חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת אבטחה - פינוי בכוח של שוכרים שלא משלמים

למרות שאין מדובר בהמצאה חדשה, נראה שיחד עם מצוקת הנדל"ן והמשברהכלכלי, גדל מספרם של שוכרי הדירות הסוררים אשר חותמים על חוזה שכירות לפיהחוק והתנהלותם נראית כשרה לחלוטין עד היום בו הם מחליטים להפסיק לשלם אתהשכירות ולקחת את הדירה ככופר. למרות שהפתרון הבירוקרטי נראה אבוד – ישנהדרך נוחה ומהירה לטפל בדברים.

במקרה שלפניכם (מתוך רבים שביצענו), פנה אלינו עורך דין בשמו של בעל דירה, אשר מצא עצמו בתסבוכת מול השוכר המתגורר בדירתו.

לאחר שנחתם חוזה השכירות כחוק, נמסרו הצ'קים לבעל הבית והשוכר נכנסלדירה. כעבור זמן מה, החליט השוכר כי איננו משלם יותר את שכר הדירה ודרשכופר מבעל הבית בתמורה לפינוי הנכס. לשם הבהרת כוונותיו, ניסר הדייר הסורראת ארונות המטבח ושלח את התמונה לבעל הדירה.

בעל הדירה, אשר פנה למשטרה, מצא את עצמו בחוסר מענה והופנה לבית המשפט.לאור העובדה הידועה לכולנו, כי ההליך המשפטי הרגיל עשוי להמשך חודשים רביםויותר, פנה אליו עורך דינו של בעל הבית בבקשת עזרה.

פינוי דירה חוקי, מהיר ויעיל

לאחר שקיבלנו את הפניה, ניגשנו לבירור פרטי המקרה וגילינו כי באחדמסעיפי חוזה השכירות, נרשם כי במקרה של אי עמידה בתשלום שכר הדירה, לאחרשתי התרעות – ניתן לבצע פינוי בכוח של השוכר.

לפני הפינוי עצמו, ביצענו בדיקה אל מול הקצין האחראי על האזור וקיבלנו את אישורו לבצע פינוי של הדירה תוך שימוש בכוח סביר.

אל הדירה הגענו מצויידים במאבטחים , מובילים, סבלים ומנעולן מורשה אשרפרץ את הדלת בעבורנו. מרגע שנפתחה הדלת ניתקנו את החשמל והמים והתחלנובפינוי המיטלטלין למשאית אשר תוביל אותם למחסן הוצאה לפועל. השוכר שהגיעבאמצע העבודה החל להתפרע והזמין משטרה, אך לאור העובדה כי הכל בוצע בתיאום –קצין המשטרה שהגיע הניח לנו לבצע את עבודתנו ללא הפרעות.

הגעה להסכם מהיר מול השוכר

תוך כדי ביצוע הפינוי, ניגשנו אל השוכר והחתמנו אותו על הסכם בו הואמאשר כי אין לו תביעות כנגד בעל הבית והחברה המבצעת. בתמורה לחתימה –הוחזרו לשוכר חפציו. אמנם בעל הבית לא קיבל בחזרה את שכר הדירה או פיצוייםעל הנזקים שבוצעו, אך הנכס סוף סוף חזר לידיו ללא מסכת משפטית העשויה להגררשנים ללא הבטחת תוצאות.

את הנכס נעלנו מחדש ואבטחנו במהלך שיפוצו ועד לכניסתם של הדיירים החדשים.

פינוי בכוח דירה משוכר המסתגר בה

במקרים בהם השוכר הסורר מחליט להסתגר בדירה בכדי למנוע פינויה בהעדרו,הליך העבודה הוא דומה ברובו. פריצת הדירה במקרים כאלו עשויה להעשות בכוחולשוכר עצמו ניתנות שעתיים לפינוי חפציו לפני שאנו מפנים אותם בעצמנו.

מהלך הפינוי הפולשים בכוח כולו מתועד והחפצים כולם מצולמים ומאוגדים ברשימה מסודרת, בכדי למנוע תביעות עתידיות או עלילות שוא על העלמת חפצים אלו ואחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בני טל - אל"מ במילואים, יו"ר חברת בי.טי.אס - בני טל סקיוריטי
לפרטים נוספים :

http://www.bts-security.com/company-profile

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אל"מ במיל. בני טל

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון25/07/139078 צפיות
עונת הקיץ עמוסה במטיילים ובנופשים בערי התיירות בישראל, ובראשן אילת וטבריה. אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור מלון הוא אבטחה קפדנית של שטחו. הדבר התחדד עוד יותר לפני יותר מעשור, לאחר הפיגוע הרצחני במלון פארק בנתניה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי17/07/131381 צפיות
המודעות לספורט גדלה ומבורכת, אבל האנשים שעושים ספורט בשעות הלילה חשופים יותר לפושעים פוטנציאליים שעלולים להסב להם נזק. במציאות שבה אנחנו חיים, הפעילות הספורטיבית נדחקת לשעות הלילה, אחרי שאנשים מסיימים את חובותיהם בעבודה ובמשפחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון12/07/132038 צפיות
הרצח המתועב שבוצע בסניף בנק הפועלים בבאר שבע יכול היה להימנע, אילו היו מטפלים בכשלי האבטחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון03/07/132273 צפיות
את הוראות הפתיחה באש, ישראלים רבים מכירים עוד מהשירות הצבאי בצה"ל, בין אם היו לוחמים או אפילו בתפקידים אחרים אשר דרשו שמירה על הבסיס או מקומות אחרים. עם זאת, ההוראות עשויות להשתנות מעט ממקום למקום וכן גם בהתאם למצבים של צפיפות קהל, אירועים וכדומה. אם כן, מה הם הנהלים המקובלים?

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון20/06/131921 צפיות
זה קורה להרבה אנשים בחיים, וסביר להניח שגם אתם מכירים את המקרים האלו – שכיחת המפתח לבית, והמתנה מחוצה לו עד שאחד מבני המשפחה מגיע עם המפתח שלו. בדיוק בגלל מקרים כאלו, וגם מתוך ניסיון ליצור פתרון אבטחה שיתמודד עם פורצים, הומצא מנעול טביעת אצבע לדלתות, המכונה מנעול ביומטרי.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי11/06/131230 צפיות
המצב בו אדם מוצא את עצמו מותקף ברחוב, עשוי להוביל לשיתוק עקב פחד או חרדה. שמירה על קור רוח, ושימוש באמצעים נכונים, יכולים לאפשר התגוננות טובה יותר מפני מצב של תקיפה בלתי צפויה ברחוב.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון21/05/131984 צפיות
כל חברת אבטחה יודעת שפתרון המיגון הטוב ביותר הוא אפוד המגן. תופתעו לשמוע שכיום השכפ"צים הכבדים והמסורבלים הופכים לקלים יותר, חסינים יותר ואפילו אפנתיים.

מאמרים נוספים בנושא זכויות הפרט

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט16/10/222297 צפיות
צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית, אך גם תוך מקצועיות ומומחיות, כי אין פה זמן לטעויות. למשרד בנימין קלינגר נסיון רב בביטול צווי הריסה בכל הארץ! מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה). על מנת להוציא צו הריסה מנהלי כאמור צריך שיתקיימו התנאיםבהמשך:

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט22/08/221500 צפיות
עם כניסתו של תיקון 116 לחוק התכנון והבניה הרבה יותר קשה לבטל צווי הריסה מנהליים. במקרים רבים לאחר שהצו הודבק בכניסה לנכס פונה בעל הנכס לעורך דין לייעוץ. עו"ד מנוסה יפנה את הלקוח או יפנה בעצמו ליועץ תכנוני בכיר שיכין חוות דעת מומחים שתוגש כתמיכה לבקשה לבת המשפט המוסמך לעקוב או ביטול צו ההריסה המנהלי. השופט רואה לפניו את תצהיר מפקח הבנייה המתאר את הבניה ללא היתר ומצד השני מאוד חשוב שתהייה בידו גם חוות דעת מומחים שתשקף את המצב בשטח ותתיחס לבניה החדשה ככל וקיימת. משרד בנימין קלינגר הינו הכתובת לעניין זה.

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט22/01/221566 צפיות
הוצאת צו הריסה מנהלי היא אחת הסמכויות החזקות ביותר שיש לוועדה המקומית לתכנון ובנייה. המשמעות הקשה של הצו היא הריסת מבנים ללא הליך שיפוטי שמברר לעומק את טענות הצד שזכויותיו נפגעות, ולכן השימוש בסמכות זו צריך להיות זהיר ולאחר הפעלת שיקול דעת רציני בלבד!

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט11/10/211562 צפיות
צו ההריסה לבנייה לא חוקית בוטל מדובר במבני מגורים שנבנו ללא היתר • השופטת כתבה כי היא מודעת לכך שההחלטה עשויה לאפשר בפועל את המשך הבנייה ההחלטה, ניתן להניח, עשויה לעורר ביקורת באשר לתוצאותיה ולהשלכותיה האפשריות בשטח – וגם לכך התייחסה השופטת: "אינני מתעלמת מן העובדה כי מדובר בבנייה בלתי חוקית שלא קיים לגביה 'אופק תכנוני' שיאפשר את אישורה ולפיכך דינה, ככל הנראה להיהרס. אינני מתעלמת גם מן העובדה כי השארת הבנייה שבוצעה בכפוף לצו ההפסקה המינהלי בלבד עלולה לאפשר את המשך הבנייה ודורשת הקצאת משאבים משמעותיים לאכיפת צו ההפסקה.

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט28/06/211428 צפיות
באמצע בדיקות הבטיחות: כיצד קרס המגדל בפלורידה? לצד מרוץ נגד הזמן בחיפוש אחר ניצולים בעיירה סרפסייד שליד מיאמי, בארה"ב תוהים כיצד מגדל בן 12 קומות קרס לפתע פתאום באישון לילה. העבודות על הגג, האדמה שתועדה שוקעת בצילומי לוויין והקרבה לאוקיינוס: אלו ההשערות שהועלו על ידי המומחים. מושל פלורידה הבטיח חקירה מהירה: "נביא תשובות" כן לצערנו זה קרה היום ובנינים קורסים. רצוי בבנינים ישנים ו/או כאלו הנמצאים בסיכון לבצע בדיקת יציבות.

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט20/02/211055 צפיות
בשל המצב הכלכלי הקשה, רבים חוזרים כעת לגור עם ההורים ומפצלים את דירת המגורים. פיצול דירה ללא היתר מעלה את החשש כי העירייה או הרשות המקומית תוציא נגד המפצל צו הריסה, אשר יוריד הכול לטמיון. מה עושים בסיטואציה כזאת, ואיך אפשר להתמודד עמה?

מאת: בנימין קלינגרזכויות הפרט24/10/201496 צפיות
תיקון 101 לחוק התכנון והבניה, הידוע בכינויו "חוק הפרגולות","פטור מהיתר" או "רפורמת הפרגולות" (החוק עצמו מצורף כאן), מציע הרבה יותר סמכויות לוועדות המקומיות והמרחביות, ובמקביל מאפשר לא מעט הקלות או פטור למי שרוצה להוסיף בחצר ביתו ו/או בעסק אלמנטים כגון דק, מסלעה, מחסן, פרגולה, גדר, סככת כניסה, סככת חניה וכד'. החוק גם קובע הליך מקוצר לסגירת מרפסת, תוספת ממ"ד ועוד. שימו לב שבמקרים מסוימים יש פטור מלא מהיתר ודיווח, ובמקרים מסוים יש אמנם פטור, אך עדיין חובה לדווח באמצעות טופס על ההקמה של העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica