חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב ארונות המטבח

מאת: כרמל מטבחיםעיצוב מוצר25/01/2012944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם במטבח הרבה, אתם באמת מעריכים את כל התכונות שיהפכו את מטלות המטבח שלכם ליותר קלות.

אנו בכרמל מטבחים סבורים שאם זו תכונה שעושה את החיים קלים יותר ובנוסף מוסיפה יופי למטבח שלכם אז זוהי הפונקציה המושלמת.

אחת הדרכים הבטוחות להפוך את ביצוע העבודה במטבח לקלה יותר ולהוסיף יופי למטבח שלכם היא הוספת אי במטבח.

אנו בכרמל מטבחים יודעים שהכנת ארוחה קשה יותר כאשר אין לכם מספיק מקום במשטח העבודה במטבח או בדלפק לכן הוספת אי למטבח שלכם תוסיף באופן אוטומטי משטח עבודה ומקום ישיבה, זה גם עוזר בארגון המטלות שלכם שכן, אתם יכולים למצוא סידור יותר פרקטי לפריטים במטבח שלכם.

בכרמל מטבחים תוכלו למצוא מבחר רב של סגנונות של איים שישדרגו את המטבח שלכם הן מבחינה פרקטית והן מבחינת שדרוג המראה של המטבח למרשים יותר. באפשרותכם לבחור מתוך חומרים רבים החל מגימור שיש יוקרתי ועד עץ דקורטיבי מעוצב שיוסיף המון למראה המטבח שלכם.

מעצבי כרמל מטבחים סבורים כי הוספת האי למטבח הינה ערך עצום ומוסיפה המון לסביבת העבודה היומיומית במטבח וכמובן כאשר אינכם משתמשים באי כמשטח להכנת ארוחה הוא יכול לשמש כמקום ישיבה מצוין למשפחה לארוחות שונות בכל מהלך היום.

בכרמל מטבחים מצאנו שהאי יכול לשמש כמקום ישיבה לילדים לנשנש חטיף, לשבת עם חברה על כוס קפה או בזמן שאת מכינה ארוחת ערב הבעל יכול לפנק אותך בקוקטייל.

האי במטבח יכול לשמש לפתרון בעיית האחסון בארונות המטבח ובמשטח העבודה שכן אתם יכולים להשאיר חללים פתוחים שבהם ניתן לאחסן אביזרים שונים כגון כוורת ספרים או מוצרי חשמל שונים. בנוסף ניתן לשלב מתלה ליינות או לסירים ומחבטות מעל האי.

אי למטבח קיים בכל הגדלים והצורות באפשרותכם לעצב אי שיתאים בדיוק למימדים של המטבח הקיים שלכם שכן ניתן לעצב את האי בצורה    מלבני, ניתן לעצב את האי בהתאמה לארונות המטבח הקיימים שלכם או לחלופין בעיצוב מטבח חדש ניתן לבחור סגנון חדשני שבו האי יושב מנוגד לארונות המטבח. 

לאחר שבחרתם את האי המושלם בשבילכם מה שנותר הוא רק לבחור כסאות מטבח שיונחו תחת האי שיתאימו בסגנון ובצבע המושלם למטבח שלך בחירה זו חשובה מאוד לעיצוב המטבח לכן המעצבים בכרמל מטבחים נמצאים לרשותכם בכל עת על מנת לקבל את הבחירה הנכונה למטבח שלכם.

אתם תופתעו לראות את היתרונות שהאי יביא למטבח שלכם, האי יוסיף לסגנון של המטבח ואף יהפוך אותו לפרקטי מאוד למשטח עבודה, שטח אחסון והכנת ארוחה תהפוך למהנה הרבה יותר.

אצלנו בכרמל מטבחים אתם יכולים לעצב את המטבח שלכם בכל דרך שתחפצו העונה לצרכים שלכם ולסגנון הייחודי שלכם להנאה מתמשכת בחלל המטבח שלכם.

אנו בכרמל מטבחים מציעים לכם מגוון רחב של אפשרויות מבחינת חומרים ותכונות על מנת שתוכלו למצוא את המטבח המושלם שמתאים לכם ביותר בטווח המחירים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כרמל מטבחים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כרמל מטבחים

מאת: כרמל מטבחיםעיצוב פנים26/01/12981 צפיות
המטבח זה המקום שבו אתה יכול להכין ארוחות למשפחה שלך, לחברים שלך ולעצמך. לכן חיוני מאוד שהמטבח שלך ייצג סביבה היגיינית ובריאה לצורך בישול מזון. שמירה על מטבח נקי כל הזמן חשובה מאוד בכל עת על מנת להרחיק מחלות שמקורן במזון וסיכונים בריאותיים אחרים.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב מוצר

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר17/10/181468 צפיות
ה מבינים את התמורה של צביעה בתנור שנעשית בצורה מבוקרת במפעל, ואת החשיבות שלה בשימוש טוב ויעיל ביותר ממוצר אחד.

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר14/02/172829 צפיות
הידעתם כי תחום ההדפסה שקיים בארץ ובעולם כולו התפתח בצורה משמעותית? נכון להיום אפשר לקבל את ההדפס הנחשק גם עבור שימוש פרטי וגם עבור שימוש עסקי שלא רק על פריטי טקסטיל כפי שהיה נהוג במשך עשרות של שנים

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162791 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: elichai rubinעיצוב מוצר14/06/152103 צפיות
דפוס איכות מספק מענה מקצועי ואיכותי לכל סוגי הלקוחות, גם ללקוחות פרטיים המעוניינים להזמין לוח שנה בעיצוב אישי כמתנה למשפחה, לחבר, לילדים, להורים ולכל אדם אחר

מאת: אודי ביגעיצוב מוצר16/05/152108 צפיות
שמם של השטיחים, מגיע מהמילה האנגלית המשמשת לתיאור כלבים שעירים במיוחד, shaggy. השם ניתן לסוג שטיחים זה עקב אפיינו העיקרי, שערות השטיח ארוכות מאד. השערות הארוכות מונעות היווצרות כתמים אשר הינם בולטים לעין ומאפשרות ניקוי קל. בזכות, השערות הארוכות, יכול שואב האבק להגיע עד לתחתיתו של השטיח.

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/154757 צפיות
חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica