חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עולם הבניה המתחדש - מבנים יבילים


מבנים יבילים הם מבנים אשר מיועדים לשינוע בעזרת מנוף, או בשמם הנוסף מבנים ניידים, כך שניתן להעביר אותם ממקום למקום. מבנים יבילים עשויים מחומרים קלים כמו: אלומיניום,פלדה, עץ ועוד. מבנים יבילים פופולאריים בימינו הם פרגולות, מחסנים, סגירת מרפסות ועוד. השימושים של מבנים יבילים הם מגוונים, אך מאחוריהם עומד יתרון בולט ומשמעותי – ניידות. מכיוון שמבנים יבילים הם מבנים אשר ניתן לשאת אותם ממקום למקום, מטרות השימוש שלהם הן לטווח קצר או ארוך – מגורים קצרים, משרדים זמניים, מחסנים לאחסון דינאמי המובל ממקום למקום, ועוד. מבנים יבילים הינם מבנים זמניים וניתן לפרק או להעביר אותם בעת הצורך, המבנים היבילים ניתנים לשימוש בכל שטח, אם זה על הקרקע, או על גג בנין.

מבנים יבילים – למה זה טוב?

למבנים יבילים כמה יתרונות - מכיוון שהחומרים מהם עשויים המבנים היבילים הם ידידותיים לסביבה – מבנים יבילים לא מזהמים את הסביבה בכל תהליך בנייתם. הם עמידים לאורך זמן, ובעלי כושר בידוד גבוה מאוד, כך שזה מתאים למזג האוויר הישראלי. מבנים יבילים אלו בעלי חסימה בפני רטיבות. אנו בונים ממ"ד קבוע או ששמים ממ"ד נייד כמו בבניה קונבנציונלית. האישורים בבניה קלה זהים לאישורים בבניה קונבנציונלית.

חברת א.רסי מתמחה במבנים ניידים ובעלת נסיון רב בתחום, כך שא.רסי מתאימה את המבנה הרצוי לצרכים של הלקוח. בנוסף ישנה אפשרות שחברת א.רסי מקימה את המבנה בשטח שלה ולאחר מכן מעבירה אותו למקום הרצוי.

חברת א. רסי בע"מ פועלת באופן מקצועי ואיכותי, יחד עם זאת לא שוכחת את הלקוחות ומספקת עבורם שירות אישי וליווי מיוחד עד לקבלת המוצר המוגמר, כך שתמיד ניתן לשנות את ביצוע העבודה והכל לפי דרישתו של הלקוח.

בזכות המבנים היבילים של א.רסי ניתן להינות מהם למשך זמן ,חומרי הגלם הם מהאיכותיים ביותר , ובזכות זאת משמשים למגוון רחב של מבנים כמו: משרדים,מחיצות גבס, מגורים, חדרי לימוד שונים ועוד.

חברת א.רסי עובדת עם מיטב אנשי המקצוע העוסקים בתחום אם זה מהדסים, אדריכלים והנדסאים אשר עברו הסמכה ובעלי רישיון לעסוק בתחום, אנשים אלה עובדים בקפדנות , תוך ריכוז מוחלט על העבודה המתבצעת, וכך מגיעים למוצר מושלם ולפי שביעות רצונו של הלקוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ממני מיכל שדה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל שדה

מאת: מיכל שדהרהיטים02/06/134069 צפיות
אם אנו מחפשים כסאות מעבדה חשוב שנדע קצת מחירים, חשוב שנדע מה ההבדל בין כסאות מעבדה שונים, מבחינת החומרים וממה שהם מיוצרים

מאת: מיכל שדהספא28/05/131927 צפיות
תמיד טוב שיש סיבות להתפנק ואפילו עוד יותר טוב כשיש סיבות להתפנק בזוג, ומה יותר טוב כבילוי זוגי מושלם אם לא טיפול ספא זוגי?

מאת: מיכל שדהמט"ח20/05/131163 צפיות
לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר חברות ובתי השקעות את המינוח פורקס, בהקשר של השקעות בקופות גמל או השקעות בשוק ההון.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131744 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: מיכל שדהלימודי שפות20/05/131156 צפיות
כשחושבים על זה יש כמה יתרונות ללימודי שפות בכלל ואנגלית בכלל. קודם כל מדובר בכלי לתקשורת בין בני אדם. ידיעת שפה נוספת על העברית פותחת בפנינו עולם שלם ש

מאת: מיכל שדהגישור ובוררות20/05/131102 צפיות
אחד הדברים החשובים לדעת בנושא גירושין הוא שאין שני גירושין זהים כמו שאין שני זוגות זהים. כל זוג והבעיות שלו,

מאת: מיכל שדהשיפוצים19/05/131175 צפיות
כמו כל גורם שאחראי לניהול פרויקט- קבלן השיפוצים הוא האחראי הבלעדי על הצלחת פרויקט השיפוצים הביתי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222797 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223107 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211370 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211328 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211586 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211561 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211749 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica