חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם בניה ירוקה יקרה יותר?

מאת: שירי תיירעיצוב תעשייתי 22/01/20121314 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ככל שאנו מתבגרים אנו מבינים שאנו צריכים לשמור על היקום שלנו. יחד עם זאת, רובינו מאמינים שלשמור על העולם זה דבר יקר. אז, כמה באמת עולה לשמור על כדור הארץ? כמה עולה בניה ירוקה?

עלויות של בניה ירוקה זה דבר מורכב. נכונה העובדה שהפקתו של פרויקט לבניה ירוקה גבוה מפרויקט רגיל של בנייה.אך בטווח הרחוק העלויות התפעוליות הן נמוכות יותר וחסכוניות. זה מורכב עוד יותר גם בשל העובדה שלא ניתן להמיר את ערך הסביבה הטבעית שלנו, את בריאותינו ואת היקום שלנו- לכסף..

עניין של השקפה

נוכל להביא דוגמא מספרית כדי להמחיש את העניין. בבדיקה של עלויות ויתרונות של בניה ירוקה שעשו בקליפורניה, הוסיפו 1578 דולר לתוספת של בניה ירוקה בסיסית של בית בבנייה. הכסף הושקע בפרויקט שהפך את הבית לגוף שצורך אנרגיה בצורה יותר אקולוגית. ההערכה הייתה שהחיסכון בחשמל יהיה כ 185 דולר לשנה. בחישוב זריז הוכח כי הבנייה הירוקה בבית זה תניב חסכון של 46 דולר לשנה. יש שיגידו שההוצאה הראשונית היא גדולה מדי ויש שיטענו כי החיסכון השנתי לשנה שווה את ההשקעה וכמובן מחזיר אותה.

להיות או לא להיות- העתיד של כולנו

רוב קבלני הבנייה מודעים לחשיבותה של בניה ירוקה ומנסים לעשות את הדבר הנכון ביותר. גם אם הם לא ממש שוקלים בניה ירוקה הם עדיין משתדלים לעשות צעדים בכיוון הנכון וכיום ברב המדינות ישנם חוקי בנייה שמטרתם לקדם בניה ירוקה גם אם היא אינה כזו בהגדרה. מתכננים של בניה ירוקה לא עושים בדרך כלל השוואה בין בניה ירוקה לבנייה מסורתית.במחקר שנערך לאחרונה בו נבדקו שלושים ושלושה מבנים בקליפורניה שלגביהם לא נעשתה השוואה כספית טרם הבנייה, נמצא כי ההבדל בעלויות שבין בניה ירוקה לבנייה "רגילה" היה גבוה בשני אחוזים בלבד. הבדל של דולרים ספורים לכל מטר רבוע.

לסיכום- בניה ירוקה היא העתיד שלנו.הרבה מפרויקטים של בנייה לוקחים הרבה זמן , החל משלב התכנון ועד לסיום המבנה.הגיוני שבזמן שהמבנה קורם עור וגידים ישנו שוב ושוב נהלים וחוקי בנייה אבל חשוב מאוד להתמקד בבניה ירוקה על אף שינויים שעשויים לקרות כי העלויות לא גבוהות כפי שחושבים ואפילו ניתן לחסוך כספים.

אם לא נקדם בניה ירוקה , אנו נקדם את סופו של כדור הארץ – וחבל.

 



תגיות המאמר: בניה ירוקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירי תייר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי תייר

מאת: שירי תיירבריאות השן23/01/12924 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על כתרים וגן שתלים דנטאליים ולא העזתם לשאול

מאת: שירי תיירבריאות העין23/01/121019 צפיות
בכל זאת מדובר בעיניים שלנו לכן חשוב לבחור אופטומטריסט מקצועי ובמיוחד כאשר מדובר על בדיקת ראיה לילדים

מאת: שירי תייררהיטים22/01/12931 צפיות
אם אתם כבר השקעתם הרבה כסף על מערכת קולנוע ביתית אז אל תחסכו בהוצאת מערכת ישיבה שתתאים בול למערכת

מאת: שירי תיירצרכנות22/01/121081 צפיות
כמה דברים שלא ידעתם על חברות דלק וגם אם כן בטח לא שמתם לב לשינוי שקרה בעשר השנים האחרונות

מאת: שירי תיירעיצוב פנים22/01/121206 צפיות
היום חברות בנייה רבות עובדות עם אבן ירושלמית ויוצרים מבנים מרהיבים ביופיים

מאת: שירי תיירצרכנות22/01/12891 צפיות
הסעות VIP הן כמו הסעות רגילות אך היחס אל הלקוחות הוא הרבה יותר חם ואישי ואתם זוכים גם לרכבים טובים יותר מהרכבי ההסעות הרגילים

מאת: שירי תיירצרכנות22/01/12867 צפיות
סדרת טיפים שתעזור לכם להתארגן על אחסון חפצים נבון באמצעות חברות המציעות מחסנים להשכרה

מאמרים נוספים בנושא עיצוב תעשייתי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב תעשייתי 12/04/202575 צפיות
הנחיות להליך קבלת ההיתר לשימוש חורג ההליך לקבלת ההיתר לשימוש חורג הינו תהליך מורכב ועיתים לא מוכר. במאמר זהנעשה כל שניתן על מנת להקל על הבנת הדרישות החוק והתקנות בנדון. רצ"ב הנחיות מפורטות. שרות זה ניתן לגולשי האתר , המיידע לנוחיותכם ועל אחריותכם בלבד.אלו שאינם מגישים את הבקשה דרכינו מומלץ שיקבלו סייוע מקצועי ומשפטי. לתשומת ליבכם, תהליך הוצאת היתר הבניה היינו הליך מנהלי מורכב ובעל היבטים תכנוניים וחוקיים רבים. לכן, מומלץ כי קלינגר תילווה בצמוד את ההליך כולו, ובכך תמנעו מ אי הבנות מקצועיות

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192391 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 10/05/181565 צפיות
מה הם היתרונות של שימוש באבקות צבע על פני שימוש בריסוס או במרקם הנוזלי המוכר? קראו את הדברים הבאים והיכנסו אל עולם של צבע שלא כל אחד מכיר בכלל.

מאת: אמיר לניאדועיצוב תעשייתי 15/10/172027 צפיות
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 13/10/171993 צפיות
חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/152234 צפיות
עם הוזלת מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152171 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica