חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית דפוס וכבוד והאדם

 

מדינת ישראל היא מדינה בעלת צביון דמוקרטי שמהווה את הבסיס בהקיומי שלה. כל מה שמפורסם בפומבי במדינת ישראל צריך לעמוד תחת ההגדרות של משטר דמוקרטי וצריך להיזהר מאוד בדברים שאנחנו מפרסמים. בית דפוס הוא עסק שיכול למצוא את עצמו עומד באמצע זירה פוליטית או חברתית בנושאים מסויימים בעקבות כך שהוא זרוע מבצעת של חופש הביטוי. בית דפוס יכול בקלות לפגוע בזכויות יסוד שקיימות במדינה שלנו מבלי בכלל להיתכוון לכ, לכן לכל בית דפוס צריכה להיות מערכת שמפקחת עליו בצורה זו או אחרת.

אותה מערכת שמפקחת על בית דפוס יכולה להתקיים במגוון דרכים שונות. בית דפוס שמדפיס מוצרי פירסום למשל צריך להיות מודע לכך שעליו לשמור על כבוד האדם ועל הזכות לקניין. כאשר אנחנו מדפיסים מוצרים בבית דפוס חשוב מאוד שלא נדפיס פירסומות שיכולות לפגוע שמישהו אחר או בשמו הטוב. כל אחד מהלקוחות שמדפיס מוצרים בבית דפוס הו אלקוח שורצהלהיתפרנס בכבוד ולהיתקיים ולכם הדפסה של דברי הסתה למשל בבית דפוס יכולה בקלות לפגוע בחופש הקניין או בזכות לכבוד של אנשים. פגיעה בזכויות יסוד אילו בעקבות הדפסה של תוכן פוגע בבית דפוס היא פגיעה ישירה במשטר הדמוקרטי שמגן על כל האזרחים במדינה.

ללא משטר דמוקרטי לבית דפוס לא היה את החופש ולאזרחים במידנה לא היה את אפשרות להדפיס בבית דפוס מהשהם רוצים. בית פדוס מאפשר לכולם להגיד ולהדפיס כרטיסי ביקור, את שעל ליבם ונותן ביטוי לחופש הביטוי. מדינות בהם אין משטר דמוקרטי הם מדינות שקיימת הגבלה מסויימת על בית דפוס והוא אינו מקום בו אנחנו יכולים להדפיס את כל שעל ליבנו. בית דפוס במדינה שהיא אינה דמוקרטית לעולם לא יפגע בשלטון למשל או בכבוד האדם אך עם זאת הוא גם בית דפוס שאינו נותן במה לחופש ביטוי.

בית דפוס במדינת ישראל צריך לשמור על כבוד האדם וחירותו בצורה מאוד צמודה. כאשר בית דפוס מדפיס מוצרים שהם שצורכי פירסום עליו לדעת שהוא מדפיס מוצרים שמפרסמים משהו אחד אך אינם פוגעים במשהו אחר. כאשר מדובר בבית דפוס שמדפיס פאזלים למשל קל יותר לעמוד על תפקיד השמירה על זכויות היסוד. בעיתונים שמודפסים בבית דפוס מודפס תוכן שמשתנה ומופץ בצורה המונית ברגע שכל האזרחים במדינה קוראים כתבה שיוצאת נגד אישיות מסויימת חשוב מאוד שהכתבה תדבר אמת. בית דפוס שמדפיס עיתונים בדרך כלל עובד בצורה צמודה עם מערכת של עיתונים שאחראית על כל התכנים שמודפסים בעיתון. בית דפוס שמדפיס עיתונים שיש בהם תוכן שיכול לפגוע בכבוד האדם או בביטחון המדינה יכול למצוא את עצמו בקלות בית דפוס עם צו סגירה בפקודתו של שר הפנים או שר הביטחון. כאשר מדובר בזכויות יסוד מדינת ישראל אינה מקלה דעת על בית דפוס והיא שומרת בצורה הדוקה על תיפקודו של בית דפוס ועל התכנים שמודפסים בו.

 



תגיות המאמר: בית דפוס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

מגנטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן קידום אתרים

מאת: עידן קידום אתריםפרופילי חברות12/01/128614 צפיות
כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוחות חשוב מאוד שהוא יגיע מצוייד בפולדרים שהוא הדפיס בבית דפוס. פולדרים במקרה הזה יכולים להיות גורם שסוגר עבור סוכן עיסקאות. כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוח גדול הוא יכול לבחור להגיע מוכן ומתוקתק והוא יכול לבחור להגיע חצי מוכן. להגיע לפגישה מסוג כזה עם פולדרים ממותגים היא בחירה בלהגיע מוכן ותוקתק.

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111659 צפיות
מישהו חכם פעם אמר לי כי חופשה מהנה ומלאה בחוויות תלויה בראש ובראשונה בפרטנר או הפרטנרים שאיתם תצא אליה, אין ספק שיש אמת באמירה הזאת אבל לגבי האנשים שאיתם תבחרו לצאת לחופשה אנחנו לא נוכל להמליץ לכם או לדעת כמה טובים הם עבורכם, לגבי כל השאר דווקא כן נוכל, אז איפה בעצם מתחיל "כל השאר"?

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111628 צפיות
מי לא אוהב נופש?! מי לא רוצה להתפנק בצימרים בצפון!? אבל לא תמיד התקציב מאפשר. רוצים למצוא צימרים בצפון במחיר מתאים לכיס? הכול תלוי איך תחפשו. כאן תוכלו לדעת, איך למצוא צימרים בצפון בקלות, צימרים מפנקים וכמובן במסגרת התקציב.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק15/12/111420 צפיות
קיימים עסקים רבים קטנים וגדולים שנעזרים ביועץ שיווקי על מנת למנף את העסק שלהם. יועץ שיווקי הוא בעל מקצוע שמגיע לעסק שלנו על מנת לערוך סדר בעסק שלנו. קבלת עזרה מיועץ שיווקי יכולה להיות מועילה מאוד במצבים מסויימים. אחד מהדברים הראשונים שיועץ שיווקי יבדוק כאשר הוא יגיע לטפל בעסק שלנו זה את המיתוג שעשינו לעסק שלנו. כאשר יועץ שיווקי מתחיל לטפל בעסק שלנו הוא ישר ילך לניירת שלנו וייעץ לנו להדפיס פנקס חשבוניות ממותגים, פולדרים ממותגים, כרטיסי ביקור אם אין לנו ועוד מוצרים שונים שיכולים ליצור לעסק שלנו תד

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/118644 צפיות
ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

מאת: עידן קידום אתריםחוק ומשפט - כללי13/12/111429 צפיות
קטלוגים הם מוצר דפוס שאנחנו אוהבים לאהוב. בית דפוס בדרך כלל גאה מאוד בקטלוגים שהוא מוציא. הסיבה שקטלוגים הם מוצרים כל כך אייכותיים שמדפסי בית דפוס היא שקטלוגים הם הפנים של העסק או של המותג. כולנו מכירים את הקטלוגים של בתי האופנה. בית דפוס עומל קשה מאוד על מנת להדפיס קטלוגים שונים של חברות אופנה מכיוון שקטלוגים שלאופנה הם קטלוגים שעוברים ליטוש רב בבית דפוס.

מאת: עידן קידום אתריםביקורות מוצרים09/12/111273 צפיות
כאשר אנחנו מגיעים לראיון עבודה בבית דפוס שמדפיס כרטיסי ביקור עלינו להגיע לראיון עבודה כאילו אנחנו בעצמנו כרטיסי ביקור מהלכים. בראיון עבודה אנחנו בעצם יוצרים רושם ראשוני, בדיוק כמו שכרטיסי ביקור יוצרים רושם ראשוני ולכן על מנת להבין מה אנחנו צריכים לעשות בראיון עבודה בבית דפוס שמדפיס כרטיסי ביקור, עלינו להסתכל על כרטיסי ביקור ולהפנים את המסר הממתג בהם.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231757 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222662 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221826 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221872 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222053 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221920 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221526 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica