חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דגשים חשובים בחיפוש אחר דירות למכירה

מאת: shay nadlanנדל"ן13/02/20121079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש דירות למכירהבכל רחבי הארץ, החל מאיזור מבוקש כמו תל אביב וגוש דן, ועד לאיזורים מרוחקים יותרכמו הצפון (רמת הגולן והגליל) והדרום הרחוק. גם באיזור ירושלים ובאיזורי השרוןוהשפלה ניתן למצוא אין ספור דירות למכירה. ההיצע הוא גבוה למדי אך כל אחד צריךלהחליט מראש, מה בדיוק הוא מחפש והיכן. המחירים של דירות למכירה בישראל משתניםבהתאם למיקום, להיצע ולביקוש באיזור בו אתם מחפשים וכמובן גם בהתאם לגודל של הדירהולמצב שלה. עוד על חיפוש דירות למכירה בישראל בכתבה הבאה.

כיצד יש לחפשדירות למכירה בישראל?

יש דרכים רבותומגוונות באמצעותן ניתן לחפש דירות למכירה בישראל. הכלי הטוב ביותר הוא כמובןהאינטרנט. ברשת האינטרנט מופיעים מדי יום לוחות דירות בהם ניתן למצוא את רוב הדירותלמכירה הנמצאים בשוק בזמן נתון. אלה יכולות להיות דירות של חדר אחד בלבד, דירות של2-4 חדרים, וגם דירות גדולות יותר של 5 חדרים ומעלה. ניתן למצוא באינטרנט דירותלמכירה בכל רחבי הארץ, מכל הסוגים ובכל המצבים. יש דירות למכירה חדשות לגמרי, וישגם דירות ישנות במצב פחות טוב המצריכות לעיתים שיפוץ. הכל תלוי בהעדפות של המחפשוכמובן גם בתקציב. בלוחות הדירות באינטרנט ניתן לערוך סינון בהתאם לצרכים שלכם וכךלחפש דירות למכירה רק באיזורים הנוחים לכם, ברמת המחירים שאתם יכולים להרשות לעצמכםובגודל המתאים. ניתן גם לסנן לפי קריטריונים נוספים כמו האם לדירה יש חניה, מעלית,מרפסת, גג ועוד. כמובן שמעבר למעבר יום יומי על לוחות הדירות באינטרנט, מומלץ גםלעבור על הלוחות בעיתונות הכתובה ולהתייעץ עם משרדי תיווך מובילים באיזור בו אתםמחפשים. מתווך טוב, יכול לחסוך לכם זמן רב ולקצר את תהליך החיפוש במידהניכרת!

דגשים חשוביםנוספים בחיפוש אחר דירות למכירה

בכל מקום ברחביהארץ בו אתם מחפשים אחר דירות למכירה, חשוב לזכור כי לאחר שקבעתם תקציב,איזור וגודל של דירה שאתם מחפשים, השלב החשוב ביותר הוא החיפוש בעצמו ולאחר מכן גםהביקור בדירות הפוטנציאליות. חשוב לבקר בלפחות 3 דירות, וזאת על מנת שתוכלו להשוותבין כמה דירות. לא מומלץ "לקפוץ" דווקא על הדירה הראשונה שאתם רואים (אלא אם כןהמדובר במציאה חד פעמית). מומלץ כמובן גם להתמקח על המחיר ולהיעזר בשירותים של עורךדין איכותי המבין בתחום המקרקעין.

זכרו תמיד כיהחיפוש אחר דירות למכירה בישראל יכול להיות סיזיפי ולקחת זמן רב (גם מספר חודשים אולמעלה משנה), אך אם משקיעים מספיק זמן, מחשבה ואנרגיה, אפשר בהחלט למצוא דירהשתתאים בדיוק לצרכים שלכם גם תוך מספר שבועות. דירת החלומות שלכם מחכה לכם אי שם אךיש לפעול ביעילות, בנחישות ובחוכמה, והכי חשוב - להתאזר בהמוןסבלנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

www.nadlan.com לוח דירות למכירה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shay nadlan

מאת: shay nadlanנדל"ן23/05/13862 צפיות
אנשים רבים זקוקים להלוואת משכנתא מהבנק לפני שהם רוכשים דירה, אך הבנקים לא יכולים להעניק משכנתאות לכל אחד ואחת... הבנקים הרבים, הן הקטנים והן הגדולים, המעניקים הלוואות משכנתא ללקוחות שלהם, בודקים לעומק את יכולת ההחזר של הלווים. אך גם זה לא מספיק.

מאת: shay nadlanנדל"ן20/01/13794 צפיות
כל מי שמחפש דירה חדשה יכול לבחור מבין כמה אופציות - דירות חדשות שמוכנות לגמרי וניתן כבר להיכנס אליהן, דירות אשר נמצאו בתהליך של בנייה ויהיו מוכנות רק בעוד שנה או מספר שנים, דירות חדשות שגרו בהן רק שנה או שנתיים (ועדיין נחשבות ל"כמעט" חדשות), ויש גם קבוצה שלמה של דירות חדשות הנמצאות בפרויקטים חדשים. כאשר מחפשים דירות בפרויקטים חדשים יש לשים לב לכמה נקודות חשובות, עליהן נדון בכתבה זו. גם שרון ואלעד חיפשו דירות בפרויקטים חדשים (באיזור תל אביב), ותוך זמן קצר מצאו את מבוקשם, בזכות חיפוש חכם ויעיל.

מאת: shay nadlanנדל"ן27/02/121207 צפיות
חיפוש אחר דירה למכירה יכול להיות סיזיפי ומייגע אך הוא גם יכול להיות מהיר ויעיל. הכל תלוי כמובן במחפש ובמידת ההשקעה שלו. אפשר לחפש דירה למכירה באופן רגוע ובלי לחץ ואז החיפוש יכול לקחת חודשים ואף למעלה משנה, ואפשר להחליט שאתם מקדישים את כל כולכם לחיפוש, בכל האמצעים האפשריים, ואז ניתן למצוא דירה למכירה תוך זמן קצר יותר. יש באיזורים רבים בישראל דירות למכירה מכל הסוגים ובכל הגדלים, וכל מה שצריך זה לדעת כיצד להגיע לדירה שמתאימה בול לצרכים שלכם. עוד על חיפוש אחר דירה למכירה בכתבה הבאה.

מאת: shay nadlanנדל"ן20/06/11836 צפיות
רכישת בית היא משימה שעומדת על הפרק עבור ישראלים רבים. אך שוק הנדל"ן אינו הופך את המשימה הזו לקלה במיוחד. עליית המחירים הקיצונית, התחרות הרבה – כל אלה הופכים את רכישת הבית למשימה בלתי אפשרית מבחינה כלכלית. אף על פי כן

מאת: shay nadlanמשכנתא20/06/11880 צפיות
החלטתם לעבור לדירה חדשה, אך מחירי הדירות המאמירים בארצנו כמעט תמיד מחייבים לקיחת הלוואה גדולה על מנת להצליח לשלם את המחיר הנדרש. אמנם יש לכם כמות מסויימת של חסכונות בסכומים מכובדים, אך הם אינם יכולים לכסות את המחיר הגבוה של הדירה שאתם משתוקקים לגור בה. כידוע, משכנתא היא הסוג הטוב ביותר של הלוואה גדולה במיוחד ...

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222689 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202514 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183247 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183222 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183249 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182587 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica