חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת חברה לבניית אתר

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/20123280 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור בחברה מקצועית ואמינה. חשוב לערוך סקר שוק מקיף, בדיוק כפי שעושים בכל תחום, ורק לאחר השוואה בין ההצעות, השוואת מחירים, התרשמות מעבודות והתרשמות מצוות עובדי החברה יש לבחור בחברה שתבנה את האתר עבור העסק. אין למהר ולהחליט על חברת בניית אתרים, בניית האתר מהווה את כרטיס הביקור של העסק ולכן חשוב לבחור בחברה מקצועית ולהפעיל שיקול דעת מקצועי ואחראי.

לבדוק מקצועיות

לאחר סינון ראשוני והשוואת מחירים יש לבדוק האם חברת בניית אתרים היא בעלת ניסיון בשוק וכי יש ברשותה את הידע והכלים של בניית אתר מקצועי. כדאי לבקש לראות אתרים שהחברה בנתה ואף לשוחח באופן אישי עם לקוחות החברה כדי לשמוע חוות דעת. לאחר בדיקה זו כדאי להיפגש עם נציג החברה ולקבל רושם כללי. לאחר ההחלטה מיהי החברה שתבנה את האתר יש לקבל מסמך אפיון האתר. מסמך זה חשוב ובו מועלים צרכי הלקוח ורעיונות של החברה המבצעת. חברה מקצועית תערוך מחקר שוק בו תלמד את העסק, תחום פעילותו, מתחרים ומגמות בענף בו הלקוח נמצא. ככל שהחברה תשקיע יותר מאמצים בלמידת השוק כך תגבר הצלחת האתר והתאמתו לצרכי הלקוח.

השוואת מחירים

כאשר באים לבחור חברת בניית אתרים חשוב לערוך השוואת מחירים. אין למהר ולבחור חברה בניית אתרים רק על סמך המחיר מכיוון שמחיר זול מדי צריך לעורר תהיות לגבי מקצועיות החברה. לאחר סיום סקר המחירים יש לבחון את ההצעות לעומק ולהבין מה כוללת ההצעה. כדאי להיפגש עם נציג החברה ולקבל הסבר והתחייבות על המפרט הטכני הכולל עיצוב וכתיבת תוכן ולבדוק האם החברה מספקת גם קידום אתרים. יש להיזהר מהצעות מחיר הכתובות באופן כללי ואין בהן פירוט מכיוון שהדבר עלול להביא למחלוקות ולאי הבנות. ברוב המקרים לקוחות אינם מבינים בתחום בניית אתרים ולכן חשוב כי הצעה תהיה מפורטת וניתנת להבנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123223 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123190 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123155 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122946 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/123202 צפיות
אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים.

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/123307 צפיות
אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים,

מאת: טל אורחדר כושר20/06/121765 צפיות
עשינו צעד אחד. התיישבנו ליד המחשב לחפש לעצמנו מסאג'. דומה שהמבחר הרב, הביטויים המפתים, התיאורים האקזוטיים וההבטחות מרחיקות הלכת אודות שיפור אורח חיינו היומיומיים, הוסיפו לנו סיבה נוספת לכאב ראש – במקום להפחית ממנו. ואכן – השוק רווי בבעלי מקצוע החל מבעלי תארים למיניהם ועד תורות מגוונות ושיטות שלא שמענו עליהן מעולם.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213617 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194083 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172718 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172288 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162135 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica