חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר חינם - כל ילד יכול

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/20123305 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים, אתרים המיועדים לעמותות, קבוצות ספורטיביות, בתי ספר, אתרים חברתיים ואתרים המאפיינים זרמים מסוימים של אוכלוסיה. אם בעבר, היה נדרש ידע מוקדם ומשאבים לא מבוטלים על מנת לבנות אתר איכותי הרי שהיום קיימות אלטרנטיבות קלות ונוחות יותר, שאינן דורשות ידע מוקדם או הקצאת משאבים כספיים משמעותיים.

בניית אתר חינם – טרנד פופולארי גם אצל ילדים ומתבגרים.

הטרנד הנפוץ ביותר כיום, הינו בניית אתר חינם. בניית אתר חינם מתאפשרת בעזרת תוכנות לעיצוב אתרים, שניתן להוריד מהאינטרנט או דרך האתרים של החברות שמציעות אותם חינם אין כסף. התוכנות הינן פשוטות וקלות לשימוש, ומציעות שפע של תבניות לבניית אתרי אינטרנט, שכל שנותר למשתמש לעשות, הינו לשנות ולהוסיף תכנים משלו, תמונות, פריטי מולטימדיה וכל מה שעולה על רוחו, ולפרסם את האתר בלחיצת כפתור. לפיכך, ילדים ומתבגרים רבים, עושים שימוש באלטרנטיבה זו על מנת ליצור להם אתר חינם משלהם.

בניית אתר חינם לילדים – חשיפה חברתית ברמה כלל ארצית ועולמית.

אם בעבר, היינו מוגבלים במציאת חברים בעלי עניין משותף, לפגישות אקראיות בבית הספר או בשכונה, הרי שרשת האינטרנט פתחה בפני ילדינו, את האופציה לקשור חברויות בכל העולם ולמצוא חברים בעלי תחומי עניין דומים בלחיצת כפתור. ילדים ומתבגרים רבים, בונים לעצמם אתר חינם, ובו הם מפרטים על עצמם, מציגים את עצמם כפי שהיו רוצים להיראות בפני ילדים אחרים, מעלים תמונות, סרטוני וידאו, מאמרים ומידע פרטני על תחביביהם ותחומי העניין שלהם, ומפרסמים את האתר ברשתות אתרים, או ברשת עצמה מבלי להיות מקושרים לרשת כלשהיא.

הקלות בה ניתן לבנות אתר אינטרנט מרשים למדי היום, גרמה לכך שילדים רבים בוחרים בדרך זו על מנת להציג את עצמם לעולם ולהגדיל את מעגל חבריהם, ובכך לחסוך להם את האינטראקציה עם בני גילם שאולי נגישים אליהם יותר, אך לעיתים, אינם חולקים את אותם תחומי עניין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123222 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/123279 צפיות
עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123189 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123155 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122943 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/123201 צפיות
אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים.

מאת: טל אורחדר כושר20/06/121764 צפיות
עשינו צעד אחד. התיישבנו ליד המחשב לחפש לעצמנו מסאג'. דומה שהמבחר הרב, הביטויים המפתים, התיאורים האקזוטיים וההבטחות מרחיקות הלכת אודות שיפור אורח חיינו היומיומיים, הוסיפו לנו סיבה נוספת לכאב ראש – במקום להפחית ממנו. ואכן – השוק רווי בבעלי מקצוע החל מבעלי תארים למיניהם ועד תורות מגוונות ושיטות שלא שמענו עליהן מעולם.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213389 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211425 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162051 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162566 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153048 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152709 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica