חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגים שונים של עיסוי

מאת: טל אורספא19/01/2012887 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הטירוף יום-יומי שאתם חיים בו מאיים להכניע אתכם? קחו פסק זמן ופנקו את עצמכם בעיסוי מרגיע. אם תבדקו ותחפשו עיסוי, תגלו שישנם סוגים רבים של עיסויים. כדי שלא תתבלבלו בין כל המבחר, ותדעו מראש איזה סוג עיסוי הכי מתאים לכם, ריכזנו כאן את סוגי העיסויים העיקריים, לכם נותר רק לבחור...

טווינה או בשמה השני הפיזיותרפיה הסינית היא שיטת עיסוי שהומצאה בסין ומורכבת מסוגי מתיחות, לחיצות ותנועות המיועדות לביצוע גמישות בשרירים ובעצמות השלד. עיסוי זה נעשה בלבוש, ללא שמן ועל מיטת עיסוי מקצועית.

שיאצו היא שיטת טיפול בעזרת מגע ומגיעה במקור מיפן. השיטה מתבססת על עקרונותיה של הרפואה הסינית ומתבססת על קיום של ערוצי אנרגיה בלתי נראים הקיימים בגופו של האדם. מעסי השיאצו מפעילים לחץ באמצעות האצבע על האזורים הרגישים ומסוגלים בעקבות כך, מעבר לעיסוי עצמו, גם לטפל בבעיות כמו כאבים בעמוד השדרה, בעיות עיכול, רגישויות, חוסר איזון ועוד....

עיסוי תאילנדי הוא עיסוי בתהליך של מגע ולחיצות באזורי גידים, רקמות רכות ושרירים, וביצוע תהליכי מתיחות לגמישות הגוף. את העיסוי התאילנדי נהוג לבצע על מזרן רך הצמוד לרצפה, וגם הוא נעשה בלבוש מלא.

עיסוי שבדי הוא עיסוי בו משתמשים בשמנים ריחניים ובו יש דגש רב על הנאתו של האדם שאותו מעסים ועל האווירה. בתוך העיסוי מבוצעות מספר פעולות: ליטוף, עיסוי עמוק, חיכוך, הקשות קצביות, לחיצה ורטט לחימום השריר.

מסאג' שרירים עמוק משתמש בתנועות מיוחדות היוצרות זרימת דם בשריר או במרכז של כמה שרירים. עיסוי זה נכלל בתוך קבוצת העיסויים הרפואיים ומטפל בבעיות שרירים רבות.

עיסוי רקמות עמוק מתמקד באזורים של גוף האדם הרגישים וחשופים לדלקות שונות ופציעות.

ליטוף היא שיטת עיסוי צרפתית המורכבת מתנועות ידיים עדינות לאורך הגוף, בדרך כלל על בית החזה והבטן בצירוף לשמנים מיוחדים המקטינים את החיכוך בין המעסה לבין המטופל.

עיסוי אבנים חמות היא שיטת עיסוי אינדיאנית המשלבת טיפול בעזרת חלוקי נחל מחוממים עם שמני מרפא למיניהם.

העיסוי האחרון במאמר זה הוא עיסוי משולב הכולל מגוון עיסויים ידועים בשילוב עם טכניקות מודרניות. זהו עיסוי מרגיע הנעשה עם שמנים ומוזיקה מרגיעה.

 



תגיות המאמר: עיסוי, מסאז, עיסוי עד הבית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123223 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/123281 צפיות
עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123190 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123155 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122946 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/123202 צפיות
אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים.

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/123307 צפיות
אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים,

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161664 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152816 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146412 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148662 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138564 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131805 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131874 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica