חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו שדה האנרגיה האנושי (הילה)?

מאת: ידין קפלנסקירפואה משלימה28/08/20092011 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנרגיה, או ביואנרגיה בהקשר של גוף האדם (בניגוד לאנרגיה העוסקת בכל מיני כדורים נופלים בספרי הפיזיקה הקלאסית), היא מונח עתיק יומין המופיע במסורות שונות בהיסטוריה האנושית.

ההודים קראו לה "פראנה" לפני 7000 שנה.

הסינים קראו לה "צ'י" לפני 5000 שנה.

פיתגורס זיהה אותה כ"גוף אור" לפני 2500 שנה.

בראשית המאה העשרים החלו החוויות האנושיות מהעת העתיקה לקבל תוקף מדעי יותר בדמות מחקרים רבים של מדענים שניחנו ביכולת לחוות את מה שאנחנו קוראים אנרגיה. הם טרחו לבנות מכשירים למדידה וחקר של מהות האנרגיה הזאת על מנת להניח את מוחותינו הסקרנים (או לכל הפחות את מוחותיהם).

אחד הראשונים שעסקו במדידה וכימות אנרגיה זו היה ד"ר וולטר קילנר (Kilner), שבשנת 1911, תוך שימוש במסכים ומסננים אופטיים הצליח לראות אור עדין סביב גופים חיים וצמחים.

הוא נתן לו את השם "אורה" (Aura).

אחריו היו רבים. נוכל לציין את ד"ר ג'ורג' דה לה ואר (De La Warr) שמדד קרינה אלקטרומגנטית מרקמות אנושיות ובשנות הארבעים הצליח למצוא קשר ישיר בין התדר של קרינה זו לבין מחלות שונות, ואת ד"ר ויקטור איניושין (Inyushin) שבשנות השבעים מדד שדה של חלקיקים תת-אטומים סביב בני אדם והגדיר אותו כמצב צבירה חדש: "ביופלאזמה".

אולי הידוע מכולם בתחום חקר האנרגיה ושדה האנרגיה האנושי היה ד"ר קיריליאן (Kirilian) שבשנת 1939 הצליח לצלם שדה אנרגיה זה והסביר אותו כקרינה של חלקיקים תת אטומים הנפלטת מהגוף ויוצרת שדה אלקטרו-מגנטי. 

המחקר המוביל היום, נערך למעשה מתחילת שנות השבעים ב - UCLA על ידי ד"ר ואלרי האנט (Hunt) החוקרת "שדות ביואנרגיה". במחקרה בנתה ד"ר האנט מכשיר למדידת תדרים חשמליים גבוהים ומדדה קרינה הנפלטת מגוף האדם. ד"ר האנט מיפתה את גוף האדם לפי התדרים השונים הנפלטים מאברי הגוף ואף מצאה קשר בין מחלות כגון סרטן וסוכרת לקרינה הנפלטת מאזור הגוף החולה.

בהמשך למחקרה, ד"ר האנט עבדה עם 12 הילרים הניחנים ביכולת לראות את שדה האנרגיה האנושי, שתיארו לה את הצבעים הנפלטים מאזורים שונים בגוף. על ידי מדידות מדויקות, היא מצאה כי התדר הנקלט מאזור גוף המתואר על ידי ההילר כצבע מסוים מתאים לתדר החשמלי הידוע למדע כצבע זה.

למעשה הצבעים שההילרים ראו בשדה האנרגיה האנושי, והתדרים שקלטו מכשירי המדידה באיברי הגוף השונים התגלו כמתאימים.    

בגדול, אחת הדרכים להגדיר את האנרגיה שאנחנו עוסקים בה היא לתאר אותה כגל אלקטרומגנטי העוקב אחרי מיקוד התודעה שלנו.

לדוגמה: בעודי כותב שורות אלה, התודעה (או תשומת הלב) שלי מופנית אל עבר חלקים במוח העוסקים בחשיבה רציונלית, וכן לידיים שלי. 

גם במוחי וגם בידיי יש תנועת אנרגיה מוגברת. 

אם הייתי שוקע בהרהורים סנטימנטליים על ילדותי הרחוקה, התודעה שלי הייתה מופנית לאיזורי רגש (כמו הלב), ואילו הייתי נותן לג'ינג'ית שחלפה כרגע על פניי להסיח את דעתי מכתיבת מאמר זה, הייתה כל האנרגיה שלי מופנית לאיזור הבטן התחתונה (או נמוך ממנה), שם נמצאים מרכזי העוררות המיניים.

את מיקומה של התודעה המקפצת שלי ניתן למדוד בעזרת גלאים של קרינה אלקטרומגנטית: במקרה הראשון הייתה נמדדת פעילות אלקטרומגנטית מוגברת באיזור הראש, בשני באיזור הלב, ובשלישי הייתה מתקבלת קריאה מרשימה בהחלט.

במילים אחרות, גל אלקטרומגנטי עושה את דרכו לעבר אותו איזור בגוף שלי אשר שותף ברגע נתון בחוויה האישית, ואיזור זה כמו "נדלק" באנרגיה.

הגל האלקטרומגנטי המסתורי הזה אשר עוקב ללא מנוחה אחרי מחשבותי ורגשותי, הוא בסך הכל נהר של חלקיקי אטום הזורם לאורך גופי בדומה לחשמל אשר נע בשצף קצף דרך כבלי חברת החשמל אל מסך הלפטופ שלי. בנוסף לזרימתם, חלקיקים אלה אף ניתזים לכיוונים שונים ויוצרים מעין ענן סביבי בדומה לעננים הנלכדים סביב פסגת הר, כך שכרגע מלבד פעילות אלקטרומגנטית מואצת בראשי, ניתן אף למדוד סביבו שדה חשמלי.     

שדה אנרגיה.    

את מסלול התפתחות שיטות הטיפול האנרגטיות החל מפרויד וכלה בד"ר ברברה אן ברנן תוכלו למצוא כאן.  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ידין קפלנסקי

הילר ומטפל בפסיכותרפיה אנרגטית של הגוף.

בוגר בית הספר למדעי הריפוי של ד"ר ברברה אן ברנן, מחברת הספר "ידי אור".

www.yadinkaplansky.wordpress.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ידין קפלנסקי

מאת: ידין קפלנסקירפואה משלימה28/08/092069 צפיות
הראשון בעולם המודרני ששם לב לאנרגיה מסתורית המתפרצת בגוף ומניעה אותו היה פרויד. הוא האמין שזו אנרגיה מינית וקרא לה "ליבידו". דרך פסיכולוגים נוספים ומשם למדענים שעבדו בצוותא עם הילרים, אנרגיה זו נמדדה וכומתה עד שהתפתח מדע הריפוי (הילינג) של ד"ר ברברה אן ברנן. מדע זה צופה ומודד על אנרגיה זו ומגדיר אותה "שדה האנרגיה האנושי". באמצעות צפייה ויצירת מגע עם שדה זה נטען שניתן להביא לריפוי למגוון מחלות.

מאת: ידין קפלנסקירפואה משלימה28/08/091388 צפיות
מאמר המסביר כיצד עובדת טכניקת ההילינג לריפוי ומה השפעתה על שדה הנפש. המאמר דן באופי שדה האנרגיה האנושי ("הילה") והאינטראקציה שההילר מקיים עמו, ועומד על התפקיד שהתודעה והכוונה של המטופל משחקים בתהליך ההחלמה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213887 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201537 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201449 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201342 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica