חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/20111655 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מישהו חכם פעם אמר לי כי חופשה מהנה ומלאה בחוויות תלויה בראש ובראשונה בפרטנר או הפרטנרים שאיתם תצא אליה, אין ספק שיש אמת באמירה הזאת אבל לגבי האנשים שאיתם תבחרו לצאת לחופשה אנחנו לא נוכל להמליץ לכם או לדעת כמה טובים הם עבורכם, לגבי כל השאר דווקא כן נוכל, אז איפה בעצם מתחיל "כל השאר"?

ועד כמה אנחנו יכולים לדעת שבחרנו ביעד או סוג האירוח הטוב ביותר עבור החופשה שלנו? חופשה בארץ, במיוחד צימרים בצפון הינה בחירה של מאות אלפי מטיילים ונופשים בכל שנה, במיוחד בימי החגים שמלכדים סביבם משפחות שלמות שמעוניינות לצאת ולשבור את השגרה היומיומית שלהם. המחירים והמבצעים חסרי התקדים לא משאירים כמעט אף נפש אדישה ורבים מאתנו רואים לנכון לקחת את משפחתם או את בן הזוג לחוויה של מספר ימים.

ומה לגבי האופציות? תמיד זה יסתכם בבית מלון בעיר הנופש הדרומית או בחופשת צימרים שתציע לנו נופים פסטוראליים לצד אירוח מפנק וחסר פשרות.

את בתי מלון הממוקמים לאורך חופי מדינת ישראל אנו מכירים עוד מלפני מספר עשורים, הורינו בצעירותם היו סועדים באותם חדרי אוכל שאנו סעדנו בהם בחופשה הראשונה שלנו מהצבא, אך מה בדבר צימרים? אם כן, מדובר בשיטת אירוח שעדיין נחשבת לחידוש ובעיני חלק מהאנשים שהייה ואירוח באותם צימרים נכנסת לקטגוריה של טרנד ותו לא.

בין אם מדובר בטרנד שיחלוף בעוד מספר שנים ויחזיר את הישראלי הממוצע לאטרקציות של צוות הבידור בבריכה בשבת בבוקר או בין אם מדובר בענף אירוח ייחודי שימשיך לשגשג ולמשוך אליו עוד עשרות אלפי נופשים בכל שנה, דבר אחד בטוח- צימרים כיום מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות מלילות קסומים של שהייה ממושכת בג'קוזי שמשקיף אל נופים גליליים מדהימים עם כוס יין איכותי ביד.

את המגוון שיציעו לכם בעלי צימרים יהיה קשה למצוא בבתי מלון סטנדרטיים ואפילו באלו שמעידים על עצמם כמלונות דה לקס. אחוזות פאר רבות שוכנות למרגלות הרי הגולן ומציעות לנכנסים בפתח דלתן אירוח ברמה הגבוהה ביותר.

רבים מאותם צימרים יציעו לכם תמורת מחיר שלא יעלה על 1000 שקלים לזוג ללילה בסוף שבוע, שהייה בסוויטה מאובזרת בכל טוב, בין היתר תוכלו לרוב ליהנות מפינות ישיבה רבות, יציאה לגינה פרטית ובריכה פרטית שצופה אל נופים מדהימים.

עדיין מתלבטים בין צימרים לבתי מלון? אתרים שונים באינטרנט יציעו לכם להשוות ולהחליט על ידי צפייה בתמונות, השוואת מחירים וקריאת פידבקים, אז שיהיה בהצלחה וחופשה מהנה.

 



תגיות המאמר: צימרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

מגנטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן קידום אתרים

מאת: עידן קידום אתריםפרופילי חברות12/01/128614 צפיות
כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוחות חשוב מאוד שהוא יגיע מצוייד בפולדרים שהוא הדפיס בבית דפוס. פולדרים במקרה הזה יכולים להיות גורם שסוגר עבור סוכן עיסקאות. כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוח גדול הוא יכול לבחור להגיע מוכן ומתוקתק והוא יכול לבחור להגיע חצי מוכן. להגיע לפגישה מסוג כזה עם פולדרים ממותגים היא בחירה בלהגיע מוכן ותוקתק.

מאת: עידן קידום אתריםעסקים - כללי07/01/121498 צפיות
מדינת ישראל היא מדינה בעלת צביון דמוקרטי שמהווה את הבסיס בהקיומי שלה. כל מה שמפורסם בפומבי במדינת ישראל צריך לעמוד תחת ההגדרות של משטר דמוקרטי וצריך להיזהר מאוד בדברים שאנחנו מפרסמים. בית דפוס הוא עסק שיכול למצוא את עצמו עומד באמצע זירה פוליטית או חברתית בנושאים מסויימים בעקבות כך שהוא זרוע מבצעת של חופש הביטוי. בית דפוס יכול בקלות לפגוע בזכויות יסוד שקיימות במדינה שלנו מבלי בכלל להיתכוון לכ, לכן לכל בית דפוס צריכה להיות מערכת שמפקחת עליו בצורה זו או אחרת.

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111626 צפיות
מי לא אוהב נופש?! מי לא רוצה להתפנק בצימרים בצפון!? אבל לא תמיד התקציב מאפשר. רוצים למצוא צימרים בצפון במחיר מתאים לכיס? הכול תלוי איך תחפשו. כאן תוכלו לדעת, איך למצוא צימרים בצפון בקלות, צימרים מפנקים וכמובן במסגרת התקציב.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק15/12/111418 צפיות
קיימים עסקים רבים קטנים וגדולים שנעזרים ביועץ שיווקי על מנת למנף את העסק שלהם. יועץ שיווקי הוא בעל מקצוע שמגיע לעסק שלנו על מנת לערוך סדר בעסק שלנו. קבלת עזרה מיועץ שיווקי יכולה להיות מועילה מאוד במצבים מסויימים. אחד מהדברים הראשונים שיועץ שיווקי יבדוק כאשר הוא יגיע לטפל בעסק שלנו זה את המיתוג שעשינו לעסק שלנו. כאשר יועץ שיווקי מתחיל לטפל בעסק שלנו הוא ישר ילך לניירת שלנו וייעץ לנו להדפיס פנקס חשבוניות ממותגים, פולדרים ממותגים, כרטיסי ביקור אם אין לנו ועוד מוצרים שונים שיכולים ליצור לעסק שלנו תד

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/118643 צפיות
ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

מאת: עידן קידום אתריםחוק ומשפט - כללי13/12/111427 צפיות
קטלוגים הם מוצר דפוס שאנחנו אוהבים לאהוב. בית דפוס בדרך כלל גאה מאוד בקטלוגים שהוא מוציא. הסיבה שקטלוגים הם מוצרים כל כך אייכותיים שמדפסי בית דפוס היא שקטלוגים הם הפנים של העסק או של המותג. כולנו מכירים את הקטלוגים של בתי האופנה. בית דפוס עומל קשה מאוד על מנת להדפיס קטלוגים שונים של חברות אופנה מכיוון שקטלוגים שלאופנה הם קטלוגים שעוברים ליטוש רב בבית דפוס.

מאת: עידן קידום אתריםביקורות מוצרים09/12/111273 צפיות
כאשר אנחנו מגיעים לראיון עבודה בבית דפוס שמדפיס כרטיסי ביקור עלינו להגיע לראיון עבודה כאילו אנחנו בעצמנו כרטיסי ביקור מהלכים. בראיון עבודה אנחנו בעצם יוצרים רושם ראשוני, בדיוק כמו שכרטיסי ביקור יוצרים רושם ראשוני ולכן על מנת להבין מה אנחנו צריכים לעשות בראיון עבודה בבית דפוס שמדפיס כרטיסי ביקור, עלינו להסתכל על כרטיסי ביקור ולהפנים את המסר הממתג בהם.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161591 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica