנו מביטים במראה ונחרדים לגלות כי פצעון אדום ומוגלתי החליט להופיע על פנינו. עבור רבים מדובר בתופעה חד פעמית חולפת (אך מעצבנת). אך לאחרים, ולא רק בגילאי הנעורים, מדובר במכה של ממש הגוררת פגיעה בדימוי העצמי וספיגת עלבונות. אותם פצעונים המכונים גם "חצ'קונים", משאירים צלקות וסימנים מכוערים בהם אפשר לטפל ביעילות רבה מתמיד באמצעות שיטות חדשניות לטיפול באקנה.

מהו אקנה?

אקנה היא מחלת עור חיידקית, אשר במהלכה יש חסימה והפרשת יתר של בלוטות החלב של העור. הדבר מתבטא בהופעת פצעים אדומים ומוגלתיים היכולים להופיע בעיקר באזור הפנים והצוואר. הסיבות למחלה נובעות לעיתים מפעולת יתר של הורמונים גבריים (גם אצל נשים), תורשה, תזונה, השמנה ומתח. למרות שנהוג לחשוב כי מדובר במחלה הפוקדת מתבגרים בלבד, קיימים סוגי אקנה רבים התוקפים נאשים בכל גיל, ביניהם גם אקנה הריון הנגרם בשל פעילות יתר הורמונלית במהלך ההיריון ולאחריו.

טיפול באקנה עפ"י דרגת החומרה

קיימות דרגות חומרה שונות לאקנה. החל ממספר פצעונים ספורדיים הניתנים לטיפול ע"י מריחה מקומית של משחה, וכלה במקרים קשים יותר בהם הפנים והצוואר זרועים בפצעים מוגלתיים. איך מטפלים?

כאשר מדובר בנשים הסובלות מהופעה של אקנה קשה יחסית, טיפול אפשרי הוא נטילת גלולות המכילות מינון גבוה של הורמונים נשיים. דרך יעילה נוספת לטיפול באקנה היא נטילת כדורים דוגמת רואקוטן. חרף יעילותם, הבעיה המרכזית בנטילת גלולות וכדורים לצורך טיפול באקנה, היא תופעות הלוואי שלהם. ברואקוטן מדובר על איסור לחשיפה לשמש, בגלולות מדובר על תקופת הסתגלות המלווה לעיתים בבחילות, תחושת נפיחות ועוד. למרבה המזל התפתחויות טכנולוגיות מזמנות לנו גם אפשרות נוספות שאינן נופלות ביעילותן.

טיפול באקנה- השיטה הטכנולוגית

דרך חדשה יחסית ויעילה במיוחד להתמודדות עם מטרד האקנה היא באמצעות טיפול פוטותראפי. הכוונה היא לטיפול באמצעות פס אור כחול: האור מוקרן על האזור הנגוע וגורם לחיידק להפריש חומרים הגורמים להרס עצמי שלו. מדובר בטיפול חיצוני ללא תופעות לוואי האורך בממוצע כעשרים דקות, ולרוב כעבור 10 טיפולים ניכר שיפור משמעותי. בשלב הבא ניתן להיעזר בטיפולים כמו פילינג והבזקי אור כדי לסייע לעור להתחדש ולחזור למרקם קורן ובריא.

הצלקות שמשאיר האקנה צורבות בגוף ובנפש. אך כיום, בזכות הטכנולוגיה והתפתחות הרפואה האסתטית, בחירת הטיפול המתאים מאפשרת ריפוי מהיר ומחזירה את החיוניות לעור אך לא פחות חשוב - להרגשה...

 



תגיות המאמר: אקנה, טיפול באקנה, דר אלמן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר' אלמן- רשת מרפאות אתסטיקה ויופי. טיפולים בפיקוח רפואי של מומחית ברפואת עור. מגוון טיפולים:

הסרת קעקועים, הזעת יתר, טיפול בצלקות, הסרת שיער ועוד.

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' אלמן

מאת: דר' אלמןטיפול בעור03/05/131137 צפיות
בדומה לקמטים המצטברים על העור, גם כתמים ופיגמנטציה הן תופעות נפוצות שאפשר לטפל בהן בקלות וליצור מראה חלק, נעים ובריא. איך נוצרים כתמים על הפנים ואיך אפשר לטפל בהם בצורה יעילה באמצעות שיטות מתקדמות?

מאת: דר' אלמןטיפול בעור27/03/131023 צפיות
עובדה ידועה היא שלאחר טיפולי פילינג, אסור להיחשף לשמש. לכן, אין זמן יותר מתאים לביצוע טיפול זה מאשר סיום החורף ובוא האביב. ביצוע טיפול פילינג כעת יאפשר לעור הפנים להבריא לחלוטין עד להגעתם של ימי הקיץ הלוהטים. מה חשוב לדעת כאשר מבצעים טיפולי פילינג? התשובות בשורות הבאות.

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי18/02/131165 צפיות
זיעה מרובה גורמת למבוכה ולחוסר נעימות רבה – בכל פעם שנוצרים עיגולי זעה או שרוצים ללחות יד מיוזעת. מדובר בתופעה שכיחה למדי, שמטרידה אחד מתוך עשרה אנשים באוכלוסייה ולכן מעסיקה אותנו רבות. אם נוסיף לכך את החום הארץ ישראלי, ואת הזיעה שמגיעה ממילא במצבי התרגשות – נקבל מטרד של ממש. איך אפשר לטפל בו ביעילות מרבית?

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי10/02/131198 צפיות
שמירה על הרגלי תזונה נכונים ופעילות גופנית יכולים לשפר את רמת האנרגיה והחיוניות של גופינו. לא פחות חשוב לשלב שיגרת טיפוח וטיפולי פנים להשגת מראה צעיר ורענן בדרכים שונות. על כך נספר בהרחבה בשורות הבאות.

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי08/01/13933 צפיות
האינטרנט מוצף במוצרים שמבטיחים עור חלק יותר ותרגילים שנועדו לאמן את שרירי הפנים. מחפשים טיפולים בקמטים שבאמת עובדים? בשורות הבאות תמצאו מידע על שיטות מוכחות להצערת עור הפנים.

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי01/01/131058 צפיות
כיום ישנם טיפולי פנים ואנטי אייג'ינג אשר מאפשרים לך להיראות במיטבך – לקראת אירוע חשוב או "סתם" כדי להרגיש קורנת ביום יום. בשורות הבאות ריכזנו עבורך את הטיפולים המובילים.

מאת: דר' אלמןטיפול בעור01/01/131665 צפיות
האם ידעת כי ישנם טיפולים אסתטיים אשר יכולים להיות שותפים להצלחתך ולשמר את עור פנייך זוהר ורענן למשך זמן? זה הזמן לערוך הכרות עם השותפים הטבעיים של אשת הקריירה המטופחת והמצליחה.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187311 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152567 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152099 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152035 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151954 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151800 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151890 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica