חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פולדרים לייצוג אומנים

 

כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוחות חשוב מאוד שהוא יגיע מצוייד בפולדרים שהוא הדפיס בבית דפוס. פולדרים במקרה הזה יכולים להיות גורם שסוגר עבור סוכן עיסקאות. כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוח גדול הוא יכול לבחור להגיע מוכן ומתוקתק והוא יכול לבחור להגיע חצי מוכן. להגיע לפגישה מסוג כזה עם פולדרים ממותגים היא בחירה בלהגיע מוכן ותוקתק.

סוכן אומנים עובד בעבודה שהיא ייצוגית ולכן חשוב מאוד שכל מה שהוא לובש או מחזיק בפגישה יהיה ייצוגי. פולדרים הם דרך מצויינת לשמור על ייצוגיות בפגישות כאלו. בתוך פולדרים יכול סוכן האומנים להכניס מידע רב על האומן אותו הוא מייצג. פולדרים יכולים להכיל בתוכם פליירים, עלונים, גלויות, תמונות ופרטים אישיים על אומנים שאנחנו רוצים למסור. פולדרים יכולים להיות במקרה של פגישות כאלו גם פולדרים אנחנו נותנים לאנשים ומארגנים עבורם את כל החומר שהם צריכים.

פולדרים חשובים מאוד כאשר אנחנו מייצגים אומנים. פולדרים בתור פריט מיתוגי מספר אחת יכול בקלות להפוך אומן ליוקרתי יותר או נחשב יותר. כאשר אנחנו מדפיסים פולדרים בבית דפוס עלינו להיסתכל על פולדרים כעל חלק מהמלתחה שלנו פולדרים הם מוצר אותו אנחנו מחזיקים ביד ואיננו מחביאים אותו בתוך ארנק או תיק ולכן חשוב מאוד שפולדרים יראו טוב ויעשו עבושה טובה.

בית דפוס יכול להוסיף על גבי פוסטרים השבחות נייר שונות שהופכות את הפולדרים ליוקרתיים יותר. פולדרים שמייצגים אומנים צריכים להיות מעוצבים ברמה ובדרך שמתאימה לאומן. פולדרים של זמרי רוק למשל צריכים לקבל עיצוב ועטיפה שמתאים לאומן וסוג המוזיקה, בעוד שפולדרים שמייצגים אומנים מיזרחיים תתאים להם עטיפה אחרת לפולדרים ודרך אחרת לעיצוב של פולדרים. ברגע שמבינים שפולדרים בפגישות כאלו הם בדיוק כמו כרטיסי ביקור מקבלים כיוון יותר חזק לגבי האופי שצריך לעצב אותם.

סוכני אומנים טובים משכילים להשקיע בפולדרים אותם הם מדפיסים ודואגים להכין פולדרים שהם יכולים להעביר הלאה להשאיר בידיים של לקוחות. הדפסה של פולדרים אותם אנחנו ממלאים בתוכן שיווקי על אומן היא דרך מצויינת לשווק הופעהאו אירוע. על ידי כך שלקוחות ייצאו מפגישה איתנו מצויידים בפולדרים שמלאים בפליירים, כרטיסי ביקור, עלונים, גלויות, ודפי מידע ותמונות שונים של אותו אומן יכולים לשרת אותנו מאוד בכל מה שקשור ליחסי ציבור.

העובדה הזאת נכונה לגבי כל עסק. רשימות תפוצה יכולות להיות דרך נהדרת עבור כל איש עסקים שמגיע לפגישה להעביר מידע כתוב ללקוחות שאנחנו נפגשיםאיתם. פולדרים יכולם לאגוד בתוכם כמות גדולה מאוד של תוכן שכולו מודפס ומסוגנן באותה צורה בה עיצבנו תוכן בבית דפוס לפליירים וכרטיסי ביקור. פולדרים הם הכרטיסי ביקור החדשים. רק שמי שמצליח להבין זאת מקבל כרטיסי ביקור שהם גדולים יותר שיש להם נוכחות חזקה יותר ושהם משפיעים יותר.

 



תגיות המאמר: פולדרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

מגנטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן קידום אתרים

מאת: עידן קידום אתריםעסקים - כללי07/01/121504 צפיות
מדינת ישראל היא מדינה בעלת צביון דמוקרטי שמהווה את הבסיס בהקיומי שלה. כל מה שמפורסם בפומבי במדינת ישראל צריך לעמוד תחת ההגדרות של משטר דמוקרטי וצריך להיזהר מאוד בדברים שאנחנו מפרסמים. בית דפוס הוא עסק שיכול למצוא את עצמו עומד באמצע זירה פוליטית או חברתית בנושאים מסויימים בעקבות כך שהוא זרוע מבצעת של חופש הביטוי. בית דפוס יכול בקלות לפגוע בזכויות יסוד שקיימות במדינה שלנו מבלי בכלל להיתכוון לכ, לכן לכל בית דפוס צריכה להיות מערכת שמפקחת עליו בצורה זו או אחרת.

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111659 צפיות
מישהו חכם פעם אמר לי כי חופשה מהנה ומלאה בחוויות תלויה בראש ובראשונה בפרטנר או הפרטנרים שאיתם תצא אליה, אין ספק שיש אמת באמירה הזאת אבל לגבי האנשים שאיתם תבחרו לצאת לחופשה אנחנו לא נוכל להמליץ לכם או לדעת כמה טובים הם עבורכם, לגבי כל השאר דווקא כן נוכל, אז איפה בעצם מתחיל "כל השאר"?

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111628 צפיות
מי לא אוהב נופש?! מי לא רוצה להתפנק בצימרים בצפון!? אבל לא תמיד התקציב מאפשר. רוצים למצוא צימרים בצפון במחיר מתאים לכיס? הכול תלוי איך תחפשו. כאן תוכלו לדעת, איך למצוא צימרים בצפון בקלות, צימרים מפנקים וכמובן במסגרת התקציב.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק15/12/111420 צפיות
קיימים עסקים רבים קטנים וגדולים שנעזרים ביועץ שיווקי על מנת למנף את העסק שלהם. יועץ שיווקי הוא בעל מקצוע שמגיע לעסק שלנו על מנת לערוך סדר בעסק שלנו. קבלת עזרה מיועץ שיווקי יכולה להיות מועילה מאוד במצבים מסויימים. אחד מהדברים הראשונים שיועץ שיווקי יבדוק כאשר הוא יגיע לטפל בעסק שלנו זה את המיתוג שעשינו לעסק שלנו. כאשר יועץ שיווקי מתחיל לטפל בעסק שלנו הוא ישר ילך לניירת שלנו וייעץ לנו להדפיס פנקס חשבוניות ממותגים, פולדרים ממותגים, כרטיסי ביקור אם אין לנו ועוד מוצרים שונים שיכולים ליצור לעסק שלנו תד

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/118645 צפיות
ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

מאת: עידן קידום אתריםחוק ומשפט - כללי13/12/111429 צפיות
קטלוגים הם מוצר דפוס שאנחנו אוהבים לאהוב. בית דפוס בדרך כלל גאה מאוד בקטלוגים שהוא מוציא. הסיבה שקטלוגים הם מוצרים כל כך אייכותיים שמדפסי בית דפוס היא שקטלוגים הם הפנים של העסק או של המותג. כולנו מכירים את הקטלוגים של בתי האופנה. בית דפוס עומל קשה מאוד על מנת להדפיס קטלוגים שונים של חברות אופנה מכיוון שקטלוגים שלאופנה הם קטלוגים שעוברים ליטוש רב בבית דפוס.

מאת: עידן קידום אתריםביקורות מוצרים09/12/111275 צפיות
כאשר אנחנו מגיעים לראיון עבודה בבית דפוס שמדפיס כרטיסי ביקור עלינו להגיע לראיון עבודה כאילו אנחנו בעצמנו כרטיסי ביקור מהלכים. בראיון עבודה אנחנו בעצם יוצרים רושם ראשוני, בדיוק כמו שכרטיסי ביקור יוצרים רושם ראשוני ולכן על מנת להבין מה אנחנו צריכים לעשות בראיון עבודה בבית דפוס שמדפיס כרטיסי ביקור, עלינו להסתכל על כרטיסי ביקור ולהפנים את המסר הממתג בהם.

מאמרים נוספים בנושא פרופילי חברות

מאת: asafפרופילי חברות15/09/143089 צפיות
חברות הדלק בכל רחבי העולם מתמודדות בעשורים האחרונים עם שאלות סביבתיות ואקולוגיות. הצרכן שזקוק לדלק כדי להפעיל את כלי הרכב שלו נקרע גם הוא בין שאלת הזיהום הסביבתי ושאלת המחיר. הצורך בפתרונות שיעזרו גם לכיס של הצרכן וגם לסביבתו הוביל לשימוש במוצרי דלק חדשניים וחסכוניים שמנסים להפחית באפקט הסביבתי וגם בהוצאה של הלקוח על צריכת דלק.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות08/03/148160 צפיות
פליירים צבעוניים הם עלוני פרסום המודפסים בצבע מלא ויכולים להכיל כל דבר שנרצה. דבר זה אומנם מאפשר לנו חופש יצירתי רחב בעת העיצוב הגרפי של פליירים, אך גם יוצר מקום להרבה טעויות פרסום, ולחוסר אונים בפני האתגר, במיוחד עבור עסקים קטנים שמדפיסים פליירים בפעם הראשונה ולא בטוחים מה כדאי לכלול בפרסום.

מאת: אוהד ז.פרופילי חברות23/02/148193 צפיות
חברות הנותנות מידע עסקי הן חברות אשר מורכבות ממומחים, אנליסטים, סטטיסטיקאים ואנשי מקצוע נוספים שהינם מומחים באיסוף של מידע עסקי ובניתוחו במיומנות, ובנוסף הינם בעלי מקצועיות במתן ייעוץ מקיף ללקוח המעוניין לקבל מידע וייעוץ לגבי חברות או לגבי החלטות עסקיות שהוא מתקשה לקבל. אחת מן החברות הללו היא נטו משווקים מקבוצת דן אנד ברדסטריט, שנותנת שירותי מידע על חברות, וייעוץ בנוגע להחלטות עסקיות.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות09/02/131785 צפיות
תמיד בשיחה קבוצתית לגבי ההמצאות ששינו את חיינו יהיה זה שיבוא ויגיד שמדיח כלים הוא ללא ספק המוצר שגרם לשינוי מאוד מהותי ברמת החיים ובתכנון הזמן השותף שלנו בשגרה.

מאת: sharonkal80פרופילי חברות21/10/128483 צפיות
שירותי מנעולן ברמת גן, זוכים לעבודות רבות גם בעיר תל אביב, ולו רק בגלל הקרבה הגדולה יותר לעיר ללא הפסקה. עם זאת, התעריפים שגובים בגין שירותי מנעולן ברמת גן, הם כמעט זהים אם לא זהים כליל, לאלו שבתל אביב.

מאת: אוהד הראלפרופילי חברות01/09/128581 צפיות
פורום עסקים מומלצים בניהול איש העסקים אוהד הראל בוחר להמליץ על עסקים שצוות שלם בודק ובוחן מבחינת איכות השירות או מוצרים לעומת המחירים והרלוונטיות לשוק, וכעת מצא הפורום להמליץ על קומג'ט - חברה למילוי דיו וטונר

מאת: משה אלוןפרופילי חברות27/08/1213308 צפיות
פלסטיק הוא אחד החומרים השימושיים ביותר, הוא עמיד, חזק וזול, קל לייצור ובטיחותי לאדם. ריבוי האריזות ושקיות הפלסטיק בחיי היומיום של כולנו לא מפתיע. אריזות ושקיות ומוצרי פלסטיק אחרים מיוצרים במפעלי פלסטיק ברחבי הארץ והעולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica