חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכת מסחר | מסחר באופציות | אלגוטריידינג

מאת: go4itשוק ההון25/01/20121237 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במסגרת מאמר זה ניידע אותך אודו תהאפשרות לבצע מסחר אוטוטמי באופציות מעוף, כמו כן נסביר מהו אלגוטריידינג ולבסוף ניידע אותך אודו תהאפשרות לבצע מסחר עצמאי בבורסה במסגרת חברות בקבוצת רכישה אשר תעניק לך יתרונות תנאי מסחר אטרקטיביים במיוחד.

לאחרונה אנו עדים לעובדה שיותר ויותר סוחרים בבורסה הישראלית מתעניניים במסחר אוטומטי, כאשר אתה קורא אודות מסחר אוטומטי לא פעם תמצא את המילים - בלועזית - אלגוטריידינג, מסחר אלגוריתמי,אלגו טרייד , מילים אלה מתארות תוכנת מחשב אשר מבצעת מסחר בבורסה בצורה אוטומטית או חצי אוטומטית ובחלק מהמקרים אלגוריתם המסחר ( שיטת המסחר ) הוטמעה בקוד התוכנה כך שתסחר את שיטת המסחר בצורה אוטומטית לחלוטין ללא התערבותו של הסוחר.

מערכת מסחר GO4ITRADER  מאפשרת לסחור בבורסה הישראלית לניירות ערך לבצע מסחר אוטומטי בבורסה - מסחר באופציות מעוף, מניות, תעודות סל ועוד. המסחר מתבצע באמצעות פקודות מסחר חכמות ומתקדמות ואף ניתנת לך האפשרות להזמין מערכת מסחר אוטומטית בהתאמה אישית של שיטת המסחר שלך.

תוכל למצוא בין היתר פקודות ב מערכת מסחר אוטומטי למסחר באופציות מעוף כגון : סטופ לוס, טייקפרופיט, טריילינג סטופ, פקודות עוקבות, אסטרטגיות מעוף אוטומטיות ועוד פקודות רבות ופיצ'רים רבים אשר יקדמו את רמת המסחר שלך ויעלו משמעותית את הסיכוי שלך להרוויח במסחר בבורסה

זה המקום ליידע אותך אודות האפשרות להצטרף לקבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר ושירותי מסחר בבורסה אשר תעניק לך הטבות ותאני מסחר אטרקטיביים במיוחד, כל אחד מחברי הקבוצה נהנה מהטבות כאילו הוא סוחר בתיק השקעות גדול במיוחד ומבצע הקיף פעילות גדול במיוחד- ניתנת לך אף הטבה בלעדית - אפשרות לקבלת מערכת מסחר אוטומטי ללא תשלום .

הנך מוזמן לגלוש לדף הבית uליהנות ממגון מערכות מסחר אוטומטי ומשרותים נוספים.

מסחר אוטומטי זה GO4IT

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל צוות Go4it המתמחים בכל פתרונות מסחר אוטומטי לסוחרים בבורסההישראלית
go4itrader - תוכנת מסחר אוטומטי המתקדמת בישראל
מסלולי מסחרבבורסה שהתקבלו על ידי הקמת קבוצת רכישה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת go4it

מאת: go4itמסחר יומי20/10/13942 צפיות
במסגרת מאמר זה ניידע אותך אודות חשיבות השימוש במערכת מסחר מתקדמת ככל הניתן - מערכת מסחר אוטומטי. כמו כן ניידע אותך כיצד תוכל לקבל מערכת מסחר אוטומטי של חברת GO4IT המשמשת לביצוע מסחר אוטומטי בבורסה בישראל - בחינם !

מאת: go4itבורסת ת"א11/03/131825 צפיות
מערכת מסחר היא הקשר שלך לניירות הערך כאשר אתה מצבע מסחר עצמאי בבורסה. כאן תוכל לקרוא על חשיבות השימוש במערכת מסחר מתקדמת ככל הניתן

מאת: go4itמסחר יומי24/02/131073 צפיות
כאן תוכל לקרוא כיצד להוזיל עמלות מסחר כאשר אתה מבצע מסחר בבורסה, כמו כן יוסבר לך על חשיבות השימוש במערכת מסחר אוטומטי למסחר בבורסה ואף יוסבר לך כיצד תוכל לקבל מערכת מסחר בחינם.

מאת: go4itבורסת ת"א02/02/131368 צפיות
כאן תוכל לקרוא איך להשקיע בבורסה בישראל, כמו כן תוכל לקרוא כיצד לקבל מערכת מסחר אוטומטי למסחר בארץ

מאת: go4itבורסת ת"א02/02/13977 צפיות
כאשר אתה מבצע סחר עצמאי בבורסה אתה חייב לדעת ולהשתמש בפקודת STOP LOSS אשר תציל אותך בהפסד כל תיק ההשקעות שלך כאשר נייר הערך מתנהג בניגוד לצפיות שלך.

מאת: go4itמסחר יומי18/01/13990 צפיות
כאן תוכל לקרוא מספר טיפים שיסייעו לך להעלות את התשואה שלך כאשר אתה מבצע מסחר בבורסה

מאת: go4itמעו"ף03/12/128605 צפיות
במאמר זה ניידע אותך אודות חשיבות השימוש במערכת מסחר מתקדמת ככל הניתן, כמו כן ניידע אותך כיצד תוכל לקבל מערכת מסחר אוטומטי המתממשקת למערכת ה FMR שלך ללא תשלום

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/213983 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193452 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193238 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910448 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192992 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182836 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181747 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica