חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח חובה לרכב

מאת: נתי לויביטוח רכב12/02/2012765 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח צד ג או מקיף?

רוצים לישון טוב בלילה? איך משווים מחירים? אתם צריכים ביטוח רכב בחברות טובות! זה לא נגמר, יש לנו המון הוצאות על הרכב הפרטי הרבה מאוד- דלק, שמנים וכמובן על ביטוח. אבל רכב משפחתי הוא בחיי היום יום .

צריכים לחדש את הביטוח? אם גם אתם צריכים ביטוח מקיף לרכב בעלויות שפויות ריכזנו עבורכם טיפים ועצות היכן משווים מחירים, וכיצד תרכשו ביטוח מתאים במחיר משתלם כדאי לקרוא.

לא בדקה ה 90- אתם לא יוצאים לחו"ל... אל תהיו שאננים, בערך חודש לקראת סיום הפוליסה תתחילו לקבל הצעות, כך תוכלו להשוות מחירים לבדוק כמה הצעות ולקבל את המחיר הטוב ביותר.

סוכן פרטי? חפשו הצעות מחיר מחברות ביטוח וגם אצל סוכן מורשה, תתפלאו אבל יש פערים! תראו מהם ההבדלים את כל הפרטים הקטנים ומהי העלות לא תאמינו כמה הפערים גדולים שיחסכו הרבה כסף.

מאוד כדאי שכל הביטוחים שלכם יהיו בחברה אחת הביטוח למשכנתא, ביטוח שיניים וגם ביטוח לכל רכב במיוחד אם יש לכם סוכן טוב ואישי. שכל הביטוחים במקום אחד זה פשוט ונוח ואפילו כלכלי יותר.

תמיד מומלץ לשאול גם אנשים הקרובים אליכם אולי לאחד מהם יש רכב דומה לכלי הרכב שלכם? אולי הם ימליצו לכם על חברת ביטוח טובה? אולי לא כדאי לשאול בכל זאת. בישראל כל אחד מכיר מישהו שיכול למצוא איזה דיל טוב.

צד ג' או ביטוח חובה לרכב? כל אחד מתלבט איזה ביטוח לעשות מקיף או לא גרר ושמשות או לא? תמיד טוב להזמין פוליסה כזאת שתכלול את כל האופציות, זה ייתן לכם שקט נפשי.

כמה טוב שיש לנו רכב פרטי, כמה חשוב שאנו נעים בכבישי ישראל בקלות ונכון, יש תנועה רבה על הכבישים, זיהום אוויר, צריך לראות מוסך לפעמים, הוצאות על ביטוח והוצאות נוספות אבל רכב זה איכות חיים בלי צל של ספק רוצים לדבר עם יועצים?.

מחפשים ביטוח רכב השוואת מחירים? נשמח לעזור לכם אתם יכולים להתייעץ וליהנות מהנחות באתר שלנו השיטוט באתר שלנו מציע לכם לרכוש פוליסה תוך זמן קצר.

אל תשכחו- עם ביטוח או בלי תנהגו לאט!.

 



תגיות המאמר: ביטוח חובה לרכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתי לוי

מאת: נתי לויעסקים - כללי25/02/121034 צפיות
רבים הם בעלי העסקים שאומרים נואש בשל עומס ניהול הניירת הכספית, מה שעלול לבוא על חשבון ההתנהלות השוטפת של החברה, עם זמן רב שמושקע על מילוי טפסים ותיוק במקום בהובלת העסק להצלחה. במקרים אחרים הנהלת החשבונות

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים25/02/12958 צפיות
רוב המכונים יכולים להראות לכם הדמיות באמצעות מחשב אפשר לבקש מהמטפל שיאפשר לכם לראות איך החלק המנותח יראה בסיומו של הניתוח ואחרי מספר חודשים, ככה תרגישי יותר בטוח כי בחרת את המידה והצורה הראויות.

מאת: נתי לויביטוח - כללי22/02/121111 צפיות
מקיף? כולם תוהים איזה פוליסה, צריך או לא צריך מקיף? גרר ורכב חלופי? תמיד כדאי לרכוש פוליסה שתכלול את כל אחד מהתרחישים, המחירים אינם גבוהים וזה כדאי.

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים21/02/12955 צפיות
חשוב מאוד שלא ללכת על ניתוח הקטנת חזה לפני תחילת דיאטה שכן החזה מאבד מנפחו במהלך דיאטה וצורת החזה עוברת שינוי לפיכך מומלץ קודם כל להסיר קצת משקל ורק אחר כך לגשת לעשות את הניתוח.

מאת: נתי לוידיני חוזים20/02/121392 צפיות
לכולם מתאים לפתוח עסק מצליח ובעזרת השילוב המנצח של כריזמה, התנהלות נכונה ואפילו קצת מזל, החלום לפתוח עסק פרטי ומשגשג עשוי להפוך למציאות. אבל גם בחברה מצליחה צריך עו"ד מקצועי ולכן בכל החלטה עסקית גם הקטנות ביותר ובטח אם תבעו אתכם או במקרים בהם אתם תובעים אחרים כדאי שיהיה לכם עורך דין צמוד.

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים20/02/12900 צפיות
אף פעם אין לבדוק את תוצאת הטיפול שלכם ישירות לאחר שמורידים את הגבס, צריך לחכות בסבלנות עם הזמן תרד הנפיחות והאף שלכם יקבל את הצורה הסופית.

מאת: נתי לוישיפוצים19/02/121111 צפיות
בכל הנוגע לריצוף, למשל, כל אחד יכול לבחור שמא לכסות את רצפות הבית בשיש מסוג כלשהו, פורצלן, בטון, פרקט עץ או למינציה סינתטית, או שטיח, ואת המשטחים במטבח ובחדר האמבטיה בשיש יוקרתי, שיש קיסר העשוי ברובו מקוורץ, עץ או מתכת

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171731 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164120 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163362 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163085 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163064 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143605 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147842 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica