חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירוע טוב מתחיל עם קייטרינג טוב

מאת: טופ קייטרינגקייטרינג09/01/2012902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


לחץ, התרגשות, התלהבות, מי מאיתנו לא חלם על החוויה הזו? מי לא רוצה שהאירוע שלו יהיה הכי הכי ושכולם יפארו ויהדרו אותו, בעל השמחה או המארח? אז אחרי שערכת רשימת מוזמנים, סגרת אולם או מקום לאירוע המיוחל, ומצאת את בחירת ליבך, תבדה לחיים ארוכים, מתחיל החיפוש האימתני, החיפוש אחר קייטרינג איכותי, מהימן ומתאים לאירוע הנכסף.

אכן, יש הרבה דגים במים, ובכל הנוגע לתחום המסעדנות והקייטרינג חלה עלייה מרשימה בגידול החברות המציעות את שירותיהם ברחבי הארץ, ועל כן הבחירה היא קשה. נוסיף על כך את העובדה שאתם מתרגשים, ורוצים באמת ובתמים להשקיע באורחים שלכם, והידיעה שאירוע טוב מתחיל עם קייטרינג טוב, תמיד בראש מעיניכם.

אז איך לבחור קייטרינג לחתונה או לאירוע גדול של פעם בחיים? האמת? בפשטות. התחילו את החיפושים באמצעות הקשת המילים המאפיינות את האירוע, ברשת תמצאו אין ספור חברות קייטרינג מנוסות יותר, ומנוסות פחות, שישמחו להרים לכם את האירוע. בצעו סקר שוק עדכני, אין טעם לשאול את אבא ואמא איזה קייטרינג היה להם בחתונה שלהם, לפני ארבעים שנה, וגם לא את המוכר פלאפל השכונתי, שיצפה להזמנה אישית לאירוע.

פורום חתונה או אינדקס הפקות אירועים יפנה אתכם לתגובות ולמשובים של טובי המומחים: אנשים כמוני וכמוכם שהקדישו מזמנם לכתוב חוות דעת אישית על נותן שירות כזה או אחר, ללא מטרת רווח.

כמו בכל תכנון אירוע, השתדלו שלא לצאת מפרופורציות בעניין התקציב, אירוע קטן משתתפים בדרך כלל לא מחזיר את ההוצאות הרבות, ומשום כך רצוי לבחור חברת קייטרינג על פי התקציב ההולם, שלא נישאר בתום האירוע עם בטן מלאה, ולא מאוכל טוב.  כמו כן, ולמרות הצורך להרשים את הכל, נסו להתאים את סוג האורחים למנות המוגשות, קהל מבוגר לא מתרשם ממנות גורמה, או צורת הגשה עצמית, מה שמכונה: "בופה", ולמרבה הפלא, הם אלו שדווקא יזכרו את האירוע שלך, למרות גילם המופלג, ולו רק בגלל שלא נהנו. זירו כי לא תמיד תוכלו לקלוע לטעמם של כלל האורחים, אך הקדישו תשומת לב למי שהותיר צלחת ריקה, והפיקו לקחים, לפחות עד האירוע הבא, בלי לחץ, אבל ברית, או בריתה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טופ קייטרינג להשוואת מחירים בין חברות קייטרינג וקבלת הצעות מהחברות המובילות בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טופ קייטרינג

מאת: טופ קייטרינגקייטרינג08/05/12824 צפיות
בקרוב נחגוג את חג השבועות, חג הסובב סביב הצבע לבן ובעיקר אכילת מאכלים חלביים. כמה מכם אוהבים את מאכלי החג הזה ומשתוקקים אליו במיוחד? אז למה שלא לשלב את אהדתכם למאכלי החג באירוע עם קייטרינג חלבי וחגיגי? אני כבר החלטתי, במאמרי זה אסביר מדוע קייטרינג חלבי הוא הבחירה שלי.

מאת: טופ קייטרינגקייטרינג08/04/12812 צפיות
בתקופות שהחום עדיין לא מאיים להשתלט על ארצנו, אירועי יום יכולים להיות מהנים ומיוחדים, ואפילו חסכוניים. ניתן לערוך אירוע יום ולהזמין קייטרינג בשרי בהתאם לסוג המאורע וקהל היעד. במאמר זה נסביר את התועלות של קייטרינג בשרי לאירועי יום, איך ניתן לבחור סוג קייטרינג מתאים, בקלות ובנוחו, מבלי להתפשר על מקצועיות ואיכות האירוח.

מאת: טופ קייטרינגבישול ואפיה02/04/121268 צפיות
בילוי זוגי או משפחתי כבר מזמן לא מסתכם בהליכה משותפת וצפייה בסרט בקולנוע. למי שמעוניין בדרך מקורית, חווייתית ומגבשת, כדאי לקרוא מדוע סדנאות שוקולד הן הבילוי האידאלי החדש, במאמר הבא.

מאת: טופ קייטרינגקייטרינג08/01/121016 צפיות
מי מאיתנו המעוניין לערוך אירועים עסקיים יודע, שבדומה להפקת אירועים רבי משתתפים שגרתיים, כגון חתונה בר או בת מצווה וכדומה,יש לבצע סקר שוק קפדני ושקול על מנת לבחור חברת קייטרינג לאירוע, שתהא אחראית על הגשת האוכל, ולעתים אף על הציוד עליו ישבו האורחים, ויתר תפקידים מהותיים להשגת אירוע מושלם. במאמר הבא נייעץ לכם מה כדאי לשאול טרם בחירת חברת הקייטרינג, הן את נותני השירות והן את אלו שנהנו ממנו, למען תפיקו את המיטב מן האירוע שתיצרו.

מאת: טופ קייטרינגקייטרינג05/01/12833 צפיות
הלחץ על המארח ויוזם האירוע, בין אם אירוע כמו חתונה, או ארוחה משפחתית בחג, נובע מהעובדה שעליו לערוך תכנון מקיף בטרם בחירת קייטרינג מתאים לאירוע, אולי התפקיד המחשוב ביותר בלהצלחת האירוע המיוחל.

מאת: טופ קייטרינגקייטרינג04/01/12939 צפיות
כל אחד מאיתנו, שהיה עליו לתכנן אירוע אי פעם, גדול ורב חוגגים כמו חתונה, או אפילו כנס עובדים שנתי, יוכל להגיד בפה מלא כי הליך בחירת קייטרינג לכל מטרה שהיא, עשוי להתפרש כחלום בלהות, עם זאת, אם היה עליו לעשות זאת שוב, יכול להיות שהפעם לא רק שיהיה חכם יותר בבחירה, כי אם אפילו יהנה מכך. במאמר הבא נסייע לכם לשאול את השאלות הנכונות טרם בחירת קייטרינג לאירוע המיוחל.

מאת: טופ קייטרינגקייטרינג03/01/12869 צפיות
במאמר שלפניכם נייעץ לכם מה כדאי לשאול טרם בחירת חברת הקייטרינג, הן את נותני השירות והן את אלו שנהנו ממנו, וכיצד לבחור חברת קייטרינג מושלמת לאירוע שלכם.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica