חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

uCoz - שרות אינטרנט ייחודי של בניית אתר בקליק אחד עושה עלייה לישראל!

מאת: מירי קורנמןבניית אתרים02/02/2012829 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד היום, הפעילות של שרותי הרשת של חברת uCoz מסתכמת בשש שנים של עבודה פוריה ומוצלחת, זכייה במספר פרסים יוקרתיים בתחום האינטרנט, תעבורת נתונים יומיומית בלתי פוסקת לאתר המגיעה למעבר ל-150 מיליון צפיות בדפי האתר. וזה בנוסף לקהילה משתמשים נרחבת ופעילה הנהנית מפשטות והשימושיות של מערכת זו. כיום, שרותי הרשת של uCoz מאפשרים בניית אתרים במגוון שפות: אנגלית, ערבית, הונגרית, גרוזינית, עברית, ספרדית, לטבית, גרמנית, רומנית, רוסית, אוקראינית, צרפתית ושבדית. בנוסף לכך, הודות לשימוש בקידוד-UTF8 מערכת uCoz תומכת במגוון רב של שפות.

ממשק המערכת של חברת uCoz בנוי בצורה מודולרית, מה שמאפשר הקמת אתרים ברמות קושי ומורכבות שונות. ניתן לעבוד עם המודולים הנ"ל גם כיחידות עצמאית באתר, וגם במגוון שילובים מעניינים עם מודולים נוספים. כל האלו פותחים דלת לבניית אתר שימושי, גמיש ונוח בלחיצת כפתור.

שרות הרשת של חברת uCoz מתפקד על בסיס מודל המעניק פתרונות תוכנה כשירות או SaaS (באנגלית software as a service). המרכיב המעניין הוא בכך, שחבילת השירותים החינמית כוללת כמעט את כל יכולות הפונקציונאליות של האתר. שירותי הפרמיום, שעלותם מסתכמת בכמה דולרים בודדים, מאפשרת הסרת פרסומות, הגדלת שטחי אחסון ובנוסף שימוש במגוון מודולים עבור חנות מקוונת ו-PHP. חשוב לציין, כי החבילה החינמית על כל מרכיביה עולה בגודלה על החבילות המקבילות הקיימות כיום בעולם בשוק שירותי ה-IT.

"אנו מאמינים בהצלחתה של הגרסה העברית של השרות שלנו", אומר מנכ"ל החברה יבגני קורט, המבקר בימים אלו בישראל, "בין היתר עקב הנגישותה לקהל דוברי רוסית הרב, אשר מתגורר בישראל ולוקח חלק פעיל בשימוש בשירותי uCoz וגם היות השוק הישראלי כשוק ה-Early Adopters של טכנולוגיות מתקדמות ואנו מצפים לצמיחה יפה בפעילות שלנו באמצעות הסניף בישראל".

אודות uCoz

uCoz - שירות מבוסס אינטרנט המאפשר בניית אתר בלחיצת כפתור. שרות הרשת של חברת uCoz מתבסס על מודל המעניק פתרונות תוכנה כשירות או SaaS. מערכת לבניית אתרים של חברת uCoz מספקת מגוון שירותים וביניהם: מערכת ניהול תוכן, שירותי אירוח עבור האתרים, מבחר רב של מודולים, מה שמספק תשתית לבניית אתר בכל תחום וברמת מורכבות שונות. המשתמשים מקבלים:

- מערכת פשוטה וקלה לניווט הכוללת קבוצת מודולים פונקציונליים (פורום, צ'אט, משוב, קטלוג מאמרים, לוח מודעות ועוד);

- שטח דיסק של 400 מגה עם אופציה להרחבה בהמשך;

- יותר מ-250 תבניות מעוצבות;

- רישום דומיין ברמה שלישית עם אפשרות שיוך דומיין אישי;

- מאות אלפים של ווידג'טים וגאדג'טים;

- לוקליזציה של השירות ב-13 שפות, ועוד.

חברת uCoz פועלת בישראל החל מפברואר 2012.

למידע נוסף על שירותי החברה היכנסו ל- http://www.ucoz.org.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מירי קורנמן

מרקום וניהול פרויקט uCoz בישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירי קורנמן

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213649 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194091 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175740 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172727 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162143 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica