חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקשר בין הצלחה לעיצוב אתר

מאת: אולג אוסטעיצוב אתרים06/01/20121024 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב אתרים נכון יאפשר לבית העסק להשאיר את לקוחותיו הפוטנציאלים באתר למשך שהות מבטיחה רכישת תוצר. נהוג לומר כי גולש שוהה באתר במשך לא יותר מאשר שש שניות. ככל רושם ראשוני, כך גם הרושם הראשוני אשר עיצוב אתר מקנה, יוצר את התחושה שיכולה להזמין לשהות נוספת אצל הגולש באתר. עיצוב אתר הוא למעשה כרטיס הביקור הראשוני שלו.מה חשוב לדעת בנוגע לנושא עיצוב אתרי אינטרנט?

  • חברות האמונות על עיצוב אתרים מקדות חשיבה בנוגע להתאמה בין העיצוב עצמו לבין תוכן האתר. הכוונה היא להתאמה בין ייעוד האתר, תפקידו ותחום העיסוק שלו. דוגמה טובה עבורעיצוב אתר למתנות ליולדת יכולה להיות שימוש בצבעי פסטל רכים, תמונות של אביזרים הקשורים לתינוקות ומוסיקה קלאסית רכה בעיבוד נאיבי תמים. דוגמה פחות טובה, לצורך העניין, יהיה אתר אפלולי וקודר, משולב בקצב של מוזיקת רוק עבור אתר רשת סלולרית.

  • אין להפחית בחשיבות יצירת ההרמוניה הנכונה עבור תדמית האתר. פעמים יכול להיווצר פער בין רצונו של הלקוח לבין הדעה המקצועית של החברה המשווקת את יכולתה בנוגע לנושא עיצוב אתרי אינטרנט לגבי התוכן המוזיקאלי של האתר. פזמון אהוב לא תמיד ישרת נאמנה את מטרת האתר. קצב סוער מידי, יכול לזמן עצבנות יתר אצל הגולש ומוזיקה החוזרת על עצמה הלוך ושוב, גם אם היא נעימה בתחילה, יכולה לגרום לאפקט נדנוד אשר יבריח את הלקוח.

  • טרם ייגש בעל עסק לבחירת חברה של עיצוב אתרי אינטרנט מומלץ שיביט על עבודות קודמות של אותן חברות, כדי לוודא התאמה בין טעמו האישי לבין עיצוב אתרים כפי שמוצעים על ידי אותה חברה. מומלץ לבדוק, במידת האפשר את הצלחתן של אותם בתי עסק אשר פועלים בחסות אותן חברות לעיצוב אתרים לגבי כמות הכניסות ומשך זמן השהייה של לקוחותיהם בעסק.

עיצוב אתר הוא לא רק אלמנט רפרזנטטיבי המייצר נקודת אחיזה ברשת האינטרנט, עיצוב אתר הוא כלי חיוני והכרחי עבור זימון גולשים. מכיוון שמדובר במרקם אנושי, יש להעניק את תשומת הלב לגבי הנושא גם במישור הפסיכולוגי והסוציאלי כדי לתפעל מערך אנושי מזמן עבור האתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אולג אוסט

מאת: אולג אוסטאופנה17/05/121077 צפיות
עיצוב אופנה הוא בשבילי עיסוק ודרך חיים. ההתחלה המקצועית שלי הייתה דווקא בתחום העיצוב הגרפי. עסקתי בעיקר בביצוע עבודות מוזמנות, וחשתי שהחופש היצירתי והאומנותי שלי מוגבל בידי דרישות הלקוח. התחלתי לעצב בגדים כי באופנה קיים תמיד הקשר המיידי עם הלקוחה, אך אני עדיין שומרת על יושרה יצירתית מוחלטת ומעצבת את הקולקציה לפי תפישת עולמי המקצועית.

מאת: אולג אוסטמסחר אלקטרוני03/12/111009 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר אתרי מסחר אלקטרוני ממה שראינו עד כה. כיום כל עסק שמכבד את עצמו לא רק מחזיק אתר אלא גם חנות וירטואלית אשר ללא שום צל של ספק עוזרות לו להגדיל את קהל הלקוחות.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213412 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211428 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162054 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162570 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153053 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152712 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica