חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תטעם תבין!

מאת: איציק אסוליןעסקי מזון29/12/2011933 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תטעם תבין!

כמה כייף להתחיל את היום עם כוס קפה משובח נכון?

מרבית האנשים בעולם לא יכולים להתחיל את יומם מבלי ללגום את כוס הקפה האהובה עליהם.

רובנו מכינים את הקפה בדרך הרגילה שכוללת הרתחת מים והוספתם לאבקה הטחונה של הקפה אותו קנינו מהסופר. זבי למעשה פעולה שגרתית שלעיתים מלווה אותנו אפילו כמה פעמים ביום.

לעומת זאת, החלו במקביל אנשים רבים לשתות את הקפה שלהם המגיע מאחת ממכונות קפה אוטומטיות החדשות הקיימות בשוק.

האנשים הלוגמים קפה שהופק באמצעות מכונת קפה יודעים לספר שההבדל הוא ממש שמיים וארץ מבחינת הארומה והטעם המתקבלים מכוס קפה מן המכונה.

ולא רק בבתי האנשים נראה מכונות קפה רבות אלא גם במבני ציבור רבים, משרדים ועסקים.

מסתבר שהישראלים אוהבים לשתות קפה והרבה. רק כדי לסבר את האוזן 50 מיליון כוסות קפה כל הישראלים שותים ביחד לשנה.

זוהי כמות עצומה אבל אפשר להבין מכך שהישראלי לא שותה הרבה קפה רק בביתו אלא גם במקומות העבודה, באירועים עסקיים ובאירועים פרטיים וכמובן גם בבתי קפה ובמסעדות ששם מופק הקפה גם ממכונות קפה הנקראות מכונות קפה מקצועיות ולכן גם שם נמצא את הטעם המיוחד והארומה המשובחת בכל כוס קפה המוגשת לנו.

את סוגי  מכונות קפה ניתן לחלק באופן עקרוני לשניים:

ישנן מכונות קפה אשר טוחנות את פולי הקפה ובכך גם טמון יתרונן- ניתן לשלוט על חוזק הקפה, ועל ריכוז הארומה.

חסרונם הוא שיש לתחזק את המכונה ולנקות את המטחנה בתום כל שימוש אחרת המכונה מרבה להתקלקל.

הסוג השני של מכונות קפה הוא זה שעובד על קפסולות המכילות פולי קפה טחונים וארוזות בוואקום לשם טריות מקסימאלית.

יתרונן הוא בכך שזמן הכנת הקפה המשובח מתקצר באופן משמעותי ותוך לחיצה אחת מתקבל קפה שיכול להיות בשלל טעמים היות וניתן לשלוט על התערובות של פולי הקפה.

אין ספק שמי שכבר טעם קפה ממכונת קפה ביתית יתקשה לוותר עליו ולחזור לקפה הישן והמוכר שהוכן לא באמצעות המכונה.

וכמו שכולם אומרים "תטעם תבין!"- כאן זה בהחלט מתאים ומדויק!

 



תגיות המאמר: מכונות קפה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק אסולין

מאת: איציק אסוליןבריאות השן14/03/13949 צפיות
תקשורת טובה עם רופא השיניים הוא הצעד הראשון בדרך לטיפול מוצלח ללא חרדה דנטאלית, לכן חשוב לחפש רופא שיניים העונה על כל הפרמטרים שציינו. בנוסף, לרופאים עומדים מספר אמצעים המסייעים בהפחתת הלחץ והמתח אצל המטופלים העומדים בפני כל סוגי טיפולי השיניים.

מאת: איציק אסוליןתרבות דיגיטלית06/03/131163 צפיות
באמצעות תוכנות מיוחדת לקונסולה ניתן להפוך אותה לסטרימר אשר באמצעותו ניתן להציג תמונות, לנגן קבצי מוסיקה, קבצי וידאו ואפילו ווידאו שצילמתם בעצמכם. הג'ויסטיק הוא אלחוטי ובאמצעות חיישנים ניתן לשחק באמצעות תנועה פיסית ולא רק עם הלחצנים. לג'ויסטיק יש מנגנוני רטט ולשלט סוללת ליתיום שיתרונה הגדול בכך שהיא נטענת. עוד מאפיין ייחודי לקונסולה זו היא תוספת מערכתית הנקראת MOVE אשר מקנה לשחקן תחושה כמעט אמיתית וחלק בלתי נפרד מהממשיות של החוויה. השחקנים באמצעות תנועות אמיתיות מתקדמים במשחק ונהנים מחוויה בלתי רגילה ממש כזו הדומה למציאות.

מאת: איציק אסוליןניתוחים פלסטיים04/11/121013 צפיות
אם בניתוחי אף ראינו גם גורם רפואי וגם גורם אסתטי הרי שניתוח מתיחת פנים למשל מתבצע רק מבחינה אסתטית ולכן נערך למבוגרים לרוב מעל גיל 40 מפני שהשינויים בעור הפנים נגרמו מהשנים שחלפו ומהגנטיקה שהשפיעה. מטרת מתיחת פנים היא להצעיר את מראה הפנים ולגרום לכך שעור הפנים יראה מתוח וחלק וכמובן כך יראה גם צעיר.

מאת: איציק אסוליןנישואין31/10/121023 צפיות
בגני אירועים תחת כיפת השמיים יש לא רק נוף מרהיב אלא גם קיימות מערכות הגברה ותאורה משוכללות, המקומות מעוצבים בסטייל רב, ומצוידים ברחבת ריקודים רחבת ידיים. בגלל השפע הקיים התחרות בשוק הולכת וגוברת על כל לקוח. כאשר אתם בעלי השמחה הולכים לתכנן אירוע ולבחור את המקום בו ייערך, חשוב לבחור במספר מקומות של גני אירועים כדי להבין פחות או יותר את הלך הדברים והעלויות שם.

מאת: איציק אסוליןנישואין12/09/121058 צפיות
כל אירוע חתונה מאופיין בהוצאות כספיות כבדות גם אם לא מדובר באירוע של 500 מוזמנים ומעלה ולכן כדאי להיערך בהתאם על מנת שהאירוע יהיה מוצלח אך גם לא יקר במיוחד ויאפשר לכם נקודת פתיחה טובה לחיים החדשים ללא כל חובות מיותרים.

מאת: איציק אסוליןצרכנות27/08/121214 צפיות
אין זה סוד שישראל אינה מן המדינות הגשומות ביותר בעולם, אלא להפך. היא מאופיינת בכמות דלה של גשמים. יחד עם זאת, תופעת הרטיבות קיימת במלוא הדרה בבתי אב רבים ישנים ואף חדשים אשר בהם לא הותקנה מערכת איטום כראוי. חשוב לדעת שמערכות איטום במבנים נחלקות לשתיים: מערכת איטום הנקראת חיובית ומערכת איטום הנקראת שלילית.

מאת: איציק אסוליןחתונות23/08/12991 צפיות
כאשר בוחרים חברה המתמחה בהפקת אירועים וחתונות בטבע, יש לבחור בחברה מומלצת גדולה ומקצועית בתחום אירועים בטבע. בעריכת אירועים בטבע אין להתפשר היות והחברה האחראית על כל הציוד והשירות היא זו שתקבע, באופן ניכר, ובמקצועיותה את הצלחת האירוע.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213662 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214065 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205527 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810516 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183354 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173515 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica