חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אולטראסאונד – בדיקת העובר

מאת: מיכלבריאות ורפואה כללי01/01/2012791 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אישה מגלה שהיא בהריון היא מתמלאת ברגשות רבים ועוצמתיים. אם הרגשות הם טובים, היא תשתף את כל מי שהכי קרוב לה, ביניהם את האב לעתיד. יש כל כך הרבה בדיקות שצריך לעשות בעת ההיריון ולצידן בדיקות שרק מומלצות אך אינן חובה. אולטראסאונד בצפון היא הבדיקה הבסיסית ביותר והיא גם הכרחית.

אולטראסאונד בצפון היא הבדיקה הראשונית שעושים בני הזוג כאשר הם מגלים שהם עומדים להביא ילד לעולם. הגניקולוג שבחרו בני הזוג ללכת אליו למעקב אחר ההיריון עושה את הבדיקה, שבשלב הראשוני לא מראה הרבה מלבד את העובר בגודלו ההתחלתי. לאורך כל ההיריון עושים בדיקת אולטראסאונד בצפון כדי להמשיך לעקוב אחר העובר לבדוק את ההתפתחות שלו. בשלב מסוים, הבדיקה יכולה להשמיע את דפיקות הלב של העובר ואף את המין שלו.

יש זוגות שמעדיפים לא לדעת את מין העובר, אך כיום הרוב מעדיף לדעת. בדיקת אולטראסאונד בצפון וגילוי מין העובר מאפשרת לבני הזוג להתכונן היטב לקראת בוא התינוק. כאשר מין העובר ידוע אפשר לקנות רהיטים ולעצב את חדר התינוקות כך שיתאים למין.

מכון אולטראסאונד בצפון מציע שני סוגים של בדיקות אולטראסאונד. הסוג הראשון הוא בדיקות שגרתיות שעושים בני הזוג לאורך כל ההיריון לשם מעקב אצל הרופא המטפל. הסוג השני הוא בדיקות שעוזרות לאתר פגמים ובעיות אצל העובר. יש מדינות, ביניהן ישראל, שבהן מקובל, אך לא חובה, לעשות לפחות סקירה אחת במהלך ההיריון, ולרוב עושים לפחות שתיים.

מכון אולטראסאונד בצפון מאפשר לערוך סקירות מורחבות, שנועדו למקרה של חשש לתקינות ההיריון. בכל אופן, מקובל בכל העולם המערבי לעשות לפחות סריקה אחת, בלי קשר לחשש לתקינות ההיריון או לעובר.

בדיקת אולטראסאונד היא לא רק לנשים בהיריון אלא גם לנשים שרוצות להיכנס להיריון. בין היתר, אפשר לזהות בעיות ברחם או מצבים מסוימים שיקשו על האישה להיכנס להיריון. הבדיקה אף עוזרת לזהות בעיות שאפשר לטפל בהן לפני הלידה, למשל שיליית-פתח, וכך אפשר מראש לתכנן את אופן הלידה כדי לא לסכן את חיי התינוק.

אולטראסאונד הוא הליך פשוט אך חשוב ואין אישה שלא עושה את הבדיקה כי הבדיקה עוזרת לאישה להיות בראש שקט או להתכונן לבעיות שעלולות להתרחש בהמשך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161207 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151956 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151868 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151727 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151128 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152588 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151342 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223182 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213675 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201750 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201521 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201797 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201508 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191986 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica