חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוצים באמצעות אינסטלטורים

מאת: אלישיפוצים29/12/2011936 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נכון להיום ניתן להיתקל בשיפוצניקים שעוסקים בתחום עבודות שיפוצים וגם בכל נישת השיפוצים אשר רוצים לשדרג עצמם ואף לעסוק בתחום נוסף. אם כן תחום ההכשרות המקצועיות במימון המדינה לבעלי מקצוע הוכיחו עצמן בחמישים השנים האחרונות.

סיבה מספקת לכך שישראל כבר לא מייבאת עובדים זרים שיעשו את עבודת האניסטלציה כשיש כאן אינסטלטורים מוכשרים שמוכנים לעשות את העבודה.

בישראל, כמו ברוב העולם המערבי, קיים מחסור בבעלי מקצוע ממגוון סוגים לרבות אינסטלטורים טובים או שיפוצניקים המתמחים בכל הקשור בעבודות שיפוצים או רק שיפוצים. בארצות כמו שבדיה, ספרד, אוסטרליה ואפילו ארה"ב, מעניקים היום ויזות עבודה לחשמלאים, מסגרים, נגרים ואפילו גם אינסטלטורים הם חלק ממקבלי האישורים ואפילו מככבים בראש.

בישראל עוד לא הגענו למצב שבו צריך לייבא עובדים העוסקים בנישת שיפוצים או עבודות שיפוצים או אינסטלטורים אבל כבר לפני הרבה שנים הבינו אצלנו שהולך ופוחת הדור  ופחות אנשים רוצים לעסוק במקצוע. הביקוש רק גדל, ולכן יש להשקיע ביצירת היצע.

אם כן לא פשוט לעסוק במקצוע הנ"ל ולא כל אחד מוכן לעסוק במקצוע למרות שהדרישה אליו גדולה במיוחד. אפשר לציין שכך היה מקובל בישראל פעם ובכלל בתחומים בהם היה כשל שוק או חשש לכשל שוק, המדינה הייתה מייצרת בלמים ומנסה בכל כוחה לצור מצב מאוזן. את שווקי הנדל"ן, למשל, איזנו באמצעות חברות עירוניות וממשלתיות שקנו, מכרו, שיפצו והשכירו.

בתחום ההכשרות המקצועיות הקשורות בהכשרת אינסטלטורים או מבצעי עבודות שיפוצים או אפילו שיפוצים בודדים לא התקדמנו יותר מדי במשך השנים, אבל לפחות לא התרחשה נסיגה חדה הרבה אחורה. בשנות החמישים והשישים תוקנו התקנות, הוגדרו ההגדרות, ונוצרו מסלולים להכשרה במימון המדינה של בעלי מקצוע חדשים  לרבות אינסטלטורים.

באופן מפתיע, הן הצליחו לשרוד עד ימינו ושוב ההסבר לכך הוא החוסר בבעלי המקצוע הנ"ל וחוסר יכולתם של אנשים מסוימים לבצע תפקידים אלה.

אם כן בשנים האחרונות אכן נוצרה התפתחות בתחום והמון אנשים ניגשים לקבל הכשרה בתחום אינסטלציה זה כמו שתחום האינסטלציה קיבל את מעמדו וכבודו שהרי כפי שכבר צוין מעטים מבצעים או מוכנים בפועל לעסוק במקצוע הזה מכיוון שלא ממש סימפטי לא פעם לשחרר סתימת ביוב או לעבוד בסביבה שאינה נעימה לעבודה בפועל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172766 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171469 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171203 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172035 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161819 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232634 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223300 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica