חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו הילינג?

מאת: ידין קפלנסקירפואה משלימה28/08/20091386 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הילינג בצורתו הבסיסית היא שיטת טיפול המסייעת לגוף ולנפש דרך מגע יד ויצירת התכוונות. מגע זה, נטען במסורות שונות, מעביר אנרגיה.

מזווית ראיה מסוימת, כולנו הילרים.

אם הניגשת למיטת ילדה ומניחה יד מרגיעה על בטן כואבת, ספורטאי הנפגע בברכו ומושיט אליה יד אינסטינקטיבית, אפילו הנטייה להניח את היד על סנטר, רכות או עורף היא כוונה לא מודעת להאיץ את זרימת האנרגיה למוח בעת חשיבה.  

כל פעילות, מוחית, רגשית ומטבולית מייצרת השפעה על תפקודם של הגוף והנפש. במילים אחרות החוויה האישית המודעת והלא מודעת של כל אדם קובעת את בריאותו הפיסית והמנטאלית.

ניתן לומר שתחומים בחיי אדם בהם הוא הווה רגש פתוח, מחשבה צלולה ויציבות, הם תחומים בהם הוא בעל כוונה בהירה כלפי עצמו וסביבתו.

תחומים בהם הוא מרגיש תקוע ולא בהיר, או מתנסה בנסיבות חיים שונות ממה שקיווה, יהיו פיסיות, רגשיות או חיצוניות, הם תחומים בהם כוונתו הראשונית מעורפלת או נמצאת בסתירה עם כוונות אחרות. 

השפעתה של כוונה סותרת או מפוצלת מתבטאת בצורת עומס אנרגטי. עומס זה מתקיים בשדה האנרגיה האנושי ויכול להיות מורגש בצורות שונות: טשטוש, מחסור באנרגיה, עצבים מתוחים, או בגוף: כאבי ראש, מערכת עיכול עצבנית, גב תפוס עד למחלות קשות המצריכות טיפול רפואי.

 הילר הוא אדם שמתמחה בחישה או ראייה של שדה האנרגיה האנושי וזיהוי נקודות החסימה בו.

מה שלמעשה ההילר מזהה הוא תוצר של כוונות סותרות או אפילו שליליות של אדם כלפי נסיבות מסוימות בחייו. לדוגמה: אישה המקדישה זמן רב לעבודתה מתוך כוונה להתקדם לתפקיד בכיר יותר, במקרים רבים יכולה להיות מונעת מדחף בריא, מניעים יצירתיים וסקרנות, אך במקרים אחרים יכול להיות מונעת מתוך מחסור בערך עצמי וצורך בלתי פוסק להוכיח את עצמה.

כוונתה אינה להתקדם בעבודתה. כוונתה היא להוכיח את ערכה העצמי.

 מאחר ויש סתירה בין כוונתה העמוקה למקום בו היא משקיעה את מרבית האנרגיה ותשומת הלב שלה, אף אחת משתי מטרותיה לא צפויה להתמלא באופן גורף שישביע את רצונה, כך שהיא תישאר לעד בתחושת חסר.

 בשדה האנרגיה האנושי הדבר יתבטא בפיצול. האנרגיה סביב הראש תהיה מנותקת מאזורי הבטן התחתונה (המזוהים בד"כ עם תחושות אינטימיות שאדם נושא כלפי עצמו) והיא תיראה כאילו היא חיה חיים כפולים.

 למקרה כזה ישנן גם השפעות ארוכות טווח. מאחר ואישה זו נוטה להתעלם מהתחושות שהיא נושאת כלפי עצמה ולרכז את עצמה באינטלקט, אזור הראש יסבול מפעילות מטבולית מואצת שתתבטא בתחושות לחץ, מתח וטשטוש. אזור הבטן התחתונה, מערכת העיכול ואברי רבייה, יסבלו מהזנחה ועלולים לצבור שומן, חומרים רעילים ורמת תפקוד מינית ויצירתית מופחתת.

באופן פרדוקסאלי, כל מאמץ שהכוונה המכוננת מאחוריו היא לבטל או להדחיק חלק אחד בנו ולהדגיש חלק אחר, צפוי לפגוע בנו. במקרה הנדון, אישה זו יכולה להיתמך מאוד מהפעלת המרכזים היצירתיים והחושניים שלה בעבודתה. מרכזים אלה, בתקשורת נכונה עם הראש יכולים לנקז לחץ רב, ולהוסיף רעיונות ואינטואיציה המאפיינים כל כך אנשים המצליחים בתחומם.

כאשר הילר ניגש למקרה כזה, הוא למעשה מייצר בתוך עצמו כוונה. כוונה לבריאות האזור הפגוע, כוונה לתקשורת בריאה בינו לבין האזור הסובל מעומס, אך יותר מכל כוונה חיובית הרואה, חווה ומאמינה בערכה של אישה זו. כוונה זו היא המפתח להשפעה על שדה האנרגיה האנושי של האישה, ותפקידה לעורר כוונה חדשה, מאוחדת יותר, בין האישה לבין עצמה.

בדומה למרק עוף של אמא שלא ניתן להסביר למה הוא מבריא יותר ממרק במסעדה, בדומה לאהוב המניח ידו על ליבה של אהובתו, ובדומה לרופא המודד דופק באמצעות ידו במקום באמצעות סטטוסקופ. הכוונה היא שמייצרת השפעה מדהימה על הגוף ועל הנפש.

הילר הוא אדם בעל לב פתוח, היכול לזהות בתוך עצמו את הכוונה המתעוררת כלפי אדם הנמצא במצוקה, ולהרחיב את חושיו למצב בו יזהה את השפעת הסתירה בכוונתו של האדם, ובשדה האנרגיה האנושי שלו. באמצעות שתי יכולות אלה, ההילר מזרים כוונה חדשה בצורת אנרגיה הנובעת מידיו, ומביא להתעוררות מודעות וכוונה חדשה אצל המטופל, כמו גם לתקשורת אנרגטית-מטבולית טובה יותר בגוף. 

המעוניינים להבין את הדינאמיקה בין כוונה, שדה האנרגיה האנושי וגוף האדם מנקודת מבט מדעית יכולים למצוא הסברים בעמודים:

- "צמיחתה של האנרגיה כצורת טיפול".

כמו כן ראו קישורים חיצוניים:

- מחקרה של ד"ר ואלרי האנט (Hunt) בנושא מדידות תדרים חשמליים משדה האנרגיה האנושי.

- צילום קירליאן (Kirlian) - צילום והוכחות מדעיות לקיומו של שדה האנרגיה האנושי.

- מחקרו של ד"ר קילנר (Kilner) בנושא מדידות אלקטרו-מגנטיות של שדה האנרגיה האנושי.

- "ניסוי ההתכוונות" ("The Intention Experiment) בנושא יצירת התכוונות והשפעתה על בני אדם וצמחים.

- "בליפ" - סרט דוקומנטרי זוכה פרסים ושנוי במחלוקת המתאר בין השאר את השפעת התודעה והכוונה על גוף האדם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ידין קפלנסקי

הילר ומטפל בפסיכותרפיה אנרגטית של הגוף.

בוגר בית הספר למדעי הריפוי של ד"ר ברברה אן ברנן, מחברת הספר "ידי אור".

www.yadinkaplansky.wordpress.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ידין קפלנסקי

מאת: ידין קפלנסקירפואה משלימה28/08/092067 צפיות
הראשון בעולם המודרני ששם לב לאנרגיה מסתורית המתפרצת בגוף ומניעה אותו היה פרויד. הוא האמין שזו אנרגיה מינית וקרא לה "ליבידו". דרך פסיכולוגים נוספים ומשם למדענים שעבדו בצוותא עם הילרים, אנרגיה זו נמדדה וכומתה עד שהתפתח מדע הריפוי (הילינג) של ד"ר ברברה אן ברנן. מדע זה צופה ומודד על אנרגיה זו ומגדיר אותה "שדה האנרגיה האנושי". באמצעות צפייה ויצירת מגע עם שדה זה נטען שניתן להביא לריפוי למגוון מחלות.

מאת: ידין קפלנסקירפואה משלימה28/08/092009 צפיות
חלקו הראשון של המאמר עוסק בהצגת מחקרים והוכחות מדעיות לקיומו ומדידותו של שדה האנרגיה האנושי המכונה גם בעידן החדש "הילה". חלקו השני של המאמר מתאר את תנועת שדה האנרגיה האנושי ועקיבתו אחרי התודעה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213866 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201534 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201335 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191626 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica