חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים ב- 4 צעדים

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/20123201 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים. ישנם אתרים שמיועדים לאיסוף וקבלת מידע בלבד וישנם אתרים שמהווים חנויות וירטואליות לכל דבר. הקמת אתר לעסק נהוג לבצע בעזרת חברת בניית אתרים, ניתן יהיה להזמין עבודות בנייה בטווחים משתנים של מחירים בהתאם להיקף העבודה ותעריפי החברה.

כל תהליך בניית אתרים יש להשלים בעזרת הזנת תוכן איכותי ומקורי אל האתר. עולם האינטרנט הוא ממלכת התוכן, רוב התקשורת בין הגולש ובעלי האתרים מתבצעת בעזרת מאמרים קריאה וכתיבה. הצלחת האתר תושפע בצורה משמעותית מכמות התוכן האיכותי שיועלה לאתר, מנועי החיפוש מעניקים עדיפות בתוצאות החיפוש לבעלי אתרים שמכילים כמות גדולה של מידע עדכני.

ארבעה שלבים של בניית אתרים

הכניסה הראשונה אל התחום היא השלב בו בעל העסק מתחיל להרהר ברעיון, לבחון אתרים מתחרים ולגבש בראשו את הרעיון והמבנה המבוקש. בשלב השני פונה בעל העסק לשם ייעוץ עסקי אל חברת בניית אתרים ומתחיל לגשש ולהכיר את השפה המקצועית והאפשרויות הרובות שטמונות בפעילות ברשת האינטרנט. בשוק הישראלי אפשר למצוא שורה ארוכה של חברות ואנשי מקצוע עצמאיים שמציעים שירותי בנייה , קידום וייעוץ שיווקי.

את החברה המתאימה ביותר לביצוע העבודה בוחרים בהתאם להצעת המחיר שהתקבלה, הצגת עבודות קודמות והתרשמות אישית של בעל העסק. לאחר קבלת ההחלטה ושכירת שירותי החברה אפשר יהיה להיכנס אל השלב השלישי ולהתחיל בעבודות הבניית בפועל. את בניית האתר מבצעות רוב החברות בעזרת תבניות ומערכות מוכנות לניהול תוכן. השימוש בתבניות יוצר שילוב מנצח של אתרים מעוצבים ויפים עם מערכת תוכן ידידותית שבעל העסק יוכל לעדכן ולתפעל בעצמו.

השלב הרביעי בתהליך הוא השלב בו משיקים את האתר המוכן אל הרשת, רוכשים דומיין מתאים ושירותי אחסון ומתחילים בתכנית קידום האתר. עבודת בניית אתרים טובה הופכת את תהליך הקידום לפשוטה יותר, מנועי החיפוש מזהים במהרה אתרים איכותיים ומעניקים להם עדיפות וקידום מהיר בתוצאות החיפוש. פעולות בסיסיות של קידום ועדכון תכנים חדשים באתר יש לבצע באופן שוטף במסגרת פעילויות תחזוקה בסיסיות ושגרתיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123222 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/123279 צפיות
עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123189 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123155 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122943 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/123307 צפיות
אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים,

מאת: טל אורחדר כושר20/06/121764 צפיות
עשינו צעד אחד. התיישבנו ליד המחשב לחפש לעצמנו מסאג'. דומה שהמבחר הרב, הביטויים המפתים, התיאורים האקזוטיים וההבטחות מרחיקות הלכת אודות שיפור אורח חיינו היומיומיים, הוסיפו לנו סיבה נוספת לכאב ראש – במקום להפחית ממנו. ואכן – השוק רווי בבעלי מקצוע החל מבעלי תארים למיניהם ועד תורות מגוונות ושיטות שלא שמענו עליהן מעולם.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213599 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194077 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174875 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172710 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172278 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica