חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה עדיף לצבוע בתנור

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר17/10/20181467 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים אשר עבורם צביעה בתנור יכולה להיחשב הפעולה בתור משהו ישן אינם מבינים את המשמעות העמוקה שיש לפעולה של צביעה בתוך תנור תעשייתיעבור תעשיות שלמות שנהנות מצביעה איכותית בשל כך. עבור האדם הפשוט צביעה רגילה היא מספיקה, כאשר הוא לא נתקל בעבודה של צביעה מעבר לצביעת קיר די פשוטה ומהירה.

אולם, כאשר חושבים לעומק על מכוניות שצבועות בצורה שאינה יורדת בצורה קלה, או במסגרות של חלונות שנותרות צבועות בצבע אחד ללא כל שינוי למרות אינספור מקרים של פתיחה וסגירה מבינים את התמורה של צביעה בתנור שנעשית בצורה מבוקרת במפעל, ואת החשיבות שלה בשימוש טוב ויעיל ביותר ממוצר אחד.


איך הצביעה הזו בכלל מתבצעת

קודם כל יש להבין כי תביעה בתנור היא לא צביעה שאותה יכולים לבצע בתנור הביתי, לא רק מפאת הגודל המוגבל אלא מפאת הרמה הגבוהה של הטמפרטורה שאליו מגיע תנור תעשייתי אשר נועד לכזאת מטרה. הטמפרטורה היא כזו של לא פחות מאשר 120-190 מעלות תוך כדי שימוש בחום לצד הולכה חשמלית.

באופן הזה הצבע המיוחד אשר נעשה בצורה ייעודית עבור צביעה בתנור הוא כזה אשר נצמד אל האובייקט שאותו מבקשים לצבוע בצורה אחידה, אשר לאחר מכן נמס ונצמד בצורה הרמטית אליו על ידי החום של התנור עצמו.

התוצאות של פעולה כזו של צביעה הן כאלה אשר הופכות את הבחירה בצביעה בחום של התנור למשהו ברור מאליו, וכזה אשר מביא אל שימשו נוח למשך של שנים ארוכות ללא כל בעיה של צבע שלא נעשה בשכבה אחידה או כזה שאר מראה סימנים של קילוף ודהייה תוך זמן קצר, אם בכלל.

 



תגיות המאמר: צביעה בתנור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213560 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211174 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213803 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213934 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא עיצוב מוצר

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר14/02/172829 צפיות
הידעתם כי תחום ההדפסה שקיים בארץ ובעולם כולו התפתח בצורה משמעותית? נכון להיום אפשר לקבל את ההדפס הנחשק גם עבור שימוש פרטי וגם עבור שימוש עסקי שלא רק על פריטי טקסטיל כפי שהיה נהוג במשך עשרות של שנים

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162791 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: elichai rubinעיצוב מוצר14/06/152103 צפיות
דפוס איכות מספק מענה מקצועי ואיכותי לכל סוגי הלקוחות, גם ללקוחות פרטיים המעוניינים להזמין לוח שנה בעיצוב אישי כמתנה למשפחה, לחבר, לילדים, להורים ולכל אדם אחר

מאת: אודי ביגעיצוב מוצר16/05/152108 צפיות
שמם של השטיחים, מגיע מהמילה האנגלית המשמשת לתיאור כלבים שעירים במיוחד, shaggy. השם ניתן לסוג שטיחים זה עקב אפיינו העיקרי, שערות השטיח ארוכות מאד. השערות הארוכות מונעות היווצרות כתמים אשר הינם בולטים לעין ומאפשרות ניקוי קל. בזכות, השערות הארוכות, יכול שואב האבק להגיע עד לתחתיתו של השטיח.

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/154757 צפיות
חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ

מאת: saharhalobaעיצוב מוצר21/01/148328 צפיות
חברת אוורסט מתמחה בתחום ארונות הזזה פתרונות עיצוב ואחסון לבתים פרטים, משרדים ולמגזר התעשייתי. לפני כ-10 שנים הוקמה אוורסט על ידי סהר חלובה, מיום הקמת החברה ועד כה משרתת אוורסט את לקוחותיה המגוונים מתוך אמונה – לא ניתן לעמוד בהצעת המחיר של אוורסט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica