חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאפייני קייטרינג

מאת: prokidקייטרינג23/01/2012731 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על לקוחות וקייטרינג

ישנה תפיסה מקובלת ומקוממת האומרת כי הלקוח הישראלי הוא קשה המנסה לקבל כמה שיותר בכמה שפחות. מניסיוני הצנוע של 5 שנים ומאות לקוחות אני אומר וקובע, שטות ואגדה! התנהלות הלקוח היא ההשתקפות שלך כנותן שירות. אם תהיה אדיב ואמין ולא תנסה ל"שדוד" את הלקוח הוא ייתן לך "קאט בלאנש" ויהיה מלא הערכה על הליווי והדאגה.

במיוחד אצלנו בעולם האירועים והקייטרינג...

איך לאפיין לקוח המחפש שירותי קייטרינג...?

אז למזלנו, אנחנו נפגשים עם הלקוחות בצמתים המאושרים בחייהם, דבר ההופך את ההתקשרות לנעימה ומרגשת, במיוחד בסוף אירוע קייטרינג חלבי או בשרי מוצלח.

בגדול ישנם שלושה סוגי לקוחות :

1) "הלקוח הסומך" – לקוח שכזה נותן לך קרדיט מלא על בניית תפריט שיצליח לרגש את אורחיו כמו גם על התקציב. הפיתוי לעשות "סיבוב" קיים אבל שלא תעיזו לחשוב על הדבר שכן, "שם טוב שווה יותר משמן טוב...".

2) "הלקוח הסקפטי" – אלו לקוחות שעדיין לא חוו התקשרות משותפת ואף על פי שבחרו קייטרינג מסוים עדיין חוששים להצלחת האירוע. לקוחות אלו יש ללוות כל התהליך, לתת להם טלפונים של לקוחות ממליצים ובכלל, להקפיד לעמוד בכל הבטחה, גם בשלבים המקדימים וגם באירוע עצמו.

3) "הלקוח בקונטרול" – אין טעם לנסות ולשנות את הרצון של הלקוח להיות מעורב בכל הפרטים, מדובר על סוג של אנשים (הרבה מאיתנו, וגם אני...:-). אנחנו לא נצליח לשנות אותם. התנהלות שכזאת צריכה להיות מדודה ומלווה באסמכתאות (רצוי מיילים) על כל שינוי כך ירגיש הלקוח רגוע ושליו.

קייטרינג בשרי / חלבי / גורמה...?

אחרי שעברנו את שלב האבחון הראשוני עלינו לנסות ולעזור ללקוח לבחור את אופי האירוע הטוב לו. ישנם המון סוגי קייטרינג : קייטרינג חלבי, קייטרינג חלבי כשר, קייטרינג בשרי, קייטרינג גורמה ועוד ועוד. הידע נמצא אצל נותן השירות והוא שצריך לעזור ולא ההיפך!


מהו אופי הקהל של אירוע קייטרינג...?

לא אוכל להכביר במילים על חשיבות אבחון הקהל, הרבה מסתפקים באבחון הלקוח בלבד ומשם מתאימים תפריט ל-300 סועדים , טעות גדולה. ואם מדובר על קהל מבוגר מאוד? צעיר מאוד? קהל מתוחכם? קהל עממי? הרי לא נגיש סושי לילדים ופחמימות לקרניבורים...

קצרה היריעה במאמר זה לנסות ולסווג את כולם אך כלל האצבע בעולם אירועי קייטרינג הוא - להיות קשוב ואדיב, הוגן ואמיתי...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת prokid

מאת: prokidסרטן12/12/121281 צפיות
אפשר לחשוב שלמעשנים אין מספיק צרות – סרטן ריאות, מחלות לב ועכשיו מצטרף לרשימה גם סרטן הלבלב. נמצא כי מעשנים נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח את סרטן הלבלב ולמי שאינו מכיר את המחלה - היא בהחלט לא נכנסת לקטגוריה של המחלות שניתן להתגבר עליהן בקלות.

מאת: prokidסרטן12/12/121164 צפיות
מחקרים אחרונים מנסים למצוא דרכי טיפול יעילות יותר. אחת מן הדרכים היא לשלב בין טיפולים כימותרפיים קיימים. מחקרים אחרים מנסים לשלב כימותרפיה עם הקרנות לפני או אחרי ניתוח להסרת סרטן הקיבה.

מאת: prokidסרטן12/12/121033 צפיות
מדי יום נשמעים דיווחים על טיפולים חדשים בתחום הסרטן. בעת האחרונה, דיווחים עדכניים מספרים על טיפולים חדשים בתחום סרטן הריאות.

מאת: prokidסרטן12/12/12998 צפיות
מולטיפורמה גליובלסטומה, ה – GBM הידוע לשמצה, אחת ממחלות הסרטן הנוראיות. ה-GBM הוא סרטן קטלני עקב העובדה שתאי הסרטן עמידים בפני תרופות כימותרפיות

מאת: prokidשיפוצים26/08/12959 צפיות
בניגוד למה שרבים חושבים, מעלית בבית היא איננה מותרות שרק אנשים עשירים יכולים להרשות לעצמם. אם אנו מתכננים לבנות בית או לחילופין לשפץ את הבית, מומלץ מאוד לבדוק את האפשרות

מאת: prokidשיפוצים26/08/12993 צפיות
קיימים הבדלים בין התקנת מעליות בתוך מבנים קיימים לבין התקנתם של מעליות בתוך מבנים שהינם חדשים. אז מה הם ההבדלים?

מאת: prokidבניין ואחזקה - כללי26/08/12981 צפיות
מעליות שמיועדות לשירות מאפשרות העברה של מוצרים מקומה לקומה בקלות יתרה. את מעליות השירות ניתן למצוא בכל מיני מקומות כמו למשל: מסעדות, מפעלים ועסקים נוספים

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182295 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181448 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica