חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי צריך תקליטן למסיבה?

מאת: נתי לויבר ובת מצווה10/02/2012690 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דרוש לכם מקצוען במוסיקה? מוסיקה זה מקדם האווירה המרכזי בברית או חתונה לכן תקליטן מוצלח הוא דבר חשוב. כולנו נתקלנו במסיבה עם תקליטן לחתונה לא מנוסה- תקליטן שבחר להביא אותה במטאל בדיוק שהרחבה מלאה, או DJ שהחליט לשים מחרוזת שירי ילדים בשעה שכולם תוקפים את הרחבה.

תקליטנים מנוסים וטובים חייבים לדעת לעשות את הבלתי ייאמן: להפוך לחלק מהרקע, בעודם מכתיבים את האווירה. מוסיקה לאירועים היא ממש לא מדע מדוייק, היא מוכרחה להיות שלווה ורגועה ברגע שיש צורך ובקצב ברגעים אחרים. תקליטן שיודע את העבודה דרוש לקרוא היטב את הקהל ולעשות סגנונות שונים לפי האורחים.

קודם כל, כמו תמיד, מאוד חשוב שתרגישו בטוחים עם התקליטן. שימו לב אם ההצעה שלו מתאימה למה שאתם אוהבים והאם התקליטן מואיל להתגמש בנוגע לסגנונות המוסיקליים. שנית, חשוב מאוד להרכיב לעצמכם רשימה של סגנונות מעודפים שיתאימו לאירוע בשביל לסייע לתקליטן בקלות מה אתם מחפשים באירוע.

לפני חתימה על חוזה מאד חשוב לנסוע לראות די גיי הפוטנציאלי שלכם בחתונה . הכי חשוב לשים לב לסגנון המוסיקה, למעבר בין הסגנונות, לתגובות המוזמנים וכמובן גם, האם האנשים משולהבים.

עברו לצעד הבא- כעת הגיע הזמן להחליט על כל השירים: שיר להליכה לחופה ושיר לשבירת הכוס. בהמשך האירוע השתדלו לתת לתקליטן חופש פעולה, בכדי שיקבל החלטה לבד איזה שיר לנגן ברגע נתון. והכי חשוב, תבלו טוב טוב וקידמה בלאגן.

מחפשים מידע על תקליטן למסיבה? חפשו טוב טוב! בקשו המלצות בדקו עלויות ורק לאחר מכן חתמו על חוזה ומה עוד? תבואו עם המון מצב רוח אירוע מוצלח!.

 



תגיות המאמר: תקליטן למסיבה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתי לוי

מאת: נתי לויעסקים - כללי25/02/121036 צפיות
רבים הם בעלי העסקים שאומרים נואש בשל עומס ניהול הניירת הכספית, מה שעלול לבוא על חשבון ההתנהלות השוטפת של החברה, עם זמן רב שמושקע על מילוי טפסים ותיוק במקום בהובלת העסק להצלחה. במקרים אחרים הנהלת החשבונות

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים25/02/12961 צפיות
רוב המכונים יכולים להראות לכם הדמיות באמצעות מחשב אפשר לבקש מהמטפל שיאפשר לכם לראות איך החלק המנותח יראה בסיומו של הניתוח ואחרי מספר חודשים, ככה תרגישי יותר בטוח כי בחרת את המידה והצורה הראויות.

מאת: נתי לויביטוח - כללי22/02/121115 צפיות
מקיף? כולם תוהים איזה פוליסה, צריך או לא צריך מקיף? גרר ורכב חלופי? תמיד כדאי לרכוש פוליסה שתכלול את כל אחד מהתרחישים, המחירים אינם גבוהים וזה כדאי.

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים21/02/12957 צפיות
חשוב מאוד שלא ללכת על ניתוח הקטנת חזה לפני תחילת דיאטה שכן החזה מאבד מנפחו במהלך דיאטה וצורת החזה עוברת שינוי לפיכך מומלץ קודם כל להסיר קצת משקל ורק אחר כך לגשת לעשות את הניתוח.

מאת: נתי לוידיני חוזים20/02/121397 צפיות
לכולם מתאים לפתוח עסק מצליח ובעזרת השילוב המנצח של כריזמה, התנהלות נכונה ואפילו קצת מזל, החלום לפתוח עסק פרטי ומשגשג עשוי להפוך למציאות. אבל גם בחברה מצליחה צריך עו"ד מקצועי ולכן בכל החלטה עסקית גם הקטנות ביותר ובטח אם תבעו אתכם או במקרים בהם אתם תובעים אחרים כדאי שיהיה לכם עורך דין צמוד.

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים20/02/12903 צפיות
אף פעם אין לבדוק את תוצאת הטיפול שלכם ישירות לאחר שמורידים את הגבס, צריך לחכות בסבלנות עם הזמן תרד הנפיחות והאף שלכם יקבל את הצורה הסופית.

מאת: נתי לוישיפוצים19/02/121113 צפיות
בכל הנוגע לריצוף, למשל, כל אחד יכול לבחור שמא לכסות את רצפות הבית בשיש מסוג כלשהו, פורצלן, בטון, פרקט עץ או למינציה סינתטית, או שטיח, ואת המשטחים במטבח ובחדר האמבטיה בשיש יוקרתי, שיש קיסר העשוי ברובו מקוורץ, עץ או מתכת

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195850 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181630 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181331 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182068 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182705 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172313 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172668 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica