חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לוגו – מדוע הפונט קובע

מאת: todesignitעיצוב גרפי16/02/20121318 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים החשובים ביותר בעת עיצוב לוגו הוא הפונט. המילה פונט מגיעה מצרפת והפירוש שלה הוא יציקה. בעבר יצרו בדפוס את האותיות ומכאן משמעות המילה. בעברית מכנים פונט כגופן ויש מבחר רב של פונטים/גופנים – חלקם מגיעים כבסיס עם ערכת OFFICE ואת רוב הפונטים המיוחדים רוכשים מעצבי לוגו בחבילות מיוחדות. עיצוב פונטים הוא אומנות לכל דבר ולכן, בחירת הפונט בעלת השפעה רבה על עיצוב לוגו.

פונטים ללוגו – ממה הם מורכבים

פונט מורכב מעיצוב וסגנון של האותיות, מעביר מידע חזותי שמחזק את המלל עצמו. בבחירת פונטים לצורך עיצוב לוגו, בוודאי תגלו שיש מבחר רב של פונטים, חלקם משדרים חמימות ואחרים קרירות, יש פונטים עגולים לעומת פונטים בעלי קווים ישרים.
מעצבים גראפיים שמעצבים לוגואים מחלקים את הפונטים לשני סוגים עיקריים: 
פונט סריפי ופונט לא סריפי. מה הפירוש? הסריפ הוא החלק הקטן שעולה מהאות כלפי מעלה, כמו בפונט: פרנק ריה"ל או בפונט קורן (פונט איתו מדפיסים ספרי תנ"ך). פונט סריפי הוא פונט פחות מודרני ולכן נראה בו שימוש בעיצוב לוגו בסגנון וינטג', או בחברות שקיימות שנים רבות ו/או רוצות קשר לעבר.

ראו דוגמאות לפני בחירת פונט ללוגו

מעצבים לוגו ומתלבטים לגבי הפונט המבוקש? ראשית, בדקו בעת עיצוב הלוגו איזה פונט משתלב הכי טוב עם הלוגו שלכם, הלוגו משתנה מאוד כשמשנים את הפונט. בעת עיצוב לוגו לא מומלץ להשתמש ביותר מסוג אחד או שניים של פונטים כדי לשמור על אחידות ויזואלית. כמו כן, כדאי לבחור פונט קריא וגודל שיבלוט במיוחד בכרטיסי ביקור בהם הלוגו קטן יחסית.

 



תגיות המאמר: לוגו, עיצוב לוגו, פונטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

todesignit אתר עיצוב לוגואים, בחירת לוגו מתוך מאגר להזמנה במחירים מיוחדים ושימוש מסחרי תוך 48 שעות http://todesignit.com/site/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת todesignit

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213635 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162300 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162006 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162393 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161963 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica