חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניה מתועשת - הבניה של העתיד

בניה מתועשת - מה זה ?

בניה מתועשת ידועה גם בשמות בניה מודולארית ובניה קלה. בניה מתועשת שונה מבניה רגילה, ושינוי זה מתבטא בחומרים, באופן ביצוע הבניה ומהירותה ובשינוע המבנה. החומרים בהם משתמשים בבניה מתועשת נחשבים לחומרים "קלים", כגון אלומיניום, פלדה, עץ, גבס ועוד. שינוי נוסף ומשמעותי הוא מהירות הבניה בטכניקות שונות. בניה מתועשת הנה תהליך קצר יחסית לבניה רגילה. למרות שבניה קצרת טווח נחשבת לבניה פחות איכותית, בניה מתועשת משלבת טכנולוגיות מתקדמות של בניה, וכך נוצרים מבנים איכותיים ועמידים לאורך זמן. שוני נוסף של בניה מתועשת על פני בניה רגילה הוא שניתן לשנע את המבנים ממקום למקום בקלות.

יתרונות בניה מתועשת

בניה מתועשת מביאה עמה כמה יתרונות חשובים, שהופכים אותה לחלופה אטרקטיבית יותר מאשר בניה רגילה: 

קלות שינוע: מבנים הנבנים במסגרים בניה מתועשת הם מבנים קלים לשינוע והעברה ממקום למקום. מבנים אלו מיועדים לשהות או מגורים קצרי טווח, ובתום תקופה זו הם מועברים למקום אחר. לדוגמא – מחסנים, משרדים ומבני מגורים סמוך לאתרי בניה ועוד.

תהליך בניה קצר: בניה מתועשת אינה בניה הנמשכת זמן רב. בזמן שמבני נדל"ן נבנים לאורך זמן, ואנו תלויים בהתקדמות החברה הקבלנית בשטח – בניה מתועשת היא בניה ממוקדת אשר נמשכת חודשים ספורים.

שמירה על הסביבה: בניה מתועשת ידועה גם כבניה ידידותית לסביבה. תהליך הבניה אינו יוצר פסולת מרובה, וחומרי הבניה נחשבים למזהמים פחות מחומרי בניה רגילים. 

בניה מתועשת של א. רסי בע"מ

חברת א.רסי מספקת שירותי בניה מתועשת למגוון שימושים כמו: משרדים, חדרי תקשורת, כיתות לימוד ועוד. חברת א.רסי משתמשת במיטב החומרים העמידים ומאפשרת בניה איכותית ועמידה לאורך שנים. השירות של א.רסי הינו מקצועי וייחודי , חברת א.רסי מלווה את הפרויקטים שלה באופן אישי עד לקבלת תוצאה מושלמת. חברת א. רסי מביאה את הפתרונות המתקדמים לבניה מתועשת איכותית גם בתנאי שטח בעייתיים.

צוות א.רסי מורכב ממהנדסים והנדסאים מן השורה הראשונה. המקצועיות והדיוק של צוות א.רסי הם המנחים את אנשי הצוות בכל פרויקט בניה. בכל פרויקט בניה מתועשת, מלווים אנשי הצוות את הלקוח בתהליך הבניה ועיצוב פנים המבנה עד לתום התהליך. 

אנו מבצעים גם מבנים קבועים שאינם ניתנים להעברה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ממני מיכל שדה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל שדה

מאת: מיכל שדהרהיטים02/06/134067 צפיות
אם אנו מחפשים כסאות מעבדה חשוב שנדע קצת מחירים, חשוב שנדע מה ההבדל בין כסאות מעבדה שונים, מבחינת החומרים וממה שהם מיוצרים

מאת: מיכל שדהספא28/05/131926 צפיות
תמיד טוב שיש סיבות להתפנק ואפילו עוד יותר טוב כשיש סיבות להתפנק בזוג, ומה יותר טוב כבילוי זוגי מושלם אם לא טיפול ספא זוגי?

מאת: מיכל שדהמט"ח20/05/131163 צפיות
לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר חברות ובתי השקעות את המינוח פורקס, בהקשר של השקעות בקופות גמל או השקעות בשוק ההון.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131743 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: מיכל שדהלימודי שפות20/05/131154 צפיות
כשחושבים על זה יש כמה יתרונות ללימודי שפות בכלל ואנגלית בכלל. קודם כל מדובר בכלי לתקשורת בין בני אדם. ידיעת שפה נוספת על העברית פותחת בפנינו עולם שלם ש

מאת: מיכל שדהגישור ובוררות20/05/131102 צפיות
אחד הדברים החשובים לדעת בנושא גירושין הוא שאין שני גירושין זהים כמו שאין שני זוגות זהים. כל זוג והבעיות שלו,

מאת: מיכל שדהשיפוצים19/05/131175 צפיות
כמו כל גורם שאחראי לניהול פרויקט- קבלן השיפוצים הוא האחראי הבלעדי על הצלחת פרויקט השיפוצים הביתי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222785 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica