חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לוחות שנה במגוון גדלים וצבעים

מאת: elichai rubinעיצוב מוצר14/06/20152103 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אדם זקוק ללוח שנה בביתו ובמקום העבודה כדי לתכנן משימות, לציין אירועים חשובים (חתונות, ימי הולדת, פגישות) ולעקוב אחרי חגים וימים חשובים. עד לפני מספר שנים נהגו חברות רבות להעניק את הלוחות ללקוחותיהם כמתנה לקראת תחילת השנה החדשה אך כיום ניתן להעניק לוח שנה מעוצב כמתנה אישית מרגשת ומיוחדת עם תמונות שהלקוח בוחר. את לוח השנה ניתן להדפיס במגוון גדלים, איכויות וצבעים. כמו כן, ניתן להדפיס את לוח השנה עם כריכת מגנט וניתן לבחור בין לוח שנה עם דף מודפס קבוע או לוח שנה גדול יותר עם 12 תמונות מתחלפות.

לוח קיר או מגנטי

כאמור, ניתן להדפיס לוחות שנה עם וו תלייה על הקיר או לוחות מגנטיים הנצמדים בקלות למקרר, לדופן המחשב ולכל משטח מתכתי מתאים אחר. כדי להזמין לוחות שנה מעוצבים כדאי להכיר את דפוס איכות, בית דפוס איכותי ומתקדם הממוקם בנשר ומציע את שירותיו לכל הארץ. דפוס איכות מספק מענה מקצועי ואיכותי לכל סוגי הלקוחות, גם ללקוחות פרטיים המעוניינים להזמין לוח שנה בעיצוב אישי כמתנה למשפחה, לחבר, לילדים, להורים ולכל אדם אחר. בדפוס איכות תמצאו שלל פתרונות להדפסת לוחות קיר בגודל 4A ובגדלים אחרים, וכמו כן ניתן להזמין לוחות עד לשנים ארוכות, לוח שנה עברי בלבד, לוח עברי לועזי, לוח לועזי בלבד, מיני לוח שנה עם מגנט או ללא, לוחות ספירליים ועוד.

עיצוב אישי של לוח השנה

אם אתם מעוניינים להעניק לוח שנה בעיצוב אישי ניתן להיכנס לאתר של דפוס איכות וליהנות ממבחר עצום של עיצובים, גדלים וגוונים, באמצעות האתר ניתן לבחור את הדגם הרצוי ולעצב את הלוח באופן אישי ומקורי. יש אפשרות להעלות תמונות מהמחשב ותוך זמן קצר בית הדפוס יספק לכם את לוח השנה באמצעות שירות משלוחים.

לפרטים נוספים התקשרו 074-7048020

 



תגיות המאמר: לוחות שנה, דפוס איכות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל קידום כהלכה - www.do-seo.co..il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת elichai rubin

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162052 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: elichai rubinבריאות השן20/06/161297 צפיות
השתלות השיניים עברו מהפכה של ממש בשנים האחרונות בזכות הטכנולוגיה, הידע וניסיון. כיום יש אפשרויות שונות להשתלות ואפילו השתלות ביום אחד. השתלות שיניים בפתח תקווה עושים במרכז רפואי עדן אשר רופאיו מומחים בכול סוגי טיפולי השיניים וחלקם מומחים בתחום השתלות שיניים בפרט.

מאת: elichai rubinימי הולדת13/04/161216 צפיות
כיום ארגון חגיגות יום הולדת לילד הוא הפקה אחת גדולה. יש המון דברים שצריך לארגן, אוכל, בלונים, מקום לחגוג בו וגם הפעלות ליום ההולדת. ישנם כל מיני סוגים של הפלות כאלה, מופעי קוסמות, מופעי אור ועוד.

מאת: elichai rubinפלילי14/03/162043 צפיות
לרבים מאיתנו, שאינם עורכי-דין ולא בקיאים בהבדלים משפטיים, המילה "פלילי" מתקשרת עם "דבר לא רצוי" או "מעשה רע". רובנו לא יודעים האם יש הבדל בין עבירה פלילית לעבירת תעבורה ומהו בכלל התחום בעריכת דין שנקרא "אזרחי". במאמר קצר זה, אנסה להסביר את ההבדלים ביניהם וכפי שתראו – ההבדלים משמעותיים מאד

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי29/12/151255 צפיות
באתר www.medixathome.co.il ניתן לקבל פרטים לגבי היכולות האפשריות באשר לצילומי רנטגן בבית החולה. צילומים אלו ניתן לבצע לאיברים שונים בגוף - לגב, לחזה לאגן ועוד, לאחר קבלת הפניה מרופא.

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי20/12/151134 צפיות
בדיקת אולטרסאונד בטן, הידועה גם בשמות בדיקת על שמע של הבטן ובדיקתUS בטן, נועדה לסריקה של האיברים הפנימיים בבטן כמו כבד, כליות, כיס המרה, לבלב, טחול, כלי דם ועוד.

מאת: elichai rubinתעשייה26/08/151706 צפיות
בכל מקום נשקפת לנו סכנה לכן חשוב להביט בשלטים המזהירים ומתריעים בפנינו על סכנות שונות במגוון תחומי חיים.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב מוצר

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר17/10/181469 צפיות
ה מבינים את התמורה של צביעה בתנור שנעשית בצורה מבוקרת במפעל, ואת החשיבות שלה בשימוש טוב ויעיל ביותר ממוצר אחד.

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר14/02/172830 צפיות
הידעתם כי תחום ההדפסה שקיים בארץ ובעולם כולו התפתח בצורה משמעותית? נכון להיום אפשר לקבל את ההדפס הנחשק גם עבור שימוש פרטי וגם עבור שימוש עסקי שלא רק על פריטי טקסטיל כפי שהיה נהוג במשך עשרות של שנים

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162792 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: אודי ביגעיצוב מוצר16/05/152109 צפיות
שמם של השטיחים, מגיע מהמילה האנגלית המשמשת לתיאור כלבים שעירים במיוחד, shaggy. השם ניתן לסוג שטיחים זה עקב אפיינו העיקרי, שערות השטיח ארוכות מאד. השערות הארוכות מונעות היווצרות כתמים אשר הינם בולטים לעין ומאפשרות ניקוי קל. בזכות, השערות הארוכות, יכול שואב האבק להגיע עד לתחתיתו של השטיח.

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/154759 צפיות
חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ

מאת: saharhalobaעיצוב מוצר21/01/148328 צפיות
חברת אוורסט מתמחה בתחום ארונות הזזה פתרונות עיצוב ואחסון לבתים פרטים, משרדים ולמגזר התעשייתי. לפני כ-10 שנים הוקמה אוורסט על ידי סהר חלובה, מיום הקמת החברה ועד כה משרתת אוורסט את לקוחותיה המגוונים מתוך אמונה – לא ניתן לעמוד בהצעת המחיר של אוורסט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica