חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולים בארץ על גבי אופניים חשמליות

מאת: liorאופניים06/02/20121094 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"קום והתהלך בארץ"... בעצם למה להתהלך אם אפשר לרכב, ואם כבר לרכב למה לא על אופניים חשמליים המאפשרים לנו להגיע לפינות חמד נסתרות שלולא היכולת הממונעת היינו נמנעים מלהגיע אליהם?

רכיבה על גבי אופניים חשמליים משנים ללא היכר את תחום הטיולים בארץ באמצעות רכיבה על גבי אופניים.האופניים החשמליים מאפשרים לכל אחד ואחת מכם להגיע לאזורי טיולים וליהנות ממסלול טיולים כיפי ומיוחד במינימום מאמץ פיזי.

לטייל בלי להתעייף...

אחד האתגרים העומדים בפני כל רוכב שטח הוא כמובן היכולת להגיע לכמה שיותר יעדים במסגרת רכיבה אחת. המאמץ הפיזי המשוקע, בעיקר במסלולי טיולים מפרכים וקשים מקשים על הרוכב לסיים את המסלול ולעיתים אף לוותר על חלקים נרחבים מהמסלול בגלל חולשה או עייפות. אופניים חשמליים מאפשרים לכם ליהנות מכל מסלול במלואו תוך כדי שמירת אנרגיות לאורך הטיול.

אופניים חשמליים מיועדים גם לצרכי נסיעה בכבישים עירוניים ובינעירוניים וגם לרכיבה מהנה ויעילה בשטח. האפשרות המונעת מעניקה לנו יותר כוח ועוצמה בזמן עליות במהלך הטיול ומאפשרת לנו להאיץ את המהירות במישורים וכדומה. יציאה לטיול בארץ על גבי אופניים חשמליים מאפשרים לנו להגיע (כמעט) לכל נקודה עם האופניים ביתר קלות ובמינימום מאמץ.

יתרון נוסף של האופניים החשמליים בעת טיולים בארץ הוא כמובן יכולת הניוד והנשיאה הקלה והנוחה שלהם, במידה ויש ברשותכם, אופניים חשמליים מתקפלים. אופניים אלו מאפשרים לנו לקפל את האופניים במידת הצורך, להכניסם לכל כלי תחבורה אחר, לרבות ,רכב פרטי, מוניות, אוטובוסים ורכבות, וכך להגיע למעשה לנקודת הפתיחה של מסלול הטיולים בנוחות ובבטחה, מכאן הדרך שייכת רק לכם ולאופניים החשמליים שלכם.

אופניים חשמליים מאפשרים לכם ליהנות מחוויית רכיבה במהלך טיולי רכיבה בכל רחבי הארץ. שמירה על מאמץ פיזי נמוך לצד האפשרות ליהנות ולהתרשם יותר מהנוף, (כאשר אתם מזיעים ומתאמצים יתר על המידה קשה לכם ליהנות ממה שיש לדרך להציע..) הם ללא ספק יתרון מושלם לכל רכיבה לצרכי טיול בארץ.

זה הזמן לתכנן את מסלול הטיול הקרוב שלכם, לרכוש אופניים חשמליים, או ערכת הסבה לאופניים הקיימים וליהנות מכל מה שיש לדרך להציע לכם...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופניים חשמליים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lior

מאת: liorאופניים26/01/121489 צפיות
רכיבת שטח באמצעות אופני שטח או אופני הרים, נחשבת לפעילות ספורטיבית מאתגרת הסוחפת אליה יותר ויותר רוכבים מדי שנה. רכיבת שטח מיועדת לכל אחד ואחת מגדול ועד קטן, וזאת במידה והיא מבוצעת תוך כדי שמירה על מספר כללים בסיסיים הן להגנת גופינו בזמן הרכיבה והן בהגנה על החי והצומח בשטח.

מאת: liorאופניים17/01/121495 צפיות
היום כולם כבר יודעים, אופניים חשמליים הם חוויה מהנה ומאתגרת כאחד. רכיבה על גבי אופניים חשמליים מאפשרת לרוכבי אופניים רבים ליהנות ממגוון יתרונות רכיבה, שהבולט בהם הוא כמובן האפשרות לנוע במהירות גדולה יחסית במינימום מאמץ.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151880 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151857 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: ענת אמראופניים07/04/151569 צפיות
עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי.

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/142002 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/143893 צפיות
סוללת הליתיום : מצבר המשתמש במספר מרכיבים כימיקליים כדי לייצר אנרגיה בכמות של פי 2 מהסוללות הרגילות שאנו משתמשים בהן ביום יום. הן מנוצלות בעיקר במכשירים חשמליים ניידים משום היכולת החזקה שלהן והאפשרות להטעינן מחדש... סוללות ליתיום משמשות אותנו יום ביומו ומחזיקות מעמד בדרך כלל שנה עד שלוש +- ... אך הבעיה בסוללות ליתיום היא שהן נחלשות עם הזמן ערך הסוללה ירד בכ 15% ברבעון +- .

מאת: עידואופניים30/06/143947 צפיות
הדרך הנכונה ביותר לבחור לכם את זוג האופניים החשמליות הבא שלכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica