חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניה קלה- לבנות בצורה שונה

מאת: SEOnetoבית חכם15/02/2012760 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה ידוע כי בארץ שיטת הבניה המסורתית היא איטית מאוד, מלוכלכת ואף מעיקה יחסית. ברוב המקרים מדובר על שיטת בנייה שמתבטאת בכך ששלד הבניין עשוי מבטון וממלאים את השאר גם כן מבלוקים של בטון. מדובר על שיטת בניה שהינה לרוב יקרה יותר וכפי שציינו גם איטית יותר ואינה ירוקה.

הרבה ישראלים לא יודעים זאת, אך בעולם קיימת כבר יותר מארבעים שנה שיטת בנייה שנקראת שיטת בניה קלה שלה שמות נוספים כדוגמת בניה תעשייתית או בניה מודולארית. מהותה של שיטת בניה קלה היא פשוטה וניתן להגדיר אותה כייצור של מוצרים כדוגמת הקירות ששוקלים פחות מחמישים ק"ג למ"ר בעוד הרצפה שוקלת פחות ממאתיים חמישים ק"ג.

אולי לנו זה נראה מוזר, אבל השיטה הזאת של בניה קלה פופולארית מאוד באירופה ובעיקר בארצות הברית. תחשבו ששם אין זמן לחכות שנה או שנתיים לבנייה של בית ואנשים מקימים בתים בתקופות קצרות יחסית באמצעות בניה קלה. לכן אם אתם רוצים דיור מהיר יחסית, זול וירוק כדאי לכם להתחיל להתעניין בבנייה קלה.

איך בכלל זה מתבצע?

לעומת בנייה מסורתית ורגילה שלרוב מתבצעת על ידי לא מעט פועלים ועובדים ובעלי מקצוע שונים וכן הבנייה עצמה דורשת לא מעט חומרים מלכלכים ובעיתיים, בניה קלה בעצם מתבססת על חומרים כדוגמת אלומיניום שהוא הפופולרי כאשר מחליטים לבנות באמצעות שיטת בניה קלה. השימוש בחומר זה הוא זה שהופך את הבניה למהירה יותר.

מה שהרבה אנשים אינם יודעים, כי במקרה של בניה קלה פשוט מייצרים חלק גדול מחלקי הבניה מראש וכך בעצם חוסכים זמן רב על כל הבניה וכמובן את כל כאב הראש שקשור לבנייה עצמה. יותר מכך, ניתן לפקח על ייצור החלקים ולראות שהכל הולך בהתאם להזמנה שנקבעה על ידי הלקוח, לפי רצונותיו.לאחר שמייצרים את החלקים השונים בצורה ירוקה ונקייה, פשוט מובילים אותם לאתר בו רוצים לבנות ומרכיבים את החלקים השונים. זוהי בעצם מהותה של בניה קלה. כפי שאתם מבינים מדובר במשהו שהוא מאוד פשוט יחסית. יותר מכל, מדובר על שיטת בנייה שהינה הרבה יותר זולה באופן משמעותי מכל שיטת בנייה אחרת.

מה אפשר לבנות?

בניה קלה מאפשרת למי שמעוניין בשיטת בניה זאת מגוון אפשרויות בניה. מי שרוצה לבנות בית של ממש יוכל לעשות זאת (למרות שבארץ כפי שציינו זה הרבה פחות נפוץ) וכן ניתן גם לבנות חלקים שונים ברחבי הבית. לדוגמא, אם רוצים להרחיב את הבית בעוד חדר או בעוד קומה לגובה או אפילו לבנות יחידות דיור ניתן לעשות זאת באמצעות בניה קלה.כמובן שבניה קלה דורשת את כל האישורים הנדרשים מהרשויות השונות. אתם כמובן לא רוצים לבנות באמצעות שיטת בניה קלה ולאחר מכן לגלות כי עשיתם חלילה משהו שלא אושר ונוגד את החוק ולאחר מכן תצטרכו להרוס את מה שבניתם ואף לשלם על זה קנה. ככה שאם אתם חושבים על בניה קלה לעשות זאת בהתאם לחוק.אז כפי שהבנתם, לא חובה כיום כבר לבנות באמצעות השיטה המסורתית אלא גם באמצעות השיטה החדשה שיטת הבניה הקלה. נכון אולי זה לא פופולרי יחסית בארץ אבל אף אחד עוד לא אמר שזה לא טוב או לא מועיל לבנות בשיטת הבניה הזאת שאולי תהיה עדיפה על הבניה המסורתית.

 



תגיות המאמר: בניה קלה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131074 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131211 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131239 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131120 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131225 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131123 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131055 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181699 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181562 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181494 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica