חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינטרקום ביתי

מאת: דניאל seoניקיון20/01/2012968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

קרה לכם כבר שהופיעו אורחים בלתי קרויים בפתח ביתכם ביום בהיר אחד?

קרה לכם שהדופקים על דלתכם היו אנשי מכירות אשר מנסים לשווק לכם מוצר שאינכם מעוניינים אך כפו עליכם להקשיב להם במשך מספר דקות וניצלו את טוב ליבכם שלא אפשר לכם לטרוק להם את הדלת בפרצוף?

קרה לכם שנתקלתם במקרה בו על דלתכם דפקו אנשים לא מוכרים ומפוקפקים למראה אשר ניסו לשדל אתכם לתרום לגורמים שונים שלא שמעתם עליהם מעולם?

אתם לא היחידים. מקרים כאלו קורים על ימין ועל שמאל כל הזמן לכל משפחה.

ניסיונות השיווק והתרומה הכוחניים אשר פולשים לפרטיות הבתים קורים כל הזמן ועל אף שייתכן וחשבתם כי אין דרך למנוע את התופעה, במאמר זה תבינו ותלמדו שישנה פעולה פשוטה, זולה ומהירה אשר תמנע מכם כל הטרדה עתידית מסוג זה.

הכול מתחיל ונגמר במה שנקרא "אינטרקום ביתי". בדומה לאינטרקום המותקן בפתח דלת בניין דירות מסוים, אינטרקום ביתי משתלב בשער הכניסה לבית פרטי ומאפשר לנו לנהל בקרה מדוקדקת על העוברים ושבים המתדפקים על דלתותינו.

אינטרקום ביתי עובד באופן הפשוט והנוח לתפעול בדומה לכל אינטרקום אחר.

מכשיר אחד מותקן בסמוך לדלת שער הכניסה לבית, ובמידה ואורח מסוים יתעניין בכניסה לשטח הבית הוא יאלץ לעבור את הסינון שלכם - ללחוץ על הזמזם המותקן במכשיר ולהמתין לתשובתכם. בעת הלחיצה, תקבלו אתם צלצול במכשיר המותקן בתוך ביתכם ותוכלו לבחור האם לענות או לא. בהנחה שהחלטתם לענות, תנהלו שיחה עם האורח, תבינו מי הוא ומה היא מטרת בואו ותחשבו האם אתם מעוניינים להכניס אותו. אפשרות הסינון באינטרקום נוחה יותר. קל הרבה יותר להגיד "לא מתאים לי", או "לא נוח לי עכשיו" לבן-אדם דרך אינטרקום כאשר הסיטואציה איננה פנים אל פנים.

במידה ולא תרצו שאותו אדם ידע שאתם בבית, תוכלו פשוט לא לענות לצלצול האינטרקום הביתי ואף להשתיקו - מראש או בדיעבד. חברת אחזקה

לסיכום, באמצעות התקנת אינטרקום ביתי אתם דואגים לכך שהיחידים שישהו בביתכם בכל זמן נתון יהיו האנשים שאתם רוצים שישהו שם. הפרעות לא צפויות לא יהיו מנת חלקכם וכל אותם תורמים מפוקפקים, אנשי מכירות בעלי חיוך מזויף ואורחים שממש אינכם חפצים לארח - יאלצו לנסות את מזלם ולהעיק במקום אחר.

 



תגיות המאמר: אינטרקום ביתי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196093 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191325 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161891 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181258 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181309 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171799 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171954 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171646 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161606 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica