חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פירמידת המוצרים בבית דפוס

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/20118644 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

המוצרים שנמצאים בתחתית הפירמידה של בית דפוס הם כרטיסי ביקור. כל עסק מתחיל בהדפסה של כרטיסי ביקור. ללא כרטיסי ביקור איננו יכולים להתחיל את ההיתנהלות שלנו מול בית דפוס ובעולם העסקים בכלל. כרטיסי ביקור הם מוצר נמכר מאוד בבית דפוס שרב האנשים מזמינים אותו בביקור הראשון שלהם בבית דפוס. לפני שנאחנו מפרסמים את העסק שלנו עלינו לפרסם את עצמנו ולדאוג שיהיה לנו דרך ליצור לעצמנו תדמית רצינית. ללא מוצרים תדמיתיים יהיה לנו קשה מאוד להתחיל לעבוד ולכן כרטיסי ביקור הם המוצרים הראשונים שאנחנו מדפיסים כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס.

המוצר השני בפירמידה שמקפיץ אותנו מדרגה אחת בפירמידה של המוצרים אותם אנחנו קונים בבית דפוס הוא פליירים. פליריים הוא המוצר השני שאנחנו מזמינים כאשר אנחנו מבקרים בבית דפוס. כמובן שבאפשרותינו להזמין באותו ביקור בבית דפוס גם כרטיסי ביקור וגם פליירים אך כמובן שכרטיסי ביקור יקדימו את הפליירים בביקור בבית דפוס. בית דפוס מציע לנו להדפיס פליירים שהם מוצרים בסיסיים יחסית לפירסום. כאשר אנחנו רוצים להתחיל לפרסם את עצמנו רב הסיכויים שקודם כל נדפיס פליירים בבית דפוס ורק אחר כך נעבור למדיומים של הדפסה שהם גדולים יותר. פליירים הוא מוצר שמתאים בעיקר לעסקים קטנים ולכן הוא נימצא שני בפירמידה של בית דפוס. עסקים שהם גדולים יותר עברו מזמן את השלב של להדפיס כרטיסי ביקור ופליירים וביקור עבורם בבית דפוס כרוך בהדפסה של פוסטרים וכרזות בפורמט רחב שהוא שלב מתקדם מאוד בפירמידה של בתי דפוס.

השלב הבא בפירמידה של בית דפוס הוא הדפסה של מוצרים שהם מוצרי נייר ממותגים. בית דפוס יכול להדפיס לעסק שלנו ניירות ממו, דפי לוגו, ומחברות ממותגות. המוצרים הללו הם מוצרים בסיסים שבית דפוס מדפיס על מנת שהעסק שלנו יהיה ממותג בצורה מלאה עד לפרטים הקטנים. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס על מנת להדפיס כרטיסי ביקור ופליירים כדאי לנו להדפיס גם ציוד משרדי ממותג על מנת שכל העסק שלנו יעבור תהליך אפקטיבי של מיתוג עד לפריט האחרון.

השלב הבא בפירמידה של בית דפוס הוא הדפסה של פאזלים. מגנטים הם מוצר פירסום נהדר שניתן להדפיס על מנת לפרסם מישלוחים. ניתן גם לעצב כרטיסי ביקור שהם מגנטים ומגנטים שמפרסמים אותנו בדרכים מקוריות. כאשר מגיעים לבית דפוס להדפיס מגנטים באפשרותינו לבקש מגנטים שחתוכים בצורות מקוריות. בית דפוס שמחזיק במכונת שטנץ יכול להכין עבורנו מגנטים יצירתיים ויפים.

 



תגיות המאמר: בית דפוס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

מגנטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן קידום אתרים

מאת: עידן קידום אתריםפרופילי חברות12/01/128614 צפיות
כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוחות חשוב מאוד שהוא יגיע מצוייד בפולדרים שהוא הדפיס בבית דפוס. פולדרים במקרה הזה יכולים להיות גורם שסוגר עבור סוכן עיסקאות. כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוח גדול הוא יכול לבחור להגיע מוכן ומתוקתק והוא יכול לבחור להגיע חצי מוכן. להגיע לפגישה מסוג כזה עם פולדרים ממותגים היא בחירה בלהגיע מוכן ותוקתק.

מאת: עידן קידום אתריםעסקים - כללי07/01/121504 צפיות
מדינת ישראל היא מדינה בעלת צביון דמוקרטי שמהווה את הבסיס בהקיומי שלה. כל מה שמפורסם בפומבי במדינת ישראל צריך לעמוד תחת ההגדרות של משטר דמוקרטי וצריך להיזהר מאוד בדברים שאנחנו מפרסמים. בית דפוס הוא עסק שיכול למצוא את עצמו עומד באמצע זירה פוליטית או חברתית בנושאים מסויימים בעקבות כך שהוא זרוע מבצעת של חופש הביטוי. בית דפוס יכול בקלות לפגוע בזכויות יסוד שקיימות במדינה שלנו מבלי בכלל להיתכוון לכ, לכן לכל בית דפוס צריכה להיות מערכת שמפקחת עליו בצורה זו או אחרת.

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111659 צפיות
מישהו חכם פעם אמר לי כי חופשה מהנה ומלאה בחוויות תלויה בראש ובראשונה בפרטנר או הפרטנרים שאיתם תצא אליה, אין ספק שיש אמת באמירה הזאת אבל לגבי האנשים שאיתם תבחרו לצאת לחופשה אנחנו לא נוכל להמליץ לכם או לדעת כמה טובים הם עבורכם, לגבי כל השאר דווקא כן נוכל, אז איפה בעצם מתחיל "כל השאר"?

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111628 צפיות
מי לא אוהב נופש?! מי לא רוצה להתפנק בצימרים בצפון!? אבל לא תמיד התקציב מאפשר. רוצים למצוא צימרים בצפון במחיר מתאים לכיס? הכול תלוי איך תחפשו. כאן תוכלו לדעת, איך למצוא צימרים בצפון בקלות, צימרים מפנקים וכמובן במסגרת התקציב.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק15/12/111420 צפיות
קיימים עסקים רבים קטנים וגדולים שנעזרים ביועץ שיווקי על מנת למנף את העסק שלהם. יועץ שיווקי הוא בעל מקצוע שמגיע לעסק שלנו על מנת לערוך סדר בעסק שלנו. קבלת עזרה מיועץ שיווקי יכולה להיות מועילה מאוד במצבים מסויימים. אחד מהדברים הראשונים שיועץ שיווקי יבדוק כאשר הוא יגיע לטפל בעסק שלנו זה את המיתוג שעשינו לעסק שלנו. כאשר יועץ שיווקי מתחיל לטפל בעסק שלנו הוא ישר ילך לניירת שלנו וייעץ לנו להדפיס פנקס חשבוניות ממותגים, פולדרים ממותגים, כרטיסי ביקור אם אין לנו ועוד מוצרים שונים שיכולים ליצור לעסק שלנו תד

מאת: עידן קידום אתריםחוק ומשפט - כללי13/12/111429 צפיות
קטלוגים הם מוצר דפוס שאנחנו אוהבים לאהוב. בית דפוס בדרך כלל גאה מאוד בקטלוגים שהוא מוציא. הסיבה שקטלוגים הם מוצרים כל כך אייכותיים שמדפסי בית דפוס היא שקטלוגים הם הפנים של העסק או של המותג. כולנו מכירים את הקטלוגים של בתי האופנה. בית דפוס עומל קשה מאוד על מנת להדפיס קטלוגים שונים של חברות אופנה מכיוון שקטלוגים שלאופנה הם קטלוגים שעוברים ליטוש רב בבית דפוס.

מאת: עידן קידום אתריםביקורות מוצרים09/12/111275 צפיות
כאשר אנחנו מגיעים לראיון עבודה בבית דפוס שמדפיס כרטיסי ביקור עלינו להגיע לראיון עבודה כאילו אנחנו בעצמנו כרטיסי ביקור מהלכים. בראיון עבודה אנחנו בעצם יוצרים רושם ראשוני, בדיוק כמו שכרטיסי ביקור יוצרים רושם ראשוני ולכן על מנת להבין מה אנחנו צריכים לעשות בראיון עבודה בבית דפוס שמדפיס כרטיסי ביקור, עלינו להסתכל על כרטיסי ביקור ולהפנים את המסר הממתג בהם.

מאמרים נוספים בנושא מחקרי שוק

מאת: יוסי רייכמןמחקרי שוק12/01/152474 צפיות
ויוטה פריוס היברידית נשענת על הפלטפורמה הידועה והאיכותית של דגם הפריוס הקלאסי אך לדגם זה נוספו 15.5 ס"מ לאורך, 3 ס"מ לרוחב וגם לגובה המכונית נוספו 8.5 ס"מ. למעשה, העיצוב של הפריוס ההיברידית דומה לעיצוב הפריוס הרגילה ורק במבט שני ניתן לראות כי מימדי הרכב גדלו וכמובן. תא הנוסעים לעומת זאת שונה בגלל הקונסולה השוכנת בין המושבים הקדמיים ולרשות הנהג והנוסעים אבזור עשיר ומפנק.

מאת: אפרת אלעמרי מחקרי שוק20/06/131766 צפיות
בראש ובראשונה אתה חייב לסמוך על אנשים במקרה שלנו לקוחות שלא רק שיתנו לך משוב אלא שגם המשוב שלהם יהיה אמתי. בהרבה מאוד מקרים שאנשים מרוצים הם לא מרגישים צורך להתקשר לחברה להודיע לה על כך. בזמן שאחרים יקטרו על חסרונות ותקלות בשרות או במוצר ומקללים את החברה בלי להודיע או לתת לה משוב על כך שיש איזו בעיה שהיא יכולה להתמודד ולפתור אותה. יעוץ ניהולי נכון יכול לעזור לך למצוא פתרון ולהחזיר אותך לדרך המלך.

מאת: אפרת אלעמרי מחקרי שוק15/06/131768 צפיות
בוער בך להתחיל עסק חדש!!!, יש לך את החזון ואת הרעיונות ואתה מרגיש שהגיע הזמן לממש אותו ? ברכותינו אבל לפני שאתה רץ חושב רגע האם יש לך את מה שצריך כדי להצליח בעסק ? האם באמת חשבת על השוק שלך, על המתחרים שלך, על החוזקות שלך או על החולשות שלך, כמה השוק שלך רווי וכמה בשורה האחרונה אתה יכול להרוויח ולאיזה תקופה, אם אחד מהמרכיבים האלה חסר בחזון שלך אתה חייב בדיקת כדאיות להקמת העסק שלך וכך לראות אם שווה לך בכלל להתחיל להתעסק...ובכן בעסק הייעודי שלך.

מאת: חיים זוארץ - DataMindמחקרי שוק20/09/128710 צפיות
בינה עסקית היא הערך המוסף לכל ארגון המסייע למנהלים ולעובדים בקבלת החלטות במהירות וביעילות. באמצעות BI ניתן לאתר דפוסים משמעותיים לניהול של ארגון, ליצור דוחות התראות ואיתותים לצורך קבלת החלטות ניהוליות בזמן אמת. יחד עם יתרונות אלו, יישום מערכות בינה עסקית חייב להיות מתוכנן בקפידה אחרת לא יעמוד בציפיות.

מאת: gilon mמחקרי שוק21/04/128219 צפיות
כיום בעידן המודרני מוצרים רבים בתעשייה ובכלל בחיי היום כפי שניתן לראות אם רק נסתכל סביב עשויים מברזל ונירוסטה. למי שלא אומר כלום המושג נירוסטה נסביר בקצרה שזהו ברזל שעבר עיבוד או תוספת של חומרים שונים כגון כרום אשר מקנים לו תכונות מסוימות משופרות בחלקן אם תרצו.

מאת: יאיר השחר חניוניםמחקרי שוק13/08/118758 צפיות
תל אביב. מצד אחד מדובר בבירת העסקים והבידור בישראל, עיר ללא הפסקה שחיה מסביב לשעון. מצד שני, מדובר גם בעיר שמקומות החניה בה היצע מקומות החנייה בה מוגבל – דבר ההופך כל מקום פנוי לנכס שערכו לא יסולא בפז.

מאת: רוני ליפשיץמחקרי שוק15/10/108694 צפיות
יצרני אלקטרוניקה והייטק יכולים לאסוף מגוגל מידע רב המסייע להם להעריך בזמן אמת מגמות ושינויי מחירים בשוק הרכיבים האלקטרוניים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica