חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דבר הכלה- מה מתאים לאירועים?

מאת: גיא דינאיחתונות21/01/2012773 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האירועים של ימינו מכילים ערך מוסך, כל חתן וכלה הרי רוצים את האירוע היפה והמפואר ביותר, כזה שהם יבלטו בו, כזה שהאורחים יזכרו ולא ישכחו ועל כן אנו רואים הקדשת תשומת הלב לפרטי פרטים כמו סוג מנות האוכל, כמות האוכל, רמת האוכל, תקליטן, כניסה לאולם, תפאורה, תלבושות, מוזיקה, שירות ועוד.

תכשיטים הינם, לאורך כל ההיסטוריה הידועה לאדם, כתוספת משמעותית לטקסים רבים בינם גם טקסי הנישואין, עוד מתקופות התנ"ך והקודמות להן בהן היה נהוג לקשט את החתן והכלה בתכשיטי כסף וזהב כסמל לפאר, הוד, יוקרה, חגיגיות ועוד. כיום עדיין משמשים אותנו התכשיטים בטקסים שונים לרבות טקסי נישואין בתרבויות רבות של האדם. החתן והכלה מתקשטים בשלל תכשיטים יקרים במיוחד המעוטרים ביהלומים ובאבנים מיוחדות המשדרגים משמעותית את המראה שלהם.

כתרים

כתר הינו אחד מהתכשיטים הנפוצים ביותר בחתונות, בעיקר על ראשיהן של הכלות. כתרים עשויים בעיקר מזהב ולעיתים אף בשיבוצי יהלומים ואבני חן מיוחדות. מכירת יהלומים ומכירת זהב נעשית לעיתים במיוחד בשביל לעטר את הכתרים הללו ותכשיטים רבים נוספים לשוק החתונות ונוכל למצוא כל מיני עיטורי יהלומים, זהב ואבני חן שונות בשוק הפתוח.

תכשיטים לטקסי חינה

טקס החינה הינו אחד האירועים החשובים לקראת החתונה המתקרבת במהרה. בעדות שונות נהוג לבצע טקסי חינה דומים עם שינויים מזעריים לכאן או לכאן בלבוש ובמאכלים. הלבוש גם כולל טבעות מיוחדות, עגילים, כתרים, צמידים ושרשראות על פי מנהגי העדה. מכירת זהב ומכירת יהלומים  לצרכים אלו הינה דבר שבשגרה ואנו רואים מגוון רחב של תכשיטים המתאימים לטקסי חינה המוצאים למכירה.

שילוב יהלומים וזהב בשמלות הכלה

כלות רבות מחפשות את השמלה המושלמת עבורן כזאת שתהייה ייחודית ובולטת במיוחד אותה ייזכרו לאורך שנים רבות. טרנד חדש מאפשר שילוב עיטורי זהב ויהלומים על שמלת הכלה מה שמקנה לה ערך מוסך ומראה עוצר נשימה. מחיר השמלות תלוי בעיקר במחירים היהלומים ומחירי הזהב ויכול להגיע לעשרות רבות של שקלים, אך עדיין תחום זה צובר פופולאריות רבה יותר ויותר בשנים האחרונות.

השכרת תכשיטים

לפעמים מכירת יהלומים ומכירת זהב, גם באופן פרטי, נעשית בסכומי כסף גדולים המרחיקים קונים רבים מהצורפים והיבואנים השונים בתחום מה גם מחיר הזהב שזינקו בשנים האחרונות אודות למגוון רחב של גורמים. השכרת תכשיטים הינה טרנד חדש בעולם האופנה והאירועים ומאפשרת לכל חתן וכלה להשכיר תכשיטים יוקרתיים במיוחד, כאלה שנמכרים בסכומי כסף אדירים, במחירים צנועים המאפשרים לחתן והכלה ליהנות מהם ביום חתונתם.

תכשיטים מהווים חלק בלתי נפרד מטקס החינה וכל התהליך הקודם להם לרבות טקסי החינה, שבת חתן ועוד. זהב ואבני חן אשר בראשן עומד לו היהלום היוקרתי מוסיפים המון למראה החתן והכלה הן בדמות התכשיטים שהם עונדים והן בדמות עיטור הבגדים אותם בחרו בקפידה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא דינאי

מאת: גיא דינאיטכנולוגיות חדשות26/06/131158 צפיות
לאור החידושים הרבים שחודרים לעולם הטכנולוגי המודרני שלנו, ולאור החידושים שבדרך, הגיע הזמן שמישהו כאן ירים את הכפפה ויביא את היתרונות הרבים האלה אל המרחב הישראלי.

מאת: גיא דינאיטכנולוגיות חדשות26/06/131029 צפיות
עוד מעט אתם חוגגים בר מצווה או בת מצווה ומתלבטים כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר שאפשר. מחפשים דרך להפיק מסיבת בר מצווה בלתי נשכחת ומוצלחת במיוחד, ומחפשים דרך קלה ונעימה של השכרת ציוד לבר מצווה שתאפשר לכם להפיק ממנו את המיטב בכמה שפחות מאמץ.

מאת: גיא דינאיטכנולוגיות חדשות26/06/131136 צפיות
בלי שנרגיש, ואפילו בלי שרבים יודעים, המוצרים האינטראקטיביים כבר כאן. מדובר בפיתוח טכלוגי שתופס תאוצה ונכנס לכל תחומי החיים שלנו. המושג אינטראקציה בעולם הטכנולוגי המודרני פירושו מערכת יחסים בין האדם למחשב, לתוכנה ולטכנולוגיה.

מאת: גיא דינאיטכנולוגיות חדשות26/06/131059 צפיות
חיישני תנועה הם הדבר הבא בתחום הטכנולוגייה האינטראקטיבית והם כבר כאן. כמו בשיר של מאיר אריאל: "הדלתות מנחשות אותי ונפתחות לי מעצמן" הם מנחשים אותנו ומגיבים לתנועותינו

מאת: גיא דינאיתכשיטים16/12/121222 צפיות
הזהב והיהלומים בעולם נהנים משווקים רבים אשר סוחרים בחומרים אלו באופן יום יומי. סוחרי זהב ויהלומים רבים צצים בכל העולם ונהנים מקניית זהב ויהלומים במחירים נמוכים ומכירת זהב ויהלומים במחירים גבוהים יותר

מאת: גיא דינאיתכשיטים16/12/121051 צפיות
מתחילים להתעניין במסחר בזהב? יש לכם סיבה טובה לכך, בדומה לתחומי מסחר אחרים כמו מסחר במניות, קניית אגרות חוב, מסחר במט"ח ועיסוק בנדל"ן – גם קניית זהב יכולה להתברר ככזו שלה תשואה כספית גבוהה ביותר שיכולה להעשיר בין רגע אדם שיש לו מעט מה להשקיע

מאת: גיא דינאיתכשיטים16/12/12980 צפיות
כניסה לתחום מכירת זהב היא בהחלט פעולה הגיונית וכדאית דווקא בגלל העלייה במחיר גרם זהב בשנים האחרונות אשר מוסיפה לעלות

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182897 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181370 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181506 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181583 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica